[Цуврал №1] BIGBANG-тай уулзсан фений тэмдэглэл

Маш сонирхолтой мэдээлэл бэлтгэлээ. Нэгэн нидерланд виаяпи солонгост ирээд Бигбэнг хамтлагийн сасэн фэн болсон тухайгаа блогтоо бичсэн байна.

BIGBANG Lotte Magazine_005

Мөн өөр пэйж групп сайтад тавьж ашиглахыг хориглоно.

жич- 2010 оных

Hi VIP world. Намайг чантал гэдэг нидерланд хүн. Энэ жил би коллежээ төгссөн, эцэг эх маань надад солонгост амрах санал тавьсан би ч маш их баярласан хамгийн түрүүнд Бигбэнг-ийг харах тэгээд миний хайрт биас сынри л бодогдсон. Энэ тэмдэглэл маань маш урт байх шүү уучлаарай, гэхдээ та нарыг уйдаахгүй гэдгийг амлаж байна

Миний солонгост амьдардаг Польш найз маш сайн англи хэлтэй нь үнэхээр том аз байсан шүү. Би сөүл хотод ирээд байгалийн үзэсгэлэнт газруудыг нь үзэх, ганнам дүүргээр аялах, YGE орох гэх мэт зүйлүүдийг төлөвлөсөн байсан л даа.

Би сасэн фэн болсон. Мэдээж тэгэхгүй бол бигбэнгийг олж харна гэдэг зүгээр л мөрөөдөл болно. миний танилцсан 2 эмэгтэй 25 орчим настай, тэд бүр бүгдийг мэддэг гээд боддоо.

Хөвгүүд хэдэн цагийн үед ирдэг хэзээ гарч явдаг ямар шоу тоглолтонд оролцох гээд л….

Stalking YGE

YGE тийм ч том биш. Зурган дээр харагддаг шигээ том биш юм шиг санагдсан. Гэвч аюулгүй байдлыг дээд цэгт нь хангасан,  бидний орох боломжтой цэг бүр дээр 2 хамгаалагч зогссон байсан.

Эдгээр өдрүүдэд биднээс гадна 10 орчим сасэн фэнүүд байсан.

эхний өдөр Тэяан 9 цаг орчимын үед менежертэйгээ ирсэн. Тэр үнэхээр намхан, би зөвхөн 163 см өндөр гэтэл тэяан надаас ч намхан санагдсан шүү уучлаарай. Тэр тийм ч нөхөрсөг байгаагүй гэхдээ бидэн рүү инээмсгэлэж бас нэлээд ядарсан харагдсан. Гэхдээ солонгосын фэнүүд үнэхээр галзуу гээд боддоо. нэг бодлын хөгжилтэй ч юм шиг /Сасэн фэнүүд юм чнь галзуу л байж таараашт/

Дараагийн өглөө Ёнбэ болон жиди нар нэг цагаан машинаас бууж ирсэн жидиг жолоог барьж байсан л даа. фэнүүд тэдэн рүү шууд л очиж эхэлцгээсэн, би очдог гэж мэдээгүй шинэхэн хүн учраас надад үүнийг хэлсэн бол би ч бас тэдэнрүү ойртох л байсан даа энэ тал дээр жоохон гомдсон шүү

Жиди ууртай юм шиг харагдсан тэр хөмсгөө зангидсан байсан л даа гэхдээ тэнд байсан солонгос фэнүүдийн хэлснээр энэ нь энгийн байгаа үе нь гэж хэлсэн.

Нэлээн хэдэн цагийн дараа Жиди топ болон тэяан нар гарч ирээд  хар машинд суугаад явчихсан. Тэяан бидэнрүү гараараа далласан, харин жиди хөмсгөө зангидсан хэрнээ инээмсгэлээд байсан шүү.

тэд машиндаа суухын өмнө бага зэрэг ярилцаад байсан гэтэл топ яг бидний зүг рүү гараараа далласан гээд боддоо үнэхээр азтай.

