Бүхнийг дахин эхлүүлмээр… 1р хэсэг

Би уйлж суусаар… Өдөр хоног өнгөрсөөр… Дурсамжуудаа бодсоор… Ахин уйлсаар л…
Надад үнэхээр хэцүү байна аа. Бүх зүйл нэг л онцгүй. Өмнөх Пак Бум ийм байгаагүй…
Өмнөх Пак Бум сургуулийнхаа хамгийн шилдэг сурагч, сургуулийн урлагийн тоглолт болгон дээр дуулдаг, бүгд л түүнийг хамгийн сайхан нь бас шилдэг нь гэдэг байсан. Харин одоогийн Пак Бум… Би… амьдрах сонирхолгүй, цовоо сэргэлэн зан байхгүй, ахиж хэзээ ч дуулахгүй гэж өөртөө ам өгсөн. Би бол одоогийн Пак Бум. Хичээлээ хийсэн болоол орхичихдог. Идэвхгүй нэгэн болсон…

r67u


Би өрөөндөө бодол болон суусаар л, бас уйлсаар гэнэт өрөөний хаалга тогших сонсогдоход би гялс нулимсаа арчин ор ор гэж битүүхнээр хэлэв.
Дара инээсээр орж ирэв.

djds
Дара: Бумми найз минь би чамд гоё хоол авчирлаа. Ганцаараа амьдардаг тэгээд юу ч идэхгүй байгаад байх юм.
Би инээмсэглээд түүнд хэлмээргүй байсан ч амнаасаа Баярлалаа гэдэг үгийг гаргалаа. Би худал хэлж чаддаггүй байсан л даа. Гэхдээ сүүлдээ худлаа ярьсаар байгаад үнэн юм шиг байдаг болжээ.
Дара: Өнөөдөр бие чинь гайгүй юу?
Би: Гайгүй ээ…
Дара: Найз нь нэг гоё дуу авчирсан сонсохгүй юм уу?
Би: Үгүй…
Дара: Зааза гээд дуугаа хураав
Би ч за гэж хэлэн энэ яриаг өндөрлөлөө. Дара бид 2 өрөөндөө дуугүй суусаар… Би идэх хүсэлгүй байсан ч найзынхаа сэтгэлийг бодон хоолоо халбагадан идсээр…

Roommates_Park_Bom_pudding
Дара гэнэт: Бумми, би эргээд чамайг хэвэндээ ороосой гэж хүсэж байна. Онц сурахгүй байж болно оо. Зүгээр л… Дуулж байлдаа тэгэх үү? Гэж хэлэв.
Энэ үгийг сонсоол би тэсэлгүй мэлмэрүүлэн аягатай хоолоо шалан дээр унагааж орхив.
Би маш чангаар орилон: Дара надтай дахиж битгий ийм юм ярь. Дахиж ийм зүйлийн талаах дурсах гэж байгаа бол энэ өрөөнөөс гарж болно гээд би хэлэхийг хүсээгүй үгсээ уур хилэндээ автан энд тэндгүй цацаж орхив.
Дара юу ч хэлэлгүй гараад яваад өглөө. Би ганцаараа гэдэг байдалд үнэхээр дасчээ. Ганцаараа бүхнийг хийж, ганцаараа л сууж байна. Ганцаараа!

                                              ххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх

Хххх оны х сарын хх
?- Чамд би үнэхээр дасчээ
Би- Тийм гэж үү?
?- Тиймээ. Чамаас өөр намайг ганцаардлаас аврах хүн байхгүй ээ.
Би- ……………………..
?- Надтай үерхээч

                                               хххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх

Хаалга ахин тогших чимээ.
Би: Хэн бэ бас?
?- Чае Рин байна аа.
Би: Аан ор ор
Чэрин: Сайн байна уу? Чэрин өөдөөс нөгөө л сайхан инээмсэглэлээрээ инээмсэглэнэ.

index
Би: Сайн уу онни. 
ЧэРин: Сайн. Миний дүү бие нь гайгүй юу?
Би: Өвдсөн биш ямар гайгүй ээ эгчээ
ЧэРин: Мм заза.
ЧэРин эгчийг орж ирэх болгонд л санааг нь зовоохгүйг хичээн инээмсэглэдэг байсан юм. Нулимсаа харуулж зовоохгүй гэсэн дээ.
ЧэРин: Миний дүү энэ дууг сонсохгүй юм уу? Их гоё дуу байгаа юм. Эгч нь чамд зориулан худалдаж авсан юм.
Би бас л гомдоохгүйг хичээн: За эгчээ ганцаараа байхдаа сонсоё.
ЧэРин: Би сонсмоор байна. Чамтай хамт..
Би хөгжим болон дууг ахин хэзээ ч сонсохгүй гэдэг өөртөө өгсөн амлалтаасаа буцмааргүй байна. Гэхдээ эгчийн амьдарлаас би…
Би: За за
Эгч Сиди тоглуулагчинд сидигээ хийн дуугаа тавилаа. Эгч аягүү гоё эхлэх юм аа гэхэд би гайхан эгч рүү харав. Надад юу ч сонсогдохгүй байлаа. Эгч дагаж дуулж байгаа бололтой гэтэл амнаас нь ямар ч ая авиа гарахгүй надад бүр юу ч сонсогдохгүй байдаа.
ЧэРин: Бум гоё дуу байгаа биз
Би айж бас сандран: Тиймээ гэж тэр дор нь хариулчихав.
Чае Рин: Эгч нь ингээд явъя даа гээд гараад явчихав.
Б и маш их айлаа. Юу гэсэн үг вэ?? Эгч тэр дууг сонсож байхад надад харин надад сонсогдоогүй. Эгчийг дагаж дуулахад хүртэл юу ч сонсогдоогүй. Харин зүгээр ярихад нь би сонсож байна… Би ахин л гутарлааа… Улам ихээр уйлсаар…

