Devilz 13p хэсэг

winerotator-2000x925

Хммм хийх юм байхгүй Сиэл ч бас байхгүй ядаж хамт зайрмаг идэх найзтай байх хэрэгтэй байдаг …

…:Сайн уу?

Дара:Сайн сайн уу

…:Сайн сайн май

Дара:Хөөх миний дуртай зайрмаг байна шд баярлалаа

…:Зүгээрээ чамайг хэн гэдэг вэ?

Дара:Сандара гэдэг гэхдээ Дара гэж дууддын

…:Чи их гоё нэртэй юмаа

Дара*ичих*:Баярлалаа харин чамайг?

…:Тэяяан гэдэг таньтай танилцахад таатай байна

Дара:Надаа ч гэсэн

Тэяан:Чи энд амьдардаг юм уу?

Дара:Аанхаан би тэр харагдаж байгаа ногоон байранд амьдардаг

Тэяан:Хөөх хоёулаа хөршүүд юм байна

Дара:Хоох тийм үү ёстой сайн хөрштэй учирлаа даа

Тэяан*инээмсэглэх*:Би ч гэсэн

…………………………………………..

Энэ яриа их удаан үргэлжлэнэ.Тэяан их уран цэцэн үгтэй царайлаг бас лаг гоё булчин шөрмөс болсон биетэй энэ бүхэн 9 настай хүүхдийн сэтгэхүйтэй Дара гэдэг охиныг хангалттай хурдан уярааж хайлуулж байлаа.

***********Сургууль дээр*************

Гюри:Тийм ээ гайхалтай өдөр байна бид Нанагийн дарамтнаас гарсан өдрөө тэмдэглэх хэрэгтэй

Луна:Аанхаан одоо муу муухай бүхэн ард хоцорлоо

Солли:Тэгвэл хэдүүлээ шинэ сурагчдын зөвлөлийн даргаараа хэнийг сонгохоо шийдье

Эмбэр:Мэдээж энэ баярт мөчийг авч ирэхэд гол нөлөө үзүүлсэн Сиэл л байх ёстой шүү дээ

Луна:Тийм шүү тэгж байгаад багшид хэлье

Солли:Захиралд гээч

Гюри:Мхн

===================================

Инжон:Сиэл чи Дараг яг яачихсан юм одоо бүгдийг хэл

Бурам:Харин тийн та хоёр л мэдэж байгааг бодоход чи Дарад ямар нэг юм хийсэн нь тодорхой байна шд

Сүи:Бодвол хөөрхөн царайнд нь атаархсандаа хамаг байдгаараа урж маажаад хөөрхий Дараг нуль шарх сорив болгоо биз

Сиэл*орилох*:ТИЙМ ЭЭ ТЭГСЭН ТЭГЭЭД ТА НАР НАМАЙГ ЯАХ ГЭЭД БАЙГААН? ТА НАР ХЭЗЭЭ ДАРАД ИНГЭЖ ИХ САНАА ТАВЬДАГ БОЛООВ? БИ НАЙЗЫНХАА ИЙМ БАЙДАЛД ОРСОНД ӨӨРИЙГӨӨ БУРУУТГААД ШАНАЛЖ ЗОВЖ ҮХЭХ ГЭЖ БАЙНА ЗА *уйлах* та нар юу ч мэдэхгүй шд

Бум:Та нар болиоч юу ч мэдэхгүй юм байж яах гэж хүүхдийг янзан бүрээр хэлээд байгаа юм Дара Сиэл 2 ямар найзууд гэдгийг мэдсээр байж нэг их Дарагийн найзын дүр эсгэцгээхээ болиоч