3 Дахь өдөр би ахиад л жидиг харсан бид гангнам орсон юм л даа. Жиди хар машинтай байсан өмнөх миний харсан машинаас шал өөр тэр зарим фэнүүддээ гарын үсгээ өгөөд цонхоо хаачихсан. Тэнд байсан охидууд уйлж байсан гэвэл чи итгэх үү?

Дөрөв дэх өдөр би унтаж чадаагүй шүү. Эцэст нь би сынригээ харсан. Бараг 10 метерийн цаанаас л даа гэхдээ энэ надад үнэхээр ойрхон санагдсан. Тэр үнэхээр царайлаг, өндөр бас үнэхээр сайхан инээмсгэлдэг. АААХХХ энэ үнэхээр миний амьдралын мартагдашгүй өдөр байсан.

Би сынритэй 2 удаа, топ-той 3 удаа жидитэй 4 удаа тэяантай 2 удаа таарсан. Харамсалтай нь би тэсоныг олж хараагүй. Фэнүүдийн хэлснээр тэсон одоогоор олны нүдэнд харагдахаа больж их нууцлагдмал байгаа гэж хэлсэн.

Night Out in Seoul

Окэй. би бусад фэнүүдийн  жоохон замбараагүй газар ирсэн. Энэ бол баар байсан. Тэр баарлуу бидний хувьд нэвтэрч орж болохгүй байсан ч тэнд байсан 32 орчим настай вип эгч биднийг асуудалгүй нэвтрүүлсэн тэр яаж үүнийг хийсэн гэдгийг мэдэхгүй ч сасэн фэнүүд үнэхээр мэргэжилийн. Энэрүү нэвтрэхэд нэг хүн 15000 вон төлөх ёстой, харин ороод согтууруулах ундаанууд нь маш үнэтэй. Гэхдээ миний бодож байснаас энэ дээд зэрэглэлийн хөгжимтэй үйлчилгээтэй  дээд зэрэглэлийнхний ордог баар шиг санагдсан. Солонгос фэнүүдийн хэлснээр тэнд ваяжигээс гадна JYP -ийн аядолууд байна гэж ярилцаж байсан. Би солонгос хэл сайн мэдэхгүй бас бигбэнгээс өөр хамтлагуудыг тийм ч сайн мэдэхгүй л дээ. миний харснаар бол 2пиэм болон бисыти хамтлагийн гишүүд байх шиг байсан.

Chungang бүлэг бидэн рүү залгасан  тэд сынригийн машиныг алдчихлаа, баар-луу нэвтэрч чадахгүй байна гэж хэлсэн.. /тэд сасэн фэнүүдийн бүлгэм/ Хэрвээ би тэдэнтэй хамт сынриг дагасан бол энэ газарлуу орж ирж чадахгүй байх байсан гэхээр үнэхээр төсөөлөгдөхгүй нь…

гэтэл би нүдэндээ ч итгэж чадахгүй байсан BIGBANG тэнд байсан гээд боддоо ? Ээ бурхан минь л гэж хэлмээр санагдсан. Тэр яг л yuri chansung  нар  шиг урд талынх нь хаалгаар орж ирсэн. Тэнд байсан хүмүүс гайхахгүй байсан Бигбэнг энд дандаа харагддаг бөгөөд заавал арын хаалгаар орж ирээд байдаггүй гэж хэлсэн бас GDTOP 2 партинд дуртай.

Хамгийн сонирхолтой нь биднийг утас ашиглавал шууд хөөж гаргаж байсан /мэдээж юу гэж ашиглуулхав дээ/

Тэд мэдээж 2 давхар луу явсан, 2 давхар нь вип орчин байх бөгөөд илүү их мөнгө төлж, арай дээд зэрэглэлийн хүмүүс нь 2 давхарт нь байдаг

Би 2 давхар луу нь гарсан, ээ бурхан минь чи байсан бол нүдэндээ ч итгэхгүй байх байсандаа тэр бол зүгээр л баячуудын диваажингийн газар шиг

Гэтэл жиди топ 2 вип өрөө авч байсан, топ тамхи татаж байсан энэ ч үнэхээр гайхшируулсан шүү.

