Tazza2-ийн зураг авалтын үеэр T.O.P өвдсөн +Lee honey T.O.P 2 Kiss scene хийсэн!!

TAZZA2: HAND OF GOD Showcase-ийн ярилцлагыг монгол орчуулгатай оруулж байна!! ^_^
tAbPPgr

MC: Чи эдгээр бүх фенүүдийг өнөөдөр showcase дээр ирнэ гэж бодож байсан уу?
Lee Honey: Би ирнэ гэдэгт найдаж байсан. Яагаад гэвэл Choi Seung Hyun энд байна шүү дээ.
T.O.P: Би энэ киноны зураг авалтанд орж эхлэхдээ л анх удаа Hwatu сурсан. Би “Бурханы гар” нь байсан, гэвч надаас ахмад уран бүтээлчид бүгд надаас илүү байсан. Надад ялах хүсэл маш их байсан, хэрвээ би ялж чадахгүй бол нойр хүрэхгүй /хошигнол/ Би одоо Hwatu-г маш сайн сурсан. Хуурах арга барилыг сурсан
Q: Ялахыг маш их хүссэн үе таны амьдралд байгаа юу?
T.O.P: Би ялалтын талаар сайн мэдэхгүй юм, гэхдээ би өдөр бүр шаргуу хөдөлмөрлөж чин сэтгэлээсээ амьдрахыг хүсдэг.
MC: Тэгэхээр, өдөр бүхэн танд сорилт шиг байдаг юм байна ?
T.O.P: Тийм ээ… Хөөх наадах чинь яг дууны үг шиг сонсогдож байна.
Q: Big Bang-ийн гишүүд бие биендээ мөнгө зээлдэг үү?
T.O.P: Бид бие биедээ мөнгө зээлэхгүй гэж амласан.
Q: Танд хэзээ ч хаяж чадахгүй хүмүүс бий юу?
T.O.P: Миний хайртай хүмүүс, ээж бас миний гэр бүл /ТЭР ФЕНҮҮДЭЭ ХЭЛСЭНГҮЙ. /
Q: Фенүүнхээ тухай?
T.O.P: Энэ чинь жинхэнэ шүү дээ! Би зүрх сэтгэлдээ үргэлж ингэж хэлдэг. Чи тэнэг фэнүүд ч бас (хошигнол). Энэ албан ёсны сонсогдож байгаа гэж бодож байна
Lee Honey: Топ бид 2 кисс скене хийдэг үеийн зураг авалтыг хийхийн тулд 8-9 цаг хийсэн, Т.О.Р маш их ядарч халуурч байсан
Бид бороотойд хийсэн юм.
T.O.P: үгүй ээ би өвдөөгүй, Яагаад гэвэл Үнсэлцэх хэсгийн зураг авалтыг авахад Honey нүнаг үнсэх үед би маш их сандарсан. Тиймээс л би маш их халууцаж миний уруул маш их халуун байсан
Lee Honey: Үгүй ээ тэр тоглож байгаа юм.

2 comments on “Tazza2-ийн зураг авалтын үеэр T.O.P өвдсөн +Lee honey T.O.P 2 Kiss scene хийсэн!!

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

