[ЗААВАЛ ҮЗЭХ] Kemy-д зориулсан ”BLACKJACK”ын Diss

0

A.KOR хамтлагийн гишүүн KEMY-д зориулж нэгэн BLACKJACK диз хийжээ!!
youtube account-аараа бүгдээрээ тултал нь лаяк дараад subscribe хийгээд өгөөрэй ^___^

Монгол орчуулга
SIE

Yo kemy, чи бол хөөрхөн сайн охин, тэгсэн ч гэсэн би чамд үүнийг өгье
Гэхдээ би чамд рэп-ийн тухай бага зэрэг шоу үзүүлье
Яагаад гэвэл х-ү-н-д-л-э-л гэдэг зүйл чамд байхгүй
Тэгэхээр чи үүнийгээ хийхийн өмнө фэнүүдээ шалгасан биздээ
21 сая blackjack нар чамруу дайрахад чиний залуус гарч зугатах болно
Яагаад гэвэл чи бидний мэдрэлээр оролдсон
Чи буруу хүн сонгосон учраас 21 сая хүн чиний уураг тархируу довтолж байна
Sorry I had to do this but truth is your just kinda nuance
2ne1 үүрд ,Би бол blackjack хонгор минь чи үүнийг мэдэж байгаа байх
Fans out here will leave you puzzled baby girl no rubix
Хэн чамд нөлөөлсөн нь надад хамаагүй
энэ рэп тоглоом бол anti-Nike, хүүхэд юм бол үүнийг хийх хэрэггүй байдаг юм
Fans everywhere tryna help park bom thru it
Guillotine хүлээж байна, бас тэд бүгдээрээ чиний толгойг хүсэж байгаа
Oh чи Одоо ч гэсэн тэдди баавгай тэвэрч унтдаг
Just starting out on a bad note must be so unfair
Би 2 дахь боломж байдаг гэдэгт итгэдэг
Зүгээр л бүх зүйлийг буцаагаад үүнийг ердөө эхлэл байсан гэж бодъё
Би чамайг хэзээ ч мартахгүй
Чи биднийг галзуурана гэдгийг ойлгоогүй
Чи бол залуухан бас өлсгөлөн
I get that But it takes time, it takes time
So for right now just wait in line
Зүгээр л мөрөөрөө яв охин минь,ингээд үлдвэл чи зодуулна/нүдүүлнэ
би чамайг гэрэлтэж харагдахыг чинь хүлээж чадахгүй нь
Яагаад гэвэл нэг л өдөр чи алга болно би мэдэж байна
Гэхдээ одоо зүгээр л суугаад
Өөрийнхөө ЮУ хийснээ хар
Бас ямархуу сэтгэгдэлтэй байгаагааа надад хэлээч?
чиний хүсэл мөрөөдөл, чамайг амар амгаланг олох болтугай гэж би найдаж байна
Би бас үүнийг хийж чадна гэдэгтээ итгэж байна
, I’m going back to sleep
ЗА ИНГЭЭД YGE-н РЭППЭРҮҮД ОРОЛЦСОН ОРОЛЦООГҮЙ BLACKJACK-УУД КЕМИ-Г 5:0-дчихлоо 😀 😛
ТААЛАГДСАН БОЛ СЭТГЭГДЛЭЭ ХУВААЛЦААРАЙ 🙂

15 comments on “[ЗААВАЛ ҮЗЭХ] Kemy-д зориулсан ”BLACKJACK”ын Diss

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

