[Oneshot] “Шүхэр”

112146546

Бум топ 2 бол сургуулийн хамгийн сайхан хосууд.. Хэн ч тэднийг харсан атаархмаар. Нэг нэгэндээ халамжтай, нэг нэгнийгээ хайрлаж хүндэлдэг. Тэдний хувьд салалт гэдэг үг хэзээ ч бодогдож байгаагүй. Учир нь тийм зүйл болохгүй гэдгийг тэд мэддэг байлаа.
Сургуулийн хаалгаар Сиэл бум дара минжи 4 гарлаа. Олон охидууд “Хөөх, үнэхээр гоё юм аа, гайхалтай” гээд л нэг зүйлийг тойрон зогссон байв. очоод хартал тэнд жиди зогсож байлаа. Улаан лаануудыг зүрхэн хэлбэртэй болгож тавиад дунд нь улаан сарнайн дэлбээ асгасан байв…
Сиэл- энэ нэг юм одоо бас юу сэдчихээв…
гэтэл
Жиди- Энд байгаа паг бум гэдэг охинд зориулаад чүэ сын хёнаас…
гэтэл топ ард нь байсан машинаас бууж ирлээ.
Топ бууж ирээд бүх лааг асаагаад Бум-г тэнд гаргаж ирлээ.
Топ- хайраа өнөөдөр чи бид 2 үерхсэний 247 дахь өдөр юм байна чамдаа хязгааргүй их хайртай шүү. гээд нэг хайрцагнаас нэлээн чамин байрын зүүлт гаргаж ирээд хүзүүнд нь зүүлээ
Бум- нулимсаа арчих Би хичээл2 гэж явсаар байгаад энэ өдрийг мартчихсан байна уучлаарай
Топ- би л санаж байвал болооштээ. гэж хэлээд Бум-г үнсэв..
thumb
Тэнд байсан хүүхдүүд алга ташиж, тэдэнд баяр хүргэлээ.
Сиэл- топ ч романтик юм аа
Дара- Бум үнэхээр азтай шүү. Ийм залууг хаанаас ч олохгүй
Минжи- яахаараа олдоггүй ин? Манай сынри топ шиг баян биш ч топ-оос илүү хайраар намайг хайрладым шүү
Сиэл- хөөе чи чиний тэр сынри гэж хичээлээс өөр юм мэддиймүү
Минжи- мэджил таараашт
Дара- номын цагаан солиотой.
Сиэл- нээрээ ядаж л чамаас онц сурдаг юм байна шт
минжи- за та 2 яах гэж ингэжийдийн дээр сынригийн авч өгсөн шоколадыг ичих ч үгүй идчээд, дараа нь муулаад байхын
Дара- топ-н өгдөг бэлэгний хажууд тэр шоколад бол юу юм бэ :/
Сиэл- зза тэр яахав 3уулаа одоо юу хийх?
Минжи- кино үзье
Дара- тэгвэл тэгье л дээ
Сиэл- зза тэгэхээс…..
****Орой*****
Топ- өнөөдөр ямархуу байв?
Бум- үнэхээр сайхан байлаа. баярлалаа, би ч дандаа л чамд баярлалаа гэдэг үгийг хэлэх юм өө , өөрөө олигтой баярлуулж чадахгүй болохоор
Топ- юу яриад байгаан? өнөөдөр миний өмнө ингээд зогсоод байж байгаа чинь надад ямар том баяр баясал гэдгийг мэджийнүү? би л лав чамгүйгээр өөрийгөө төсөөлж чаддаггүй. Яаж яваад бурхан надад дэлхий дээр байгаа ганц дагина үзэгслэн гуаг өгсийн болоо
Бум- хөөрхөн гэдэг нь
Топ Бум-г тэврээд “2уулаа сургуулиа төгсөөд ажилтай болчоод тэгээд хуримаа хийнэ, тэр болтол хүлээчих би өөрийнхөө хөдөлмөрөөр мөнгө олоод тэгээд чамдаа хуримын санал тавина” гэж хэллээ
Бум- тиймэрхүү зүйлд яарах шаардлага байхгүй дээ хайраа. харин чи мөнгө олмоор байгаан бол хичээлээ л сайн хий Дэмий зүйлд цагаа их гарздах юм
Топ- юун дэмий гэж :/ зза миний хайр хэлсэн юм чинь хичээлээ илүү сайн хийнээ
Бум- заза гэр лүү гээ явдаа. Хайр нь орлоо. миний хайр оройтчихно штэ
Топ- за. надруу мсж бичээрэй, мсж бичихгүй цаг болвол би галзуурдаг гэдгийг мартаж болохгүй шүү
Бум- заза :* хацар дээр нь үнсэх
———ТОП-н гэрт———————-
Сон рён- Сын хён аа чи чинь юугаа хийгээд яваад байгаан?
Топ- юу
Сон рён- Паг бум гэж хэн юм
Топ- аан миний найз охин
Сон рён- аан тийм үү, эртхэн салсан нь дээр байх шүү. чиний гэрлэх хүн чинь тодорхой болсон

