Lee Dong Wook BOM-н скандалын талаарх бодлоо хэлжээ!!

Park-Bom-lee-dong-wook_1404459834_af_org

Бум-н “Roommate” шоуны хамтрагч болох Lee Dong Wook “ЗОЧИД БУУДЛЫН ХААН” киноныхаа хэвлэлийн бага хурлын үеэр Бум-н асуудлын талаарх бодлоо хэлжээ. Тэрээр “Энэ тухайд миний сэтгэл эмзэглэж байна, би энэ тал юу ч хэлж чадна гэхдээ би энэ талаар ярьмааргүй байна. ” гэж хэлсэн байна.
“Өрөөний найз” шоуны ретингийн талаар хүмүүс маш их сонирхож байгаа бөгөөд ий дунүг “Би өөрийгөө хэрхэн тусалж болох байсандаа тийм ч итгэлтэй биш байна, гэхдээ өөрийгө сайн нөлөө үзүүлж чадна гэдэгт итгэлтэй байна” гэжээ
мөн дунүг “Би Бум-д дуртай, тийм учраас түүнийг хамгаалдаг” гэдгээ хэлжээ

Мөн одоогийн байдлаар Бум-г “Өрөөний найзаас” гарна гэж мэдээлэл ирсэн ч “Өрөөний найз” нэвтрүүлгийн продюсер хариу хэлээгүй байгаа юм байна.

3 comments on “Lee Dong Wook BOM-н скандалын талаарх бодлоо хэлжээ!!

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

