[rumor] ”OH MOM” дууны уйлмаар гайхалтай түүх!!

YGstan гэлтгүй кпоп фэнүүд мэдэж байхад илүүдэхгүй шүү энэхүү түүхийг. “ГАЙХАЛТАЙ ФЭН”ий  болон топ-н OH MOM  дууны жинхэнэ утга санаа. Бас энэ нь тухайн үедээ гарсан цуу яриа бөгөөд ваяжигээс үнэн ч гэж мэдэгдээгүй худлаа ч гэж үгүйсгээгүй юм.

hqdefault

үүнээс өмнө “Галан дундах 71” киноны хэвлэлийн бага хурлын үеэр топ нэг л сонин байсан: /энэ үйл явдалтай зэрэгцсэн харамсалтай явдал/

20100603163943237 2010060316427762181 20100603_intothefire11 20100603163943237

 

Түүх

Топ-н маш үнэнч фэн охин хүндээр өвджээ. тэр өөрийгөө бурханы орон руу явнаг эдгээ мэддэг байсан болохоор үргэлж бүр өдөр алгасалгүй топ-д зориулж захиа бичдэг байсан бөгөөд “өнөөдөр ийм тариа хийлгэсэн, зурагтаар таныг харсан, таньтай уулзмаар байна” гэх мэтээр бичдэг байв. Уг захиаг нь түүний ээж аав болон найз нөхөд нь топ-руу явуулдаг байсан ч хэзээ ч хариу ирж байгаагүй юм. Охин үнэхээр хүндэрч байсан бөгөөд амьсгал хураахынхаа өмнө “топ-той” уулзахыг чин сэтгэлээсээ хүсдэг байлаа. Эргэн тойрных нь найз нөхөд ээж аав нь хэчнээн хичээвч энэ бүхнийг нь ваяжигээс ч топ-н талаас ч “ЗҮГЭЭР Л ТОП-Г ХАРАХ ГЭСЭН ФЭНҮҮДИЙН ҮЙЛДЭЛ” гэж бодон үл тоодог байв /учир нь иймэрхүү аргаар тоглодог фэнүүд зөндөө байдаг/

Охины ээж эрс шулуудан топ-той уулзахаар 2, 3 хоногийн турш хүлээсэн бөгөөд эцэст нь уйлж унжин байж уулзаж чадсан. Тэр уулзаад охиныхоо бичлэг болон топ-д зориулсан захиа гар зураг бэлэгнүүдийг бүгдийг нь өгсөн бөгөөд топ энэ бүхнийг мэдээд маш их харамссан.

Топ охинтой уулзах гэсэн боловч бүх зүйл оройтсон байсан….

////энэ охин өнгөрсний дараа oh mom дуу гарч фэйсбүүк thumblr youtube-ээр топ-н тухай найз нөхөд хамаатан садан нь болсон явдлаас бичдэг байсан гэсэн, тэгээд солонгос фэнүүд мэдсэн////

Топ маш их харамсаж ”OH MOM” дуугаа энэ охинд зориулсан гэж фэнүүд үздэг.

мөн энэхүү дуун дээр гардаг үгс нь захиан дээрх зарим үгсийг оруулсан.

 

Жич- албан ёсоор дүрсжүүлээгүй, бас топ 1 л удаа шоун дээр энэ дууг дуулж байсан. Өөр тоглолт арга хэмжээн дээр хэзээ ч дуулж байгаагүй

Монгол орчуулга:

Яаж надад ийм зүйл тохиолдсон юм бэ?

Муугаас ч илүү, яаж чамд ийм зүйл тохиолдсон юм бэ? “oh my god”