Топ- юу яриад байгаан
Сон рён- Аав чинь чамайг ерөнхий сайдын охинтой сүй тавиулах гэж байгааг мэдээгүй юм уу
the-heirs-trailer-3
Топ- ээж ээ, та чинь?????
Сон рён- Удахгүй аав чинь японоос ирнэ. тэгэхээр нарийн ширийнийг нь ярилцаарай
Топ- би бум-ээс өөр хүнтэй гэрлэхгүй ээ. Юун ерөнхий сайдын охин.
Сон рён- аавынхаа төлөө ганц удаа хичээгээч дээ. аав бид 2 чинь чиний төлөө өдөр шөнөгүй ажиллаж хураасан хэдэн төгрөгөөрөө чамайг өдий зэрэгтэй болгосон. Тийм байхад ганцхан жижигхэн тус хүргэхэд юу нь болохгүй байгаан
Топ- юу??? миний гэрлэлт тийм жижигхэн юм уу? миний амьдрал шийдэгдэх гэж байхад та үүнийг зүгээр л хог шаар гээд хэлчихлээ
Сон рён- ерөнхий сайдын хүргэн болвол , дараа нь чиний бизнесийн карерт ч ашигтай, аавд чнь л ашигтай тиймээс тэр бум-ээсээ сал.
Топ- чадахгүй,хүсэхгүй байна
Сон рён- чадахгүй гэж байгаа бол би л оролцохоос
Топ- бум-н ганц ширхэг үсийг унагаасан байвал би таныг уучлахгүй шүү
гэж хэлээд өрөө рүү гээ орлоо.
———Маргааш———-
Топ-д ээжээс нь мсж ирсэн байлаа “17:00-с сайдын охинтой зоог барина. ирээрэй. ирэхгүй гэвэл хүчээр авчруулна шү”
гэж бичсэн байлаа топ ч очихоор шийдлээ.

-УУлзалтан дээр-
Юий- сайн уу ким южин байна
Топ- сын хён.
Сон рён- Южин их боловсролтой, одоо АНУ-д суралцдаг. гэхдээ чамтай нэг сургуульд сурахаар болсон маргаашнаас сөүлийн их сургуульд суралцана
kim_sung_ryung21
Топ- тийм үү
Юий- тийм ээ, 2уулаа нэг сургуульд байвал дотносоход ч илүү амар биздээ.
Сон рён- өө яаралтай захирлуудын зөвлөгөөний хурал зарлагдчихсан байна. би явах хэрэгтэй болчихлоо.
гээд өрөөнөөс гарлаа
Юий- сонс. Утасны дугаар тэмдэглээд ав. маргааш гэрээс ирж намайг аваарай. бас цаашдаа миний сүйт залуу болох юм чинь наад стиллээ өөрчил надад таалагдахгүй байна. иймэрхүү савхи жийнс өмсхийн оронд хослол өмс. Ажил хэрэгч харагдах хэрэгтэй. Магадгүй чи ирээдүйн солонгос улсын ерөнхийлөгч ч болох юм билүү. Тэгээд бас намайг ир гэсэн үед 30 минутын дотор ирж байх ёстой шүү. Надтай дотно байхыг хүсвэл бусад залуус шиг миний ардаас гүй. ойлгосон уу?
after-school-uee-desktopsky
Топ- зэвүүн инээх
22734638
Юий- хөөе ойлгосон уу гээд байгаан бишүү.
Топ- одоо намайг сонс. Би чамтай дотносоно гэж хэлсэн билүү? Би чамтай сүй тавина гэж ярьсан билүү? Би угаасаа л хослол өмсдөг. Чамтай уулзах болохоор хамаагүй хувцасласан юм яасан.
Юий- ю..юу гээд байгаан
Топ- би хүсээгүй бол энэ сүй тавилт болохгүй.
гэж хэлээд өрөөнөөс гарлаа…
***************Орой*******
Юий топ-руу залгалаа..
утсаар ярих:

Юий- Паг бум..
Топ- яаасаан?
Юий- Паг бум гэдэг охинтой үерхдэг болохоороо чи надтай сүй тавихгүй гэсэн юм уу
Топ- хэлэх гэж байсын өөрөө олоод мэдчихээ юу
Юий- Би эвгүй байдалд орох дургүй. Тийм болохоор маргааш яадаг ч байсан намайг гэрийн гаднаас ирж аваарай. Хаягаа мсж-ээр явуулчихъя. Хэрвээ ирж авахгүй бол Бум-г чинь зүгээр өнгөрүүлэхгүй шүү
Топ- чи эргүү юм уу? угийн сумтай гашилцан тархитай юм уу? өөртэй чинь би уулзах байтугай харахыг ч хүсэхгүй байна.
Юий- аав ээж 2т би чамайг голсон юм шиг харагдвал дээр биздээ. Намайг бас бум-г авармаар байвал маргааш ир.
гээд утсаа таслав
Топ- энэ муу чнь….
Маргааш өглөө нь топ машинтайгаа очиж юий-г авлаа.
Юий юм ярьсан ч сонсоогүй юм шиг л явсаар л байв.
Сургуулийн гадаа тэр 2 буулаа
Юий- чамайг энэ сургуульд баян айлын ганц хүү бас царайлаг гэдгээрээ алдартай гэж сонссон юм байна. Надтай хөтлөлцөөд явбал бүр ч алдартай болох байхдаа
Топ- харин чи алдартай болно гээч
Юий топ-г сугадлаа
Топ- наад гараа ав
Юий- амаа татаад сугадуулаад яв. Танай паг бум чинь аавыгаа ослоор алдаад, ээж эгчтэйгээ их хэцүүхэн амьдардаг гэж сонссон юм байна.
түрээсийн байранд байдаг юм байна лээ. Хамгийн гол нь тэр байр нь манай эгчийн түрээслүүлдэг байрнуудын нэг нь юм байна лээ. Байрных нь түрээсийг 3 дахин ихэсгэчихвэл яах бол бас ээж нь лангуу ажлуулдаг, даанч тэр ажлуулдаг лангуу нь манай дэлгүүр дотор.. Манайх тэр хүнд түрээслэхгүй гээд хөөгөөд гаргавал бум чинь яах бол?
images
Топ- чи юу яриад байнаа
Юий- 2уулаа танай аав бас манай аавыг иртэл хэсэгтээ л жүжиглэе л дээ. Би ч бас энэ сургуульд энгийн баймааргүй байна. олны бай болвол гоё биздээ явцгаая
гэж хэлээд сугадаад алхаад байв…
сургуулийн хаалгаар ороод шатаар өгсөж байтал Бум сиэл 2 өөдөөс нь гараад ирэв
Бум гайхаж хараад “Топ чи… бишээ энэ юу вэ” гэж гайхан асуулаа
Юий- сүйт бүсгүй нь
Бум- юу яриад байгаан?????
Топ- би чамд бүх учрыг тайлбарланаа.. битгий гайхаа энэ бол
Юий- бид 2 сүй тавих гэж байгаа. ерөнхий сайдын охин ким южин болон Sunshine группийн ганц өв залгамжлагч хүү болох чүэ сын хён нар сүй тавина гэдэг мэдээг уншаагүй юм уу хөөрхий дөөө
Топ- чи амаа тат
Юий- нэгэнт бум мэдэх л байсан. чи бид 2ын амнаас сонсвол дээр биздээ
Сиэл- хөөе топ ахиж манай найзруу залгаад үзээрэй. алнаа чамайг гэж хэлээд бум-г дагуулаад явчихав….
Топ- чи сугадаж орсон чинь багадаад одоо бүр найз охинд ийм үг хэлэх?
Юий- үнэн л биздээ. Тэгээд ч энэ паг бум ямар явдалтай хүүхэн гэж бодно?? чиний төсөөлдөг шиг гэнэн цайлган биш. огт тийм биш.
Топ- чи бум-г мэддиймүү??
Юий- мэдэхгүй ч судалсан юм.
гэтэл топ түрүүлээд анги руугаа явчихав….
хичээлээ тараад топ Бум-н гэрийн гадаа очиж суув… Бум ирж ч харагдсангүй. утас руу нь залгахаар утсаа авахгүй. мсж бичсэн ч хариу ирсэнгүй.
гэтэл ашгүй сиэл бум 2 ирж байв..
Топ- бум би тайлбарлъя, ядаж тайлбар сонсооч дээ