ЗА ТААЛАГДСАН БОЛ СЭТГЭГДЛЭЭ ҮЛДЭЭГЭЭРЭЙ

СЭТГЭГДЭЛ САЙН БАЙВАЛ ДАРААГИЙН  ЦУВРАЛАА ОРУУЛНА АА

Мөн итгэнэ үү болино уу та бүхний л дур шүү. Би зохиож бичээгүй бас энэ фэн ч зохиож бичээгүй.

18 comments on “[Цуврал №1] BIGBANG-тай уулзсан фений тэмдэглэл

  1. Миний хамгийн анхны сонсож ихэлсэн хамтлаг бол Бигбэнг тухайн үедээ одоогийхшигээ их мэдээлэл олж уншиж чаддаггү байсан л даа 🙂 Бурхан минь би Солонгост байсан бол галзуу сэсан байх байсан гэж бодож байна ♥ Би сэсан фэнүүдэд нээх дуртай биш -_- тэд аядолуудыг харахын тулд тэднийг гэмтээж бэртээж дураараа галзуу юм шиг аашилцгаадаг…… гэхдээ одоо бол миний бодол өөрчлөгдсөн. Бүх фэнүүд л хайртай аядолоо холоос харахыг хүснэ шдэ 😀 Гэхдээ сэсан-уудын дураараа аашилдаг занд нь дургүй. Топ бол үнэхээр сэтгэл татам хүн ♥ Би түүнийг бодит амьдрал дээрээ сайхан сэтгэлтэй эелдэг тайван хүн гэж боддог. Жиди-ын хувьд тэр нээх гэгээлэг хүн гэж санагдаггү./ миний л бодол/ гэхдээ би Жиди-д дуртай Тэсоны хувьд тэр осол гаргаснаасаа хойш их дуугай болчихсон байх гэж боддог. Сынри Тэяан 2т ч ялгаагүй дуртай ♥ Сонирхолтой мэдээлэл байна ♥ баярлалаа админаа 🙂

  2. Кпоп нээрэн үнэхээр юу ч гэж хэлмээр юм үгээр илэрхийлэх аргаггүй,нэг орсон бол эргэж гарах аргаггүй миний биасууд яг одоо юу хийж байгаа бол…? Энэ асуулт өдөрт хэд хэд бодогддог
    Одоо ч гэсэн бодож байна ТОП юу хийж байгаа бол хаха
    ТОП үнэхээр сайхан залуу бүр үгээр хэлхийн аргаггүй маш олон удаа уншиж байсан ТОП телевизепр харагддагаасаа царайлаг гэж
    Ядаж нэг удаа биасуудаа харах юмсан гэж их бодхийнмөө чаваас бээжинд тоглолттой гэхэд нь л догдлоно шүү дээ хажууханд ирцэн байна шдээ гэлл ёоооё

    • ёооё хэлээд юүкэв дээ. Топ-г яг жинхэнэ амьдрал дээр ямархуу хүн байдаг бол буддаггүй царай нь ямар бол? Хүмүүстэй яаж харьцдаг бол охидуудтай яаж танилцдаг бол гээл т.т өчнөөн бодол толгойнд эргэлддэг шүү ♥

      • Аанхан ёооо, бодох төдий л догдлоод бас монгол зургаа авхуулхыг хүсдэг гэхэд нь ямар их догдолсон гээээч бараг уйлсан байхаа хаха

  3. ёохх хажууунаас нэг харах заяа байдгал байгаа топ бодит байдал дээрээ илүү царайлаг гэсэн ёох илүү царайлаг гэхээр чин одоо яах юм бэ хха тамхи татдаг л биз ямар хамаа байна гоё л харагдаж байшд 😛 аааа харжи таараа хэзээ нэгэн цагт заавал харнаа хха

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