Энэ бүхэн ганцхан захианаас эхэлсэн, бас бүх зовлонгийн эхлэл байсан

Би чамд шууд хэлье Hey look

Өдөр бүр амьсгалах ч аргагүй галзуурмаар өнгөрч

Тэр үед чамтай уулзаж бат бэх холбоогоор холбогдсон

Энэ дэлхийн бүх зүйл үзэсгэлэнтэй мэт харагдаж

Чиний дуртай бүх зүйлд би ч бас дуртай болсон

Чамтай бат бэх холбоогоор холбогдсон өдрүүдэд

Хамгаас сайхан мэдрэмжүүдээ чамтай ч бас хуваалцахыг хүссэн

Миний бие өвдчихсөн

Тэнд ямар ч хариулт байгаагүй

     Уучлаарай намайг уучлаарай баяртай топ

Oh mom би одоо яах вэ mom

Галаас илүү ганцаардал намайг зовоогоод байна oh my god

oh mom Юу ч болсон түүнийг хамгаална гэж амлаач, би одоо….. oh my god x2

Ээж ээ би өнөөдөр үхэж магадгүй

Юу ч болсон би инээмсгэлэлээ алдмааргүй байна намайг хамгаалаач

Эзгүй хоосон өдөр

   “Захиа хүлээж авдаг”

Чиний нөхцөл байдал намайг уйлуулдаг

Энэ хорвоод миний хоолой чамайг баяртай болгодог юм бол

Холын хол байсан ч чамд би дуугаа зориулан дуулъя

Тэр дулаахан миний сэтгэлийг сонсож байна уу

Найз минь нулимсыг чинь би арчъя

Миний нүдэнд чи инээхдээ илүү хөөрхөн харагддаг

уучлаарай намайг уучлаарай баяртай топ

Oh mom би одоо яах вэ mom

Галаас илүү ганцаардал намайг зовоогоод байна oh my god

oh mom Юу ч болсон түүнийг хамгаална гэж амлаач, одоо…..би одоо ….. oh my god x2

Ээж ээ би өнөөдөр үхэж магадгүй

Юу ч болсон би инээмсгэлэлээ алдмааргүй байна намайг хамгаалаач

 Хонгор минь битгий уйл

Чи ганцаараа үлдсэн юм шиг санагдсан ч

Битгий санаа зов

Ганцаараа юм шиг гутарсан ч чи ганцаараа биш, би хажуугаас чинь харж байна

Битгий уйл

Чи ганцаараа үлдсэн юм шиг санагдсан ч

Битгий санаа зов

Ганцаараа юм шиг гутарсан ч чи ганцаараа биш, би хажуугаас чинь харж байна

Амьдрал сайхан… Энэ нь яг л гоёмсог галаар тоглохтой адилхан

Бартаа саад амьдралыг амттай болгодог

Бүгдийг чин сэтгэлийн хат давж чадна, тиймээс толгойгоо дээш нь

Хонгор минь битгий уйл

Чи ганцаараа үлдсэн юм шиг санагдсан ч

Битгий санаа зов

Ганцаараа юм шиг гутарсан ч чи ганцаараа биш, би хажуугаас чинь харж байна

Битгий уйл

Чи ганцаараа үлдсэн юм шиг санагдсан ч

Битгий санаа зов

Ганцаараа юм шиг гутарсан ч чи ганцаараа биш, би хажуугаас чинь харж байна

 

“энэ дууг сонсохоор энэ түүхийг бодохоор өөрийн эрхгүй уйтгартай болдог, бас анх энэ түүхийг уншаад дууг нь сонсоод ямар их уйлсан гээч”

та бүхэн сэтгэгдлээ хуваалцаарай

 

 

 

8 comments on “[rumor] ”OH MOM” дууны уйлмаар гайхалтай түүх!!

  1. Үнэхээр гунигтай юмаа 😥 уйлчихлаа ♥ тэр охиныг өрөвдөж байна , бас их сайн ээжтэй юмаа…. хэр баргийн эцэг эх ингэхгүй л байх…. Топ хэрвээ жинхэнээсээ гэдгийг мэдсэн бол заавал тэр охинтой уулзаж сэтгэлийн дэм өгөх байсан гэж бодож байна…. Топ бол үнэхээр төгс хүн ♥ миний хамгийн анхны биас байсан ♥ тухайн үедээ бас түүнтэй уулзахыг хүсэж л байлаа 🙂

  2. aaash bi zundoo uillaa… ymr uruwdoltei ohin bee… ymr ch hetsuu idol huwi tawilan bee… ene hedii TOPiin buruu bish ch TOPd ymr hetsuu sanagdsan bol yor n galan dundah 71 kinonoos hoish TOP neg ih haragdahaa bolichihson… Oroi blgn untahdaa uuriigoo ymr ih zuhej bgaa bol…. yooooh heterhii hatuu horwoo yummmm. ter ohind gun emgenel ilerhiiliye

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

