ян хён сог “9 жилийн турш би 2ne1-ийг тамхи татаж, архи хэтрүүлэн хэрэглэхийг хараагүй”

20140701000422_0

Бум мансууруулах бодис хууль бусаар хэл давуулхыг оролдсон гэх хэрэгт сэжигтэн болоод байгаа билээ 7 сарын 1ний өглөө Yanghyeonseok захирал албан ёсоор тайлбар хийсэн.
” Бүх фенүүд мэдэж байгаа, Бум 2нэ1-д дэбют хийгээгүй байхдаа АНУлсад амьдарч хөл бөмбөгийн тоглогч болохыг хүсдэг байсан.

Гэтэл тэр тоглотын үеэр *хөл бөмбөг юм шиг байна* дотны найз нь нас барж өөрт нь хүнд цохилт болж уй гашуу тохиолдсон. Үүний дараа тэрээр сэтгэл зүйн зөвлөгөө өгөх, эмчилгээ, АНУ-ын нэр хүндтэй их сургууль эмнэлэг түүнд уг эмийг хэрэглэхийг зөвлөж маш олон жил уг эмийг хэрэглэсэн.
энэ явдлын дараа тэрээр хөл бөмбөгчин болох боломж байсан ч түүний дуучин болох мөрөөдөл нь хөтлөн тэр БНСУ-д ирж YG audition-д оролцсон. Энэ өдрийг би тод санаж байна
Маш олон оролцогч нараас түүнийг санаж байгаа шалтгаан нь тэр эхний жил тэнцээгүй дараагийн жил ч бас харин 3 дахь жилдээ тэр мянга мянган оролцогч нараас шалгарч чадсан..
Би эдгээр хамааралгүй зүйлсийг яагаад ярьж байна вэ гэвэл аав ээж нь надтай уулзаад 4 жил өнгөрч байна. 4 жилийн өмнө би түүний эрүүл мэндийн талаар мэдэж авсан. Би бум-г харснаас хойш 11 жил болж байна энэ хугацаанд тэр огт хөл бөмбөг тоглоогүй, түүний хамтлагийн гишүүд түүнийг ээж нь ч гишүүд нь ч түүнийг буцаан авчирхыг хичээсэн ///хар дурсамжийг нь мартуулах гэж ч юмуу///
4 жилийн өмнө хүртэл Bom, тэр албан ёсоор АНУ-д их дээд сургуулийн эмнэлэгт заасан эм ашиглаж байсан
Тэр их шахуу цагийн хуваарьтайгаас болоод түүний ээж , эмээ 2 нь олон улсын шуудан ашиглаж түүнрүү энэ эмийг явуулсан, харамсалтай нь бум энэ эмийг солонгос улсад хориглодогийг мэдээгүй байсан юм.”
гэж тайлбарласан.
тэрээр “Би 9 жил гаруй харсан 2NE1-н гишүүд тамхи татаж архийг ихээр нь хэрэглэж байгаагүй , нэг удаа албан ёсны үйл ажиллагаанаас болж тэд клубруу гарч байсан” гэж хэлсэн.
Гэтэл 2нэ1 хамтлагийн ахлагч сиэл-н дээрх зураг ил гарч олон хүнээс үзэн ядалтын сэтгэгдэл авч байсан цаг саяхан
юм
1. [+1,000, -39] энэ тэсрэлтээс болж би хэсэгтээ л инээж байна ккккккк клуб согтууруулах ундаа мансууруулах бодис тамхи
[+1373 -70] Жи-драгон үүнийг хийсэн бол энэ асуудал биш байсан юм….би Хамаатан садан өөр хүнийг нь мэдэхгүй ч, энэ эмийг яаж хил давуулсан юм бэ? Зөвхөн жороор хэрэглэдэг эм л гэж үү?

3. [+848, -55] Би байсан бол өөрийнхөө тамхи татаж байгаа зургаа бахархалтайгаар авч чадахгүй байсан, тэр яаж?
4. [+76, -2] энэ бүх хугацаанд тэднийг хүчтэй охин шиг байлгадаг байсан, drugged компани.
Source: Sports World via Nate
[+837, -51] Гайхамшигтай … зүгээр л эм гэж байгаа ч үүнийг хууль бусаар хил давуулаагүй нь үгүй биш .. Тэр зальтай юм. Мөн YG тэдний мэдэгдэл өрөвдүүлж, сэтгэл хөдөлгөх гэсэн оролдлого гэж хэлж болно.
[+55, -5] Би Yang Hyun Suk үзэн яддаг YG бүх хүндэтгэл алдсан.
[+54, -3] Өнөөдөр би YG Samsung илүү хүчтэй холбоотой байдаг гэдгийг мэдэж авсан
[+54, -3] Хууль эрх тэгш үйлчилдэггүй нь намайг галзууруулах нь

6 comments on “ян хён сог “9 жилийн турш би 2ne1-ийг тамхи татаж, архи хэтрүүлэн хэрэглэхийг хараагүй”

  1. Netzinguud uneheer aimshigtai hun bish adguusnuud hunii nz n nas baraad setgeliin hymraltai bld uusan gd bhad ene emiig uuh n solongostoo l har tamhindaa ordog ym bgaaz busad orond oorshuudee ygad iim teneg ym be uneheer heleh ch ug oldihgui n ene netzinguuded dandaa hunii muu muuhaig shuumjilj bh ym uursduu tugs hun shig neg l ih com nii araas tomorson humuus amidral deer ymar ymnuud bdag bol tsutsu -_-

  2. yoo ene netizenchuud odoo hiih ajilgui ataargui nofsh nar hun unenee l helsen bsan bna ene netizen nar gj neg niigmees tusgaarladsan gantsaardmal zojig ataarhuu ym nar bdag bhaaa tstts uur hurchlee

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

