[цуврал №2] жинхэнэ амьдрал дээрх BIGBANG “saesang фений тэмдэглэл”

big-bang

За үргэлжлэлийг нь оруулж байна.
тэр Бааранд маш загварлаг сайхан биетэй 4 хатагтай ирсэн л дээ. Тэднийг би 4үүлээ болохоор нь 2нэ1 гэж бодсон гэтэл түүнийг фэн найзууд маань мисс эе гэж хэлсэн

ингээд би тэнд болсон баримтуудаас: /надад итгэхгүй байж болно гэхдээ би худлаа яриагүй шүү бурхнаараа андгайлъя/

Сынри охидуудтай маш их бүжиглэж байсан

Жидрэйгун уугаад л уугаад л уугаад л тамхи татаад л татаад л..

Топ бүжиглэхдээ зөвхөн залуустайгаа л бүжиглэж байсан тэр ерөөсөө охидуудад ойртдоггүй. Гэхдээ түүний орсон вип өрөнөөс  үнэхээр төгс гэж хэлэхэд дөхөхөөр охидууд гарч байсан шүү

Seungri  Chansung 2 их дотно юм шиг харагдсан.

Сынри чансон юри 3 их дотно ярилцаж байхыг би харсан.

Бас жиди удалгүй нэг охины мөрөөр нь гараараа тэвэрчихсэн нэг гартаа тамхиа барьчихсан өрөө рүү гээ орсон

Жиди топ юри 3 их сайн харилцаатай, топ юри 2 бүр ч онцгой санагдсан

Юри бигбэнгийнхантай хамт бүжиглэж байсан. Бүр инээлдээд л

Би мэдэхгүй байна топ тэр үед гэнэт харагдахаа больчихсон байсан, тэр хамгийн сүүлд намайг харахад пиво барьчихсан байсан тэр маш их пиво уудаг. Тэр миний топ-г харсан сүүлийн мөч байсан.

Бид үүрийн 4 цагийн үед тэр баарыг орхисон. Ямар их ядарсан гээч миний тооцоогоор

би уух юм хэрэглээгүй хэрнээ 210000 /монгол мөнгөөр/ үрчихсэн байсан шүү. хэдхэн цагийн дотор шүү дээ.

Дараагийн өдрүүдэд би ганнамын өөр баарнуудад орж үзсэн. Зөвхөн одуудын ордог М2 гээд л…. үнэхээр солиотой

Жиди топ 2 бүр үнэхээр дотно , би ёнбэ жиди 2ыг маш дотно гэж боддог байсан ч жиди топ 2 үнэхээр илүү дотно харагдсан

Топ шар айраг маш их уудаг

нэг гадаад дуу явж эхэлтэл   GDTOP 2 хүмүүсийн дунд ороод бүжиглэсэн

ЗА ИНГЭЭД МИНИЙ ТАНИЛЦСАН СОЛОНГОС ФЭНҮҮДИЙН ХЭЛСЭН БАРИМТУУДААС

/уучлаарай тэд голдуу жиди топ-н тухай их мэддэг болохоор бусад гишүүдийнх нь хомсхон юм/

  • Жиди эцэг эхдээ маш их халамжтай, тэр эгчдээ машин худалдаж авч өгч байсан бас эцэг эхээ бизнесс эрхэлэхэд тусалсан
  • Жиди ихэвчлэн эцэг эхийнх рүү гээ явдаг

  • Жиди их тамхи татаж, архи уудаг

  • Жиди 2 машинтай

  • Жиди Паг бум Сиэл 2той их дотно байдаг, бумтэй хамт нэг удаа дэлгүүр орсон бас сиэлтэй зайрмаг идээд ирж байсан

  • Бас жидигийн фэнүүдийн мэдэхээр жиди кара- николь уондэ гиорлс- юбин болон соло буа нартай найз.