Минжи:Охидоо зүгээр сууцгаа наад эмэгтэйгээсээ та нар юу ч олж долоохгүй угаасаа

Инжон:Нээрээ чтийм дээ

Бурам:Мхн

Юбин:За за

Өдөр бүр л охидууд байтугай сургууль даяар бүгд Сиэл рүү ёс бус үг хэлцгээж Дараг асууж түүний явсан газар бүр бүлэг бүлгээрээ ямар нэг зүйлийн тухай шивнэлдэж Сиэлрүү хачин харцаар харцгаана.Сиэл энэ байдлаас үнэхээр залхаж уур бухимдал нь эцэстээ хүрсэн ч Дара л түүний хувьд чухал байсан болохоор Дарагийн тухай л бодож өдөр хоногийг өнгөрөөсөөр бүр үнэхээр яах ч аргагүй болмогц тэдний толгой болсон Минжитэй уулзахаар шийднэ.Харин энэ хооронд Тэяан дараг аль хэдийн өөртөө маш ихээр дасгаж амжсан байлаа.Тэяан Дарад өдөр бүр амттай зайрмаг авч өгч хөгжилтэй яриа ярьж сэтгэлийг нь татсаар харин Чанёол өдөр бүр Дараг зүгээр л алсын зайнаас ажиж жаргалтай байгааг нь хараад очиж зүрхлэхгүй байсаар л байлаа…

*******5 дахь өдрийн үдийн цайны үеэр********

Бум:Би өөрөө ч мэдэхгүй байна уг нь зүгээр л байсан даа

Топ:Буммий тэгээд яагаад хоолоо идэхгүй байгаа юм бэ дотор чинь муухайраад байгаа юм уу?

Бум:Үнэрийг нь ч авч чадахгүй байнаа яагаад байгаа юм бол?

Топ:Арай…

Бум:Арай юу гэж?

Топ:Гүээ нэг тэнэг бодол төрөөд

Бум:Ямар бодол вэ? битгий инээгээд бай л даа хэлээ

Топ*шивнэх*:Чиний сарын тэмдэг ирсэн үү?

Бум:Үгүй …. ААААААААА яанаа

Топ:Яасан?

Бум:Яанаа нээрээ ирээгүй шд

Топ:Тэгэхээр үнэхээр….

Бум:Би жирэмсэн болчихож 😮

Топ:Үнэн гэж үү?

Бум:Харин ээ гэхдээ яах аргагүй л  хордлого өгөөд байгаа юм шиг байна

Топ:Би чамд хайртай

Бум:Хөөх хөлс чинь урсаад гар чинь чичирчихсэн чи аймшигтай их баярлаж байна тийм үү?

Топ:Мэдээж би үнэхээр их баярлаж байна

Бум*Нулимсаа арчих*:Би ч бас баяртай байна ханиа

Ингэж дуудмагц Топ яг л огторгуйд хөвж буй мэт мэдрэмжийг мэдэрч хорвоо дэлхий дээрх хамгийн жаргалтай мөчийн үнэ цэнийг мэдэрч Бумийг барьж аваад үнсэж тэврээд хазаад базаад авмаар снагдаж байлаа…

=================================

Сиэл:Харин тийм юм болсоон

Минжи:Аан тийм үү би Дараг яагаад чамд тийм сайн байгаад байдгийг ер ойлгохгүй байсан юм.Чи бодож байснаас минь үнэхээр өөр хүн юмаа

Сиэл:Харин тийм ээ би үнэхээр муу хүн одоо найз минь тийм байдалтай болчихсон бүгд миний буруу

Минжи:Үгүй дээ би эерэг утгаар хэлсэн юм.Чи бид 2 ингээд найзууд боллоо шүүдээ

Сиэл:Тийм байна чамтай хоёулахнаа суугаад ингээд хамаг юмаа ярьчихсан чинь бүүр дотор онгойчихлоо

Минжи:Үнэхээр их баяртай байна өнөөдөр хичээл тараад хамтдаа Дара дээр очицгооё

Сиэл:Ок

==================================

Сэүн:Чи яагаад ингээд урвуу царайлаад байгаа юм бээ

Луан:Харин тийн чи л бүгдийг нь инээлгэдэг байсан гэтэл чамайг ингээд байхаар бид нарт үнэхээр хэцүү байна шдээ ядаж юу тохиолдслноо хэл л дэээ

Чанёол:Би юу ч ярьмааргүй байнаа битгий намайг шалгаагаад бай

Кай:Заза түүнд тайвшрах хугацаа хэрэгтэй байх

Тау:Харин тийн

Сэүн:Заза ойлголоо

Луан:хмм зоозо

***********************************

Дара:Энэ зайрмаг өмнөхүүдээсээ ч амттай юм байна.Чи хаанаас ийм гоё зайрмаг авчраад байдаг юм бээ?