images
                                       xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
?- Тэр чамд жинхнээсээ хайртай. Хайртай болохоор үерхсэн гэж бодож байна уу?
Би: Тиймээ. Тэр надад хайртай
? уурлан: Тэр зүгээр л унтахыг хүсч байгаа.
Би: Үгүй ээ… Тэгэх байсан бол өдийд бид 2 тэгчихсэн бас би хаягдчихсан байх ёстой.
? уурлан: Тэр ухаантайхан байна даа. Чи намайг уу? Тэрийг үү? Найз минь??
Би: Яагаад 2уулаа байж болдоггүй юм бэ? Тэр чиний ах тийм болохоор уу? Яагаад чи түүний төрсөн дүү биш ч гэсэн гаднаа ахаа гэж шүтдэг мөртлөө одоо ингээд байгаа юм бэ??
? уурлсаар: Ойлголоо түүнийг юм биз дээ
Би найзыгаа бас түүнийг алдмааргүй байна. Найз минь надад алдаж болохгүй эрдэнэ. Тэр ч бас адилхан…
                                       xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Дуу сонсож чадахгүй байгаадаа тэрүүхэн тэндээ харамсаад мартаад л өнгөрчлөө. Би тэрнээс бусдад юунд ч гуниглахаа больж дээ….

                                    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Хамгийн анхны уулзалт
Хххх оны хх сарын хх
Өглөө гэнэт утас дуугарлаа. Утса хартал танихгүй дугаар
Би : Байна уу? Хэн бэ?
?- би ? байнаа.
Би: Аан сайн уу? Яасан?
?- Зүгээр л.. Ххэ Дууныхаа бэлтгэл рүү явж байна уу?
Би: Тиймээ.
?- Хальт тамхилах уу? Дууны анги онгойгоогүй байна.
Би: Зааза тэгсэн ч яах вэ?
Би нэг юм хэлэхэд тамхи татдаг гэхдээ ороогүй ээ.. Зүгээр л сонирхож хэрэглэдэг. Дуулдаг болохоор хоолойгоо бүдүүрүүлэхийн тулд л хааяа хааяа хэрэглэдэг юм. Ингээд л бидний анхны уулзалт Тамхилах уу? Гэдэг үгээр эхэлсэн юм
                                     xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Миний явдаг урлагийн студийн дууны дугуылангийн баньд. Манай найз нартай л дотно ах дүүсийн, заримтай нь найзуудын харьцаатай байдаг. Хальт хальт царайг нь ажаал өнгөрдөг байсан тэр хүн. Үргэлж л хөгжилтэй юм ярин эргэн тойрныхныгоо инээлгэдэг баяр баясгалантай хүн………. Тиймээ тэр бол…….

16 comments on “Бүхнийг дахин эхлүүлмээр… 1р хэсэг

  1. ДАЖГҮЙ ЭЭ ТААЛАГДЛАА.
    гэхдээ ганц 2 шүүмж байна. Мэдээж хэрэг шүүмжийг авч байж л цаашдаа улам гоё болно гэж бодож байна
    1. ЗУРАГТАЙ БАЙВАЛ ГОЁ БАЙНА, ӨГҮҮЛЛЭГЭНДЭЭ ЗУРАГ ХЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА БОЛ НАДАД ХЭЛЭЭРЭЙ БИ ДУРТАЙЯА ХИЙГЭЭД ӨГЬЕ 😀
    2. Бас голоор зураг бвал зүгээр бна, жишээ нь бум-н уйлж байгаа зураг нтр байдышт
    3. СИЭЛ Бум-ийн эгч юм уу? :/ Бас ЧАЕРИН- биш ЧЭРИН гэж хангулаар бичнэ
    4. ? тэмдэгтэй хүмүүсийн надтай юу яриад байгааг би ойлгохгүй юм өө :/ Юу ч яриад бгаан
    за энэ бүхнээ засчихва янзтай юм

  2. Утга санаа нь дажгүй мөртлөө жоохон завбраагүй биччихжээ хүн уншаад шууд ааан гээд ойлгохоор бичиж байвал зүгээр шүү. Өөрөө өмнө нь өгүүллэг бичдэг байсан болохоор хэцүү байдгийг нь мднээ . Шантарч болохгүй шүү амжилт бас жоохон их байвал гоё 😉

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