Бум- би мэдсэн
Топ- юуг?
Бум- та 2 жинхнээсээ сүй тавих гэж байгааг… та 2ын тухай мэдээлэл энд тэндгүй байхад яаж.. уйлах
2NE1-Park-Bom_1401724961_af_org
топ- тайвшираа
гээд ойртох гэтэл
Сиэл топ-г алгадав
Сиэл- Бумээр ахиж тоглох хэрэггүй шүү. Бум хангалттай удаан барби чинь болсон биздээ Барбигаар тоглодог банди минь
Топ- чэрин аа
Сиэл- ахиж миний нэрийг дуудаад үзээрэй нөгөөтхийг чинь цөм өшиглөнө шүү
гэж хэлээд бум-г дагуулаад гэрлүү нь орчихлоо
Топ- аашш арайчдэ. энэ муу сиэл бас лай болчих юм аа…
**Топ-н гэрт****
Топ- ээж ээ би сүй тавихгүй
сон рён- яавал сүй тавих юм болзлоо хэл
Kim-Sung-Ryung01-540
Топ- та боль л доо та намайг жаргалтай амьдрахыг хармаар байвал энэ сүй нтрээ больчих би бум-д л хайртай
сон рён- хайр гэж байдаггүй юм. Гал шиг ассан хайр мөс шиг хүйтэн төгсгөлтэй гэж мэддэггүй юм уу
Топ- юу яриад байгаан? та аавд хайргүй юм уу
Сон рён- заавал хайртай байж гэрлэх албагүй
Топ- хөрөнгөнд нь болсон уу? яг л тэгсэн байна тэ
сон рён- тэгсэн
Топ- та ч аймшигтай хүн юм даа
Сон рён- чиний тэр Бум ч бас чиний хөрөнгөнд л болж байгаа. би мэдэж байна
Топ- амныхаа зоргоор ярихаа боль. танд хамаагүй шү
гээд уурлаад гарлаа.
энэ хооронд юий бум-тэй уулзлаа
Юий- намайг сайн сонс.. Би топ-той гэрлэнэ. 2 талын эцэг эхүүд хүлээн зөвшөөрчихөөд байхад чи л гай болоод байна. Чи хэзээ ч топ-н зиндаанд хүрэхгүй. чиний байгаа байдал гарал угсаа чинь чамайг топ-той гэрлэхийг зөвшөөрөхгүй.
Бум- тэгээд
Юий- тийм болохоор л эвтэйхэн сал. Салж чадахгүй бол танайхыг байрнаасаа хөөчихнө шүү.
Бум- ийм зүйлэр сүрдүүлж байгаамуу
Юий- ээжийн чинь ажлуулдаг түрээсний лангуу бол манай дэлгүүрийнх. Хүсвэл ээжийг чнь ажилгүй болгочихож чадна штээ. судлаад үзсэн чинь эгч чинь манай эгчийн кафед ажилладаг гэсэн ээж эгч 2ыг чинь зэрэг халвал юу болох у?? ммм?
Бум- чи арайчдээ ийм хүн байсымуу
Юий- би чамд дургүй. чамтай нэг ангид байхдаа л чамд ямар дургүй байсан гээч. ямарч гэмгүй байхад миний найз залууг булаасан биздээ.
Бум- тэр чинь өөрөө л надруу ирсэн чи арчаагүйдээ л алдсан
Юий- тэгвэл чи ч бас арчаагүйдээ топ-г надад алдах нь дээ. Угна топ-той гэрлэх бодол байгаагүй юм. Даанч найз охин нь чамайг гэдгийг мэдээд гэрлэх бодол төрөөд бүр чамайг яаж шалдаа буухыг хармаар санагдаад хахааах
Бум- чи яагаад ийм болоод төрцийн бэ
Юий- баяртай чамтай ярих юм алга. сануулга авсан бол топ-д салъя гэдгээ хэл. Цаадах чинь чамаас салъя гэдэг үг сонсчихвол надтай гэрлэхэд бэлэн байна гэсэн.
гээд яваад өглөө….
Нэг л өдөр зүүдэнд ч ормооргүй ийм явдал боллоо… Топ Бум 2ын хувьд энэ бол аймшигтай хар дарсан зүүд мэт…. ядаж байхад амралтын өдрүүд таараад сургуульруугаа явж нэг нэгнийгээ харах боломжгүй болчихлоо… нэг секунд нэг минут нэг цаг аймшигтай удаан өнгөрч байлаа яг л тэр 2ын зовлонгоор цаг хугацаа хүртэл наадаж байгаа юм шиг…
Топ-гүйгээр амьдрах Бум-н амьдрал