  • Топ бол ээжийн хүү. Тэр гэр бүлдээ зориулж  2 том хаус худалдаж авсан . Түүний аав бол маш том албан тушаалтай. Топ-н гэр бүл маш нууцлагдмал байдаг ч “МАШ” баян. Топ-н эгч нь хувийн бизнесс эрхэлдэг бөгөөд цуврал хувцас гаргадаг. бас нэлээн их хувьцаа эзэмшдэг.

  • Топ фэнүүдийн мэдэхээр 3 машинтай, тэр өөрөө жолоо барьдаггүй үргэлж жолооч бие хамгаалагчтай явдаг

  • Топ-н жидигээс өөр зүйл нь тэр тийм ч олон охинтой орооцолддоггүй. Тэр охидуудтай хэзээ ч дотно харьцаж, хамт бүжиглэж юм ярьдаггүй. Гэхдээ түүний фэнүүд түүнийг дагах хугацаанд түүнтэй холбоотой 5 охиныг олж мэдсэн

  • Топ олон нийтийн газраар нүүрээ нууж явж дэлгүүр хэсдэг. Тэр гадуур гардаггүй юм шиг харагддаг ч маш их явдаг

-Топ үнэн хэрэгтээ  Heechul  Siwon , Nichkhvn, Jaejoong, Hyungjoon, Yunho болон  Hyunseung. нартай дотны найз. фэнүүд нь тэдэнтэй уулзхыг нь харж байсан.

  • Park Bom, Gummy, Park Hanbyul 3-тай топ маш дотно харилцаатай. Бас тэр бүжигчидтэйгээ үнэхээр дотно яг л найзууд шиг харьцдаг.

 

 

Taeyang заримдаа сүмд очдог
Taeyang маш их бүжиглэдэг. Тэр ганнамд очиж бүжгийн бэлтгэл хийх үе байдаг :/
Тэяан Siwon болон Brown-eyed girl-н гишүүд, Lee Hyori нартай найзууд
Seungri үнэндээ топ-оос дутахааргүй баян. Тэр гванжу хотод өөрийн гэсэн хаустай
Сынри Goo Hara болон IU нартай бүр үнэхээр маш маш маш дотно. үүнийг нь түүний сасэн фэнүүд бүгд мэддэг
Seungri 2 найз охинтой байсан
Daesung 2 машинтай
Daesung-ий сасэн фэнүүд нь түүнийг хэзээ ч баар-луу явж байхыг нь хараагүй
GD TOP 2 өдрөөс илүү шөнөөр их гадуур явдаг. Фенүүд салж тэднийг дагадаг бөгөөд тэд их зугаа цэнгэлд дуртай
GD Seungr 2 үргэлж идэж харагддаг
Taeyang болон Seungri 2 тайзны ард ч тоглолтынхоо туршид ч фэнүүддээ хамгийн сайн ханддаг
Солонгосын VIP фендом тийм ч нэгдмэл биш, SM fanүүд маш нэгдмэл бөгөөд үргэлж нийлж аядолдоо суппорт хийдэг байхад ваяжигийн солонгос дахь фэнүүд хоорондоо нийлэхээс илүү тус тусаасаа явуулдаг
Эсэм ваяжигийн одууд хоорондоо харилцаа муутай юм шиг харагддаг ч Сунёошидэгийн хюён юри тиффани нар тийм биш, тэд бигбэн-тэй тодорхой хэмжээний харилцаатай. Ялангуяа юри бигбэнг-ийн гишүүдтэй найз гэдгээ хэлдэггүй ч тэдэнтэй холбоотой байдаг. Бас топ-той онцгой харилцаатай. /Топ юрид онцгой ханддаг/
Бас би өөрийнхөөрөө бигбэний гишүүдийг дүгнэвэл:
Жиди нилээн их зантай юм шиг санагдсан. Бас тэр их алдартай.
Харин тэяаны хувьд тэр үнэхээр бүр үнэхээр намхан. Дэлгэцээр харагддагаасаа илүү намхан санагдсан. Тэр үнэндээ фэнүүддээ халамжтай. Их сайхан зантай хүн.
Харин сынри үнэхээр өндөр их урт хүзүүтэй, бас үргэлж инээмсгэлдэг. Фэнүүддээ ч сайхан ханддаг.
T.O.P бол үнэхээр бүр үнэхээр төгс залуу. Түүнийг дэргэдээс нь харсан ч хэн ч бүр хэн ч байсан үгүйсгэж чадахгүй. Бараг камер түүнийг царай муутай харагдуулдаг гэж би бодсон шүү. Угна би түүний фэн биш, нэг л хачин хүйтэн харагддаг ч тэр зүгээр л солиотой хэзээ ч мартагдахааргүй, анхны харцаар дурлана гэдэг л энэ байх даа…
гэж бичсэн байна.