Тэяан:Зүрхнээсээ

Дара:Аая аймар амттай зүрхтэй байхнээ

Тэяан:Би зүрхэндээ зөвхөн чамайг л бодож хайрлаж байдаг болохоор зөвхөн чамд зориулсан амттай зайрмаг гарч ирдэг байхгүй юу

Дара ичээд таг дуугүй боллоо.Харин яг л тэр хочрын ярилцаж байгаа саадны ард Чанёол гуниглан сууна.

Хажууд нь сууж байсан эмээ:Миний хүү чи түүнд хайртай юм байна тийм үү

Чанёол:Тийм ээ эмээ би тэр эмэгтэйд үнэхээр их хайртай

Эмээ:Тэгсэн мөртлөө хайртай хүнийхээ төлөө зүгээр л түүнийг түр зуурын жаргалаа болгох гэж байгаа хүнтэйгээ улам дотносохыг нь харааад сууж байх хэрэг үү?

Чанёол:Мэдэхгүй юм даа эмээ минь би түүнийг үнэхээр жаргалтай байгаа болхоор ойртож зүрхлэхгүй байна.Хамгийн аймшигтай нь тэр минь осолд орсноосоо хойш миний тухай бүх л дурсамжаа мартчихаж :/

Эмээ:Юу гээч? Эмээ нь оюутан байхдаа осолд орж байсан юм.Тэгээд ой санамжаа алдсан дараа нь гэрийнхээ ойр хавиар явж зөвхөн тэр хавийн залуустай найзалж эхэлсэн тэгээд нэг нь надад их таалагдсан.Түүнд зүгээр л дурлаж орхисон гэтэл миний хайртай бас надад хайртай хүн биднийг өдөр бүр ингээд хараад сууж байдаг байсан юм билээ.Нэг л өдөр тэр минь гарч ирээд миний дурлалт залууг хөөж явуулсан харин би түүнийгээ танихгүй байсан болохоор тэр үедээ аймшигтай уурлаж билээ дараа нь ой санамж минь сэргэж бид гэрлэсэн тэр цагаас хойш хамтдаа жаргалтай амьдарч байна.Тэр охин чинь яг л над шиг юм.Харин хүү минь чи ингээд суугаад байж болохгүй ээ.Эмээ нь бас муу ч үгүй зөн билэгтэй хүн шүү эмээ нь тэр охин тэр залуу 2оос зөвхөн эмэгтэй нь эрэгтэй рүүгээ тэмүүлэх хайрыг мэдэрдэг.Харин чи болон тэр охин 2оос өвгөн бид хоёрынхоос ч хүчтэй хайрыг мэдэрдэг юм шүүү дээ

Чанёол:Мэдэрдэг ээ?

Эмээ:Тийм ээ би ганцхан өдөр энд сууж байгаа юм биш эмээ нь өдөр болгон л энд суудаг харин чи дандаа л энэ хавьд байж байдаг шүү дээ

Чанёол:Үнэхээр тийм гэж үү?

Чанёол:Тэр их жаргалтай харагдаж байна :/

Эмээ:Эмээдээ итгэж болноо *Чанёол руу итгэл дүүрэн харцаар харах*

Гэнэт нэг өвөө:Хөгшөөн орцгооё

Эмээ:За эмээ нь орлоо баяртай

Чанёол:За баяртай эмээ танд баярлалаа

гэж хэлээд эргээд хартал Тэяан Дарагийн уруул дээр үнсэх гэж байв харин Дара жаахан дургүй янзтай доошоо хартал Тэяан түүний эрүүнээс бариад өөр лүүгээ эргүүллээ Дара юу ч хийж чадахгүй гээ мэдсэн мэт зүгээр л нүдээ аниж орхилоо.Яг энэ үед

Чанёол:Хөөш чи түүнээс холд гээд Дарагийн мөрөн дээр гараа тавин Тэяанаас холдууоах маягтай зөөлөн түлхлээ

Дара/Энэ нэг л танил мэдрэмж .Халуу дүүгэж хайраар төөнөсөн гар/

Тэяан*эргэж харах*:Айн?

