T.O.P “Бурханы гар” киног 10,000,000 хүн үзвэл 50 эмэгтэйн духан дээр үнсэнэ

jn3HiPv

7 сарын 29нд болсон “Бурханы гар” киноны хэвлэлийн бага хурал дээр топ маань маш олон сонирхолтой зүйлүүд ярьжээ. *зарим хэсгийн орчуулгаас*

T.O.P: миний бодлоор би энэхүү киногоороо өмнө нь хүмүүст харагдаж байгаагүй далд байдлаа харуулж байгаа. Би хүмүүст Daegil-ээр дамжуулан шинэ дүр төрхөө харуулж байгаа энэ нь миний хувьд шинэ томхон сорилт байлаа
Мөн T.O.P энэхүү киног нь 10,000,000 хүн үзвэл 50 эмэгтэйн духан дээр үнсэнэ гэж хэлжээ
Kim Yoon Seok ( T.O.P-д)” Хэрвээ киног 5,000,000-аас дээш үзэгч үзвэл та цэрэгт явах ёстой шүү” гэж хошигножээ
T.O.P: Tazza цуврал гарснаасаа хойш маш олон хүмүүсийн хайр хүндэтгэлийг хүлээсэн кино болсон , үүний 2-р хэсэгт тоглох болсон нь нэг бодлын миний хувьд маш том үүрэг хариуцлага болж миний санааг зовоож байсан. Гэхдээ ахмадуудад надад эрч хүч өгч дэмжиж байсан
Мөн T.O.P: Shin Sekyung Hwatu-д үнэхээр сайн, би түүнийг хэзээ ч цохиж чаддаггүй
SeKyung: Seunghyun-ssi надад мөнгө өгөөч *гэж хошигножээ*
T.O.P: Би Tazza 2 -ийг сонгосон нь энэ үнэхээр сонирхолтой байна гэж бодсон. Захирал найруулагчид надад маш их итгэл төрүүлсэн
гэж ярьсан байна

нэмэлт- TAZZA 1 кино нь солонгост гараад тухайн үедээ үзэгчдийг байлдан дагуулж байсан бөгөөд солонгосын сор жүжигчинд тоглосон юм, тажжа 1 кино үнэхээр олон сая үзэгчдийн хайр хүндэтгэлийг хүлээсэн шилдэг кино байсан учраас Тажжа2 “Бурханы гар” кино одоо хүлээлтэнд ороод байгаа юм
TazzaWarofFlowersnew

tazza-thai-r3-cd-cover-8852

3 comments on “T.O.P “Бурханы гар” киног 10,000,000 хүн үзвэл 50 эмэгтэйн духан дээр үнсэнэ

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

