[Монгол орчуулга] T.O.P&Shinhye KBS Entertainment Weekly-н ярилцлага

original
МАШ СОНИРХОЛТОЙ ЯРИЛЦЛАГА БОЛСОН БАЙНА ЛЭЭ. МАНАЙ БЛОГООС ҮНЭНЧ УНШИГЧИДДАА ЗОРИУЛААД МОНГОЛ ОРЧУУЛГЫГ ОРУУЛЖ БАЙНА

T.O.P- T.O.P
PSH- Park shin hye
MC- хөтлөгч

T.O.P: Энэ бол миний Park Shin Hye-тэй хамтран ажиллаж байгаа анхны тохиолдол
Park Shin Hye: Бидэнд эвгүй байсан
MC: Зун болон өвлийн зар сурталчилгааны хувцас, бас киноны зураг авалт гээд л хэцүү биш байна гэж үү?
T.O.P: Би ихэвчлэн улирлаас үл хамааран хүссэн хувцасаа өмсдөг. Яагаад гэдгийг нь мэдэхгүй ч байна. Би хамгийн сүүлд хүүхэд байхдаа л шорт өмсөж байсан байх.
MC: Киноныхоо зураг авалтын дараа хэрхэн хавар/зуны хувцас өмссөн юм бэ
T.O.P: Би Загварын чин хандлагад тохируулсан
PSH: Маш мэргэжилийн…
MC: T.O.P Rolling Stone-д хамгийн сэкши уран бүтээлчээр сонгогдсон
T.O.P: Миний бодлоор тэд намайг тийм ч сайн нарийн нягт харж байгаагүй байх гэж бодож байна.
PSH: Би сэкши харагдах дуртай
MC: T.O.P түүнд түүнийг сэкши гээд хэлээд өгөөч
T.O.P- ….. Чи бол сэкси
MC: Амралтын үе байгаа юу? юу хийдэг вэ?
T.O.P- Би амарч байхдаа зогсоо байх дуртай, би хэвтэх дургүй
PSH: Харж болох юм уу
T.O.P: үгүй, би зогсож байх болно
MC: T.O.P болон Park Shin Hye нар илүү, бүр илүү их сайхан болж байна
T.O.P: Би тэгж бодохгүй байна… Би өөртөө анхаарал тавьж чадахгүй байгаа.
PSH: Би арьс өнгөний эмчид үзүүлэхийг үзэн яддаг, учир нь би зүгээр л энэ хэвээрээ баймаар байна
T.O.P: Би PARK SHINHYE-ийн дууг сонсож байсан. Тэр жүжигчин хүн учраас маш эмоцитой байсан. Энэ үнэхээр сайхан дуу болсон байна лээ
PSH: T.O.P-ийн жүжиглэж байгаа нь намайг гайшруулсан, яагаад гэвэл тэр үнэхээр сайн жүжиглэдэг. Магадгүй түүнийг яагаад T.O.P гэдэг нь ойлгомжтой байх

гэж хэлэхэд T.O.P инээжээ.
ТОП- БИ ТУН УДАХГҮЙ Tazza – Hand of God КИНОГООРОО ТА НАРТАЙГАА ЭРГЭЭД УУЛЗАХ БОЛНОО. БАЯРЛАЛАА
ЗА ТААЛАГДСАН БОЛ СЭТГЭГДЛЭЭ ҮЛДЭЭГЭЭРЭЙ
Translated by: CL T.O.P

11 comments on “[Монгол орчуулга] T.O.P&Shinhye KBS Entertainment Weekly-н ярилцлага

  1. Снуу оройн мэнд танай блог ч үнэхээр бэст шүү би танай блогт үнэхээр хайртай шинэ мэдээлэл үргэлж оруулж бид бүхэнд хүргэж бдагт баярладаг шүү үнэхээр хол явхаар блог өө год би энэ блогин улаан ногоон фэн нь хха.Аа бас нэг юм хүсэх гэсиима энэ блог чин өөрөө Ваяжи энтийн монголдох томоохон блог гэдэг утгаараа мэдээж танилцуулга эдр бдаг бх бас тэрэн нэмээд trainee-ны тухай зарим нэг зүйл бгаа юу ххэ жишээлвэл yg trainee амьдрал бас хэрхэн yg trainee болдог тухай бас хэохэн яаж trainee-нүүдээ сонгон авдаг тухай энэ блогтоо хиигээд өгөөч тхүү энэ сэдэв их сонирхол татаж бгаамаа иим мэдээлэл хайгаад ерөөсөө олоогүй (монгол блог дундаас шүү) оруулаад өгвөл их баярлана шүү баярлалаа :* :)))

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