Чанёол:Чамайг түүнээс холд гэж байна

Тэяан:Чи муу одоо юу вэ

Чанёол:Найз залуу нь байна

Тэяан:Энэ муу одоо өдөөд байгаа юм уу? газрын хаанаас гараад ирсэн гай вэ чи

Чанёол:Саадны ардаас гарч ирсэн за

Тэяан:Энэ муу новш чинь *цохихоор гараа далайх*

Чанёол*сандран гараа атгана*

Гэнэт

Тэсон:Тэяан болохгүй ээ

Сынри:Хөөш Тэяан чи хүн алах гээ юу болиоч чам шиг хүн цохивол хугараад уначихаар хүүхэд байна

Тэсон:Алив хурдал явъя

Тэяан:Энэ мууг арай ч алчихгүй зүгээр ахиж хүнд гай болхооргүй болгоод өгье

Яг энэ үйл явдал болж байх үед Дарагийн толгойд янз бүрийн зураглал бууж байлаа.Сиэлийн өмнө зогсож байхад нь гэнэт хажуунаас нь татсан зөөлөн гар.Ангийн балай охидтой нэг ширээнд суух гэж байхад мөрөн дээр нь гараа тавиад ямар нэг үг хэлсэн тэр л залуу… Энэ бүх зураглал Дарагийн толгойг их өвтгөж байсан болохоор өөрийн эрхгүй толгойгоо хоёр гараараа бариад сөгдөн суугаад

Дара*Чангаар хашгирах*:Болиоч ОДОО ХАНГАЛТТАЙ

Үүнийг сонсоод Тэяан Чанёол 2-ын бие бие рүүгээ харж байсан ширүүн харц огцом зөөлрөн Дара дээр тусаж Тэяан сандарсан маягтай зогсож байснаа Сынригийн гарын аясаар цааш татагдан явав.тэд гарыг явсны жаахан дараа Сиэл Бум Минжи нар ирлээ

Сиэл:Дара яасан бэ?

Дара:Мэдэхгүй ээ би сая нэг бишээ зөндөө сонин зүйлсийг харлаа бас энэ залууг танидаг ч юм шиг танидаггүй ч юм шиг сонин зүйл болоод байна бас тэр бүхэн нүдэнд харагдах үед толгой өвдөөд нэг л биш байна.

Сиэл:Би чамд хэлсэн шдээ чи одоо 23тай охин ой санамжаа алдчихсаан гэж тэгээд энэ бүхэн сэргэхийг хүсэж байна тэгэхээр эсэргүүцэх хэрэггүй дээ

Дара:Гэхдээ л аймар өвдөөд байсан шд ХӨӨӨХ БУММИЙ

Бум:САЙН УУ ДАРАА чамайгаа ямар их санасан гээч *Дараг тэврэх*

Дара:Би ч гэсэн санасан гэж хэлээд Минжи рүү хартал бас л толгойд нь янз бүрийн зураглалууд бууж аймшигтай өвдөлтийг мэдэрнэ

Дара:ЯААААЯ хөөе охион бас залуу та хочр миний хувьд ямар хүмүүс гэдгийг мэдэхгүй ч одоохондоо энэ тухай дурсамжаа сэргээж чадахгүй юм шиг байна бас та хоёрыг харахаар толгой өвдөөд байна үнэхээр уучлаарай Сиэл Бум 2оо найз нь өнөөдөртөө ингээд орлоо

Сиэл:Тэгдээ өөрийгөө их хүчлэх хэрэггүй шүү сайн амраарай

Бум:Сайн амраарай 1 дэх өдөр хичээлдээ хамт явцгаана шүү

Дара:За тэгнээ баяртай

Сиэл:Баяртай

===================================

Чанёол*урвайх*:Дара

Сиэл:Чанёолаа энд яг юу болсон юм бэ?

Чанёол:Би өдөр бүр энд ирдэг харин Дара нэг залуутай юм яриад суугаад байдаг юм л даа

Бум:Чи тэгээд очоод юм ярихгүй яадаг юм

Чанёол:Намайг хичээлээсээ хичнээн эрт ирсэн ч тэр дандаа түрүүлээд ирчихдэг

Сиэл:За тэгээд?