ЗА ИТГЭНЭ ҮҮ БОЛИНО УУ? ӨӨРСДӨӨ МЭДДЭЭ. МИНИЙ ХУВЬД БИ ИТГЭЖ БАЙГАА. ЕРНӨ БОЛ СОЛОНГОСТ ОДУУДЫН ОРДОГ NB ГЭЭД ТУСГАЙ БААР БАЙДАГ ГЭСЭН ЯРИА УГААСАА БАЙДАГ Л ДАА. ЮРИ-Г ЖИДИ ТОП 2ТОЙ ХАРИЛЦААТАЙ ГЭСЭН ЦУУ ЯРИА 2 ДАХЬ НЬ БОЛЖ БАЙНА 🙂 ҮНЭН Л ЮМ ШИГ БАЙНА …
2i27xqh

fc85ae342e7a1383d1a2d38a

tumblr_lkngh04Xjk1qdphnvo1_r1_500

t_c1bdd2d9f81f4fe5a63e82d00f626af7

maxresdefault

iF67Xpb

10 comments on “[цуврал №2] жинхэнэ амьдрал дээрх BIGBANG “saesang фений тэмдэглэл”

  1. Mama 2013 дээр яагаад 2ne1-ыхныг тайзан дээр урьж бүжиглүүлээгүйг одоо л ойлголоо… Би их гайхаж байсан. Яагаад 2нэ1 биш Хюён Ий Хёри Сохён-ыг урьсан юм бол гээд л … Үнэхээр сониролтой байна☺ баярлалаа

  2. “Харин тэяаны хувьд тэр үнэхээр бүр үнэхээр намхан. Дэлгэцээр харагддагаасаа илүү намхан санагдсан. Тэр үнэндээ фэнүүддээ халамжтай. Их сайхан зантай хүн.
    Харин сынри үнэхээр өндөр их урт хүзүүтэй, бас үргэлж инээмсгэлдэг. Фэнүүддээ ч сайхан ханддаг.”
    Ашгүй ашгүй хаха ядаж миний ингэж боддог хоёр нь яг л иймээрээ юм шиг байна :))) TOP-г бол хэн ч угаасаа үгүйсгэхгүй шдээ :))) /солиотой л биш бол этр хаха/
    Жидигийн хувьд хамаа алгөө угаасаа их зантай ч бай үгүй ч бай бидэнд дуртай дууг маань зохиож өгдөг хүн би дуугүй л байя хаха
    Юри угаасаа байхаа би аль дээрээс хойш л бодоод байгаа этр хаха ер нь тэгээд дотно ч бай үгүй ч бай бас бидэнд нээх хамаатай зүйл биш лдээ өөрсдийнх нь л амьдрал юм чин 😀
    Тэяан маань угаасаа намхан байхөө би угаасаа түүнийг надаас ч намхан гэж боддог /би өөрөө 165см лдаа хаха би ийм намхан байхад манай хүн ч дээ хаха/ тэгэхдээ who cares??? :)))) Наддаа л сайхан залуу юм шүү ❤ :*
    Энийг оруулж өгсөнд баярлалаа 🙂

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

