T.O.P-н инстаграм бол түүний бяцхан музей

00531394701_20150516_99_20150516132528

T.O.P маань эргэн ирэлтийнхээ өмнө инстаграм хуудсанд нэгдэж фэнүүддээ багагүй баярлуулаад амжсан!

Гэвч тэр өөрийнхөө сэлканаас илүү урлагийн бүтээлүүдийн зургийг маш ихээр хийдэг. Инстад нэгдээд 7 ч хоноогүй байхдаа 300 гаруй пост хийсэн нь хүн бүхний анхаарлыг татаж байсан билээ.

Тэгвэл хүмүүс түүний инстаграмыг “ТОП-н бяцхан урлагийн музей” гэж нэрлэдэг болжээ.


Source:
Han via Naver

  1. [+422, -11] ТОП-н спамууд түүнийг анфоллов хийхэд хүргэдэг ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

ТОП-н инстаграмыг шалгах үед энэ  нь үргэлж л урлагийн тухай байдаг ㅋㅋㅋ pretty cool

ТОП-н инста бол түүний мини музей. Түүний ачаар би урлагийн бага ч болтугай мэдрэмжтэй болж байгаа. Би түүний инстаграмд хайртай ♥

  1. [+190, -25] I find it cool
  2. [+176, -18] ТОП ах үнэндээ намайг урлагийн мэдрэмжтэй болоход нөлөөлсөн. Гэхдээ би түүний бичлэгнүүдийг үзээд бага ч гэсэн тайвширдаг ㅋㅋㅋㅋㅋ

<span title=&#8221;4. [+97, -14] As expected of TOP ㅎㅎㅎㅎㅎㅎ

“>4. [+97, -14] ТОП-ийг хүлээдэг ㅎㅎㅎ

  1. [+28, -1] Түүний хийсэн бичлэгнүүдийг үзэх үед тэр үнэхээр өвөрмөц хүн шиг санагддаг

  2. [+37, -12 Түүний хийдэг зүйлс нь маш их сонирхолтой байдаг. Би соёлд маш их суралцаж байгаа. Эерэг зүйлсийг дэмжих хэрэгтэй

  3. [+22, -2] ТОП-н инстаграм үнэхээр хөгжилтэй байдаг. Түүний хийсэн бичлэг зурагнуудыг үзэх үед яг л бяцхан музей үзэж байгаа юм шиг мэдрэмж төрдөг

  4. [+100 -0] Би BIGBANG-ийн үзэн ядагчид, YG-н үзэн ядагчид, GDRAGON-ий үзэн ядагчид гэх мэт маш их сонсож, таарч байсан. Гэхдээ та нар ТОП-н антифенүүд гэж сонсож байсан уу? ТОП-ийг үзэн ядаж болно. Гэхдээ түүнийг үзэн ядах шалтгаан олддоггүй. Би хэзээ ч ТОП-ийг үзэн яддаг хүнтэй таарч байгаагүй. Тэр бол ТОП.

2 comments on “T.O.P-н инстаграм бол түүний бяцхан музей

  1. [+100 -0] Би BIGBANG-ийн үзэн ядагчид, YG-н үзэн ядагчид, GDRAGON-ий үзэн ядагчид гэх мэт маш их сонсож, таарч байсан. Гэхдээ та нар ТОП-н антифенүүд гэж сонсож байсан уу? ТОП-ийг үзэн ядаж болно. Гэхдээ түүнийг үзэн ядах шалтгаан олддоггүй. Би хэзээ ч ТОП-ийг үзэн яддаг хүнтэй таарч байгаагүй. Тэр бол ТОП. Энэ сэтгэгдэл их таалагдлаа
    Эргэн ирсэнд чинь амжилт хүсье

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