tumblr_mc1vmx44dz1ruetw3
Бум-гүйгээр амьдрал Топ-н амьдрал.. яг л нэгэн биенийх нь нөгөө хэсэг алга болчихсон мэт….

tumblr_lhajw9i5zy1qetjfgo1_500
Топ утсаа аваад бум-рүү залгалаа дуудаад л дуудаад л….
гэтэл бум-ээс мсж ирлээ. топ баярлан босож нөгөө мсж-ээ уншлаа
гэтэл “Салъя, би чамд хайргүй байсан. одоо хангалттай” гэдэг мсж ирсэн байв…
энэ мсж-ийг явуусан бум уйлж, авсан топ нь гүн шоконд оров…
топ хариу мсж бичлээ “Худлаа биздээ, чи худлаа хэлж байна” гэтэл Бумээс “Намайг зовоохоо боль, чиний хайр бол хайр биш зовлон байсан. Би сайхан амьдармаар байна” гэж бичсэн байлаа..
Топ- би чамайг зовоохгүй ээ… чи надтай танилцаад тэгж их зовсон гэж үү …. гэж хэлээд утсаа шидлээ…
Ингээд дараагийн амралтын өдрийг тэр 2 арай хийн өнгөрүүллээ… Бум даваа гарагийн өглөө яаран босож хувцаслаад эрт гэгч нь сургууль дээрээ очоод топ-г сэм сэмхэн хүлээнэ… гэвч тэр ирсэнгүй хичээл ч эхэлчихлээ…
–ХИчээл тарсны дараа—
Юий- топ хаана байна
Бум- харин чамаас л асуумаар байна
Юий- утас нь болохгүй байгаа. Бас өчигдөр гэртээ хоноогүй гэж ээж нь хэлсэн. Чи л мэдмээр юм.
Бум- надтай хоносон гэх гээд байна уу
Юий- Тийм ч юм билүү хэн мэдлээ…
Бум- зайл
гэж хэлээд юий-г мөрлөөд ангиас гарлаа
Бум “Топ бум 2ын анх танилцсан цэцэрлэгт хүрээлэн рүү явлаа.. “
Үнэхээр тэнд топ сууж байв.. бүр яг анх танилцсан сандал дээр….
Бум дэргэд нь очоод суутал топ бум-рүү гайхан харлаа
Бум – яг зүүд шиг… бүр хар дарсан зүүд шиг аймаар байсан…
Топ- зовоож байсан бол уучлаарай.. бас бороо орж байхад яагаад наашаа ирсийн ? шүхэргүй
Бум- зүгээр л
Топ- би шүхэр аваад ирье
Бум- хаанаас
Топ- тэр замын цаана төрөл бүрийн шүхэрний дэлгүүр байна. Надад 2ыг авах мөнгө байхгүй учраас зөвхөн чамд л авъя болох уу
Бум- яагаад ганцхан надад гэж. 2уулаа нэг хүн гэж чи хэлдэг биздээ. Нэг шүхэрт нэг хүн багтана
Топ- юу
Бум- явчихаад ирээ хайраа
