[I Love YG Family] 1-р хэсэг ”BIGBANG-тай уулзсан нь”

fc7a5bae-11fe-49d9-9ec9-9ea800505fc1_50_642_400

Сайн байцгаана уу. Удаан хугацааны дараа өгүүллэгээрээ уулзах гэж байна. Хэдийгээр энтэртайментийн болон ygstan нарын хувьд хэцүүхэн үе байгаа ч гэсэн манай өгүүллэгийг залхууралгүй уншаарай!!
//энэ өгүүллэг маань falling in love-той бага зэрэг төсөөтэй, Falling in love-ийг 4р хэсгээс нь цааш хийгээгүй учраас уншиж байсан хүмүүс нь энэ өгүүллэгийг уншчих/

kim-shin-yeong
энэ бол би.. Гим шинёон…. 21 настай. Энэ жил сургуулиа амжилттай төгсөж YGE-с ажлын санал хүлээн авсан.
Миний загварууд, миний бүтээлүүд дахин давтагдашгүй тийм ч учраас солонгосын №1 энтэртаймент намайг сонгосон юм болов уу гэмээр…
аххх өнөөдөр би анх удаа энэ энтэртайментийн босгоор давах гэж байна… Гайхалтай санагдаж байгаа ч зүрх цохилоод алдаа гаргахвий гэхээс маш их сандарч байна.
Энтэртайментйн үүдэн хэсгээр ортол өөдөөс нэг эмэгтэй ирээд “Та шинёон уу” гэж асуулаа би “тиймээ” гэтэл тэр дагаад явна уу. гэж хэлээд дагуулаад явлаа.
зүгээр л үлгэр шиг…… Бүх уран бүтээлчдийнхээ зургийг томоос томоор энд тэндгүй хадсан.. интерер дизайн нь үнэхээр шийдэл сайтай содон….
Хэсэг яваад нэгэн өрөөний хаалгыг онгойлгоод “Та орно уу” гэж хэллээ…
би өрөө рүү нь ортол BIGBANG YG papa нар сууж байв.. Мөн тэднйи менежер….
анх удаа уулзаж байгаа болохоор сандраад юу хэлэхээ ч мэдэхгүй байлаа… Тэд бүгдээрээ надруу гайхсан царайгаар харна.. Би юу хэлэхээ ч мэдэхгүй зогсож байтал ашгүй захирал ян хёнсог
-Шинёон мөн биздээ? наашаа суугаарай
mhkj
Би- за *бөхийх*
Ян хён сог- Энэ бол манайхтай гэрээгээр ажиллах дизайнер, мөн зөвлөхөөр ажиллах онцгой хүн байгаамаа… Та нар тусалж дэмжээрэй
Би- сайн байцгаана уу? шинёон байна *бөхийх*
гэж хэлээд суулаа….
Бигбэнийхэн надруу гайхаад хараад л байв….
Ян хён сог- Удахгүй Бигбэн эргэн ирэлтээ хийнэ, шинёон мэдэж байгаа байх, манай залуус маш удаан хугацааны дараа бүрэн хэмжээний цомгоо гаргах гэж байна. Онцгой стилл имиж хэрэгтэй байх гэж бодож байгаа. Чамд дуу болон бүжигнээс нь сонирхуулъя харин чи хувцасны талаар сайн бодоод хэдэн загвар гарга
Би- за
Ян хён сог- гарцгаая гэж хэллээ
Бигбэн-ийхэн хоорондоо л юм ярьж инээлдэнэ… би ч нэг л аниулсан юм шиг л дуугүй явлаа..
Бэлтгэлийн өрөө рүү орлооо.
367457
ян хён сог- Аяа тавь… гэж хэллээ..
Сынри хөгжмөө асаан аяаа тавьлаа тэд байр байраа эзлэн зогсоод шинэ дуугаа болон шинэ бүжгээ надад харууллаа…
миний хамгийн их гайхсан зүйл гэвэл ирсэн даруйд бүх зүйлээ дэлгэж байгаа нь хачирхалтай байлаа…
Ян хён сог- хэдүүлээ хамт хоол идье. Аль хэдийн өдрийн хоолны цаг болчихсон байна
Би- аан за….
367455
Энтийн кафе-д:
ян хён сог- залуусын цомгийн титль дуу ямархуу байна?
Би- үнэхээр гайхалтай аргагүй л бигбэн……
Топ- захирал аа хэтэрхий шудрага сонсогдох байх, бид шинёоны тухай мэдэхгүй сонсож ч байгаагүй харахад шал туршлагагүйгээс гадна шинэхэн төгссөн жоохон хүүхэд байна та хэтэрхий итгээд байгаан бишүү
Жиди- би топ-той адилхан бодолтой байна
Ян хён сог- аа нээрээ шинёон аа, Удахгүй топ-н тоглосон тажжа2 киноны нээлтийн үйл ажиллагаа болно.. Чи манай топ-д шинэхэн загварын хослол хийж өгөөрэй
Топ- хоол идмээргүй санагдчихлаа.
ян хён сог- Би өрөө рүү гээ орчхоод эргээд ирнэ. та 6 энд сууж байгаарай
гэж хэлээд хоолны ширээнээс бослооо….
Захирлаас айх болов уу гэж бодож байсан чинь Бигбэн хамтлагийнхнаас л айчихлаа байна…..
би юу ч хэлж чадахгүй дэмий л доошоо харан сууна.
Сынри- чи их хачин охин юмаа
Би- юу??
Сынри- юм яриачдээ,ядаж ирсэн юм бол танилцах ёстойн бишүү
Тэсон- тийштээ кан тэсон гэдэг
Сынри- ий сын хён буюу сынри байна
ТЭяан- тэяан байна.
Жиди- жиди байна
20120531_kfashionista_gdragon_bigbang3
Топ дээр ирээд гацлаа тэр юу ч дуугарсангүй хоолоо идээд л байв…
Надад дургүй гэдэг нь тодорхой л дооо….
Би- баярлалаа таатай байна. ЦАашдаа дотно болж сайн хамтарч ажилланаа
Топ- арын албаны ажилтантайгаа дотносоно гэсэн дүрэм байдаггүй юмаа.
Би- юу?
Сынри- Топ хён, энэ чинь шинэ хүн штээ….
Топ- би өрөө студ рүүгээ явлаа. *гээд гараад явчихлаа*
Тэсон- чи топ хёнд таалагдаагүй бололтой
Сынри- заза шинёон минь энд ажиллах ч хэцүүхэн л байх нь дээ
Жиди- болио, сэтгэл санаагаар унагаад байх юм. Аан нээрэн тийн, чи энд алхаж орсон мөчөөс авхуулаад сонссон харсан бүхнээ бусдаас нууцлах ёстой, бдвол дүрмээуншцан байлгүй дээ тэ
би- тиймээ
гэтэл жиди утсаа гаргаж ирээд нэг хүн рүү залгалаа..
Жиди- миний хайраа санаад байна
?- хайр нь ч бас,, ёооох ядраад байнаа
Жиди- тоглолт тоглолт гэж гүйсээр байгаад тэгж байгаа юм, сул цаг заваа дэлгүүр хэсхийн оронд унтаж витамин ууж өнгөрүүл гэж хэлсэн биздээ
?- за ойлголоо доо залгангуутаа хүн загнаад байхын т.т
Жиди заза хайр нь студрүүгээ ороод яринаа захирал ирж байна
гээд утсаа далд хийчихлээ…

12 comments on “[I Love YG Family] 1-р хэсэг ”BIGBANG-тай уулзсан нь”

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