Чанёол:Тэгсэн чинь тэр өнөөдөр Дараг үнсэх гэж оролдсон би магадгүй оролцох хэрэггүй байсан байх л даа гэхдээ Дара дургүй байсан болхоор

Бум:Чи оролцох нь зүйн хэрэг шдээ

Сиэл:Чи Дарад үнэхээр хайртай юм байна өөр хүнтэй жаргалтай байхыг нь зүгээр хараад зогсож л байдаг

Чанёол:Зүгээр ч бишээ зүрхээ дараад л… *доошоо харах*

Сиэл:Тэр ямархуу залуу байсан юм?

Бум:Нээрээ тийн

Чанёол:Дандаа майк өмсдөг аймар булчинлаг намхан босоо үстэй

Минжи:Тэр үү?

Чанёол:Аль?

Минжи:Тэр цаад талын байрны орцны үүдэнд 3 залуу зогсож байгаа биз

Чанёол:Аан тийн байна тэр яг мөн

Бум:Пааах харваас л мафийн толгойлогч аятай залуу байна шд

Минжи:Тэр их шалиг би түүнд охин насаа өгч байсан харин маргааш нь л тэр намайг хаясан

Сиэл:Надад ерөөсөө таалагдахгүй байнаа -_-

Бум:За яахав зүгээр дээ Чанёол аз болоход Дара маань ой санамжаа буцаагаад олоод авах юм шиг байна

Минжи:Харин тийм байна гэхдээ өөрт нь жаахан хэцүү байгаа бололтой

Чанёол:Тэгхээр бага багаар дурсамжуудыг нь сэргээх хэрэгтэй гэсэн үг үү?

Бум:Эээ бурхан минь тэгэхээр бид 23-9=14 жилийн дараа жинхэнэ Дараг олж харах нь бээшд

Минжи:Үнэхээр том асуудал юмаа яах уу?

Бум:Харин л дээ

Сиэл:ALL OR NOTHING

Бум:Айн?

Минжи:Юу?

Чанёол:……..????

Сиэл:Бүглийг эсвэл юуг ч биш

Бум:Юу вэ тойруулаад байлгүй хэлэлдээ

Минжи:Харин тийн

Чанёол*Нүдээ бүлтийлгэн Сиэл рүү харах*

Сиэл:Би Дарагийн ой санамжийг яаж сэргээхээ мэдчихлээ

Бум:Яаж?

Сиэл…………………………………

/За ингээд энэ хэсэг дуусч байна.Сэтгэгдлээ заавал үлдээгээрэй гуйя .Бас уншиж амжаагүй хүн байвал https://leechaerin0226.wordpress.com/category/%D3%A9%D0%B3%D2%AF%D2%AF%D0%BB%D0%BB%D1%8D%D0%B3%D0%B7%D0%BE%D1%85%D0%B8%D0%BE%D0%BC%D0%B6/ энэ линзээр ороод уншаарай танд таалагданаа би мэджийн :)) /

Дараагийн хэсэгт:

Дара:ЧАНЁОООООЛ

==========================

Сиэл:Үгүй ээ би болохгүй надад найз нөхөд минь л хамгийн чухал гэж хэлээд Дара руу харах

==========================

Бүгд Сиэл Дара 2ыг хараад гайхаж нүдээ бүлтийлгэж амаа ангайлган зогсож нүдний шилтэй нь шилээ арчин зүүж ахин ахин харна

==========================

Чанёол*Уйлах*

==========================

Сиэл хамаг байдгаараа хаазлана гэтэл яг урд нь…….

12 comments on “Devilz 13p хэсэг

  1. Яанаа Сиэл минь бас яачваа дараагийн хэсэн дээр одоо нээх сунжруулж яахын тэ хха Крис Мино Гынсаг 3 найз охидуудтай болчуул хха амжилт

  2. kk go boljee. Тэяан:Энэ муу одоо өдөөд байгаа юм уу? газрын хаанаас гараад ирсэн гай вэ чи

    Чанёол:Саадны ардаас гарч ирсэн за
    ene heseg ineedtee ymaa daraagiin hesgee hurdn oruulaarai amjilt

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