гэж хэллээ. топ-н зүрх цохилж нүүрэнд нь инээмсгэлэл тодроод “Би одооохон, хүлээж байгаарай би хурдан эргэж ирнээ” гэж хэлээд гүйчихлээ
Бум- хөөрхөн шт.. *амандаа хэлэх**
Бум- би нэгэнт топ-гүйгээр амьдарч чадахгүй тийм юм чинь яадаг ч байсан топ-той л хамт байна. Хэнээс ч айхгүй ээ. топ-г ирэхээр чи намайг хаясан ч би чамайг хаяж чадахгүй гэж хэлнэ. бум зоригтой байгаарай
гэж хэлж өөрийгөө зоригжууллаа…
Бум топ-г хүлээж суунгаа цүнхнээсээ топ-д зориулж авсан хос утасны гэрээ гаргаж ирээд “Хамт байхдаа л сайхан харагдаж байна яг бид 2 шиг” гэж хэллээ..
s_51930a5f2af18f40c7004da0
гэтэл хүмүүс зам дээр бужигнан зогсоно… бөөн машинууд ч зогссон байлаа. Бум- юу болсын болооо?
гээд утасны хос гэрээ бариад цүнхээ орхиод тийшээ явлаа..
Бум- топ үгүй ээ чи биш тийм биздээ. чи л биш байгаасай. үгүй ээ би юу бодоод байнаа юу гэж топ……
гээд очоод хартал топ тэнд хэвтэж байлаа…
Бум- юу вэ сын хён ааа
гээд ориллоо
топ-н дэргэд очоод
“чи зүгээр тиймээ зүгээр гэж хэлээч дээ” гээд уйллаа….
топ чанга атгасан шүхрээ бариастай байв, шүхрээ тавиад бум-рүү түлхлээ
Бум- чи яаж байгаан бэ, болгоомжтой байхгүй яасын
Топ бага зэрэг инээмсгэлээд “Битгий нор, би борооноос хүртэл чамайг харамламаар байна” гэж хэллээ…
large

Бум- чи тэнэг юм уу мангар гэдэг нь гээд улам уйллааа... яагаад намайг орхих гээд байгаан хамт явна хаана ч явсан хамтдаа гэж чи хэлсэн биздээ… гээд топыг цээжнээс нь тэвэрлээ.
Топ цус болсон гараараа бум-н нулимсыг арчаад “Би өвдөөд байна бас даараад байна. гэхдээ чи хажууд байгаа болохоор би дэндүү жаргалтай байна” гэж хэлээд топ амьсгал хураажээ…
19141907

Umbrella-Photography-05

ТААЛАГДСАН БОЛ СЭТГЭГДЛЭЭ ҮЛДЭЭГЭЭРЭЙ
МИНИЙ БИЧИЖ БАЙГАА 2 ДАХЬ ЭМГЭНЭЛТ ӨГҮҮЛЛЭГ БАЙЛАА. ӨМНӨ НЬ СИЭЛ ЖИДИ 2-оор бичсэн бол оДОО ТОП БУМ 2-р БИЧЧИХЛЭЭ.

20 comments on “[Oneshot] “Шүхэр”

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

