Devilz 12р хэсэг

winerotator-2000x925

*************9 цаг үргэлжилсэн хагалгааны дараа*************

Гикван хачин царайлан хоолойгоо барьсаар гарч ирээд хэсэг дуугүй зогсов.Сиэл Бум 2 тэр байдлыг нь хараад шуууд л уйлж орхилоо

Чанёол:Эмч ээ юу болсон бэ? хэлээч дээ

Гикван:Кхммм ёоох өлсөж үхэх гээд будаа ам руугаа чихчихсэн чинь хахаж үхэх гэж байна шд.За хагалгаа амжилттай болсон өвчтөнд мэдээж сахиур хэрэгтэй та 3-аас нэг нь эсвэл гэр бүлээс нь хүн дуудах хэрэгтэй

Чанёол:Би сахия

Сиэл:Би сахинаа

Бум:Би ч гэсэн

Гикван:Заза тэг тэг тэхдээ олон хүн байгаа гээд орилж хашгичаад юм ярьж ялангуяа онигоо ярьж болохгүй шүү

Чанёол,Сиэл,Бум:Мэдээж

Тэд Дарагаас нүд салгалгүй ширтсээр шөнийг өнгөрөөлөө .Үүр цайх мөчид Бум эвшээсээр сандал дээрээ унтаад өгөв .Чанёол их л санаа зовсон маягтай өрөөг тойрон алхаж хааяа нэг Дара руу горьдлогын харцаар харна.Харин Сиэл яг Дарагийн хажууд суугаад хамтдаа өнгөрүүлсэн дурсамжуудаа бодсоор л Дарад гоё сайхан үгс хэлж хөлсийг нь арчин гарыг нь илнэ.Нэг л мэдэхэд ахиад л нэг шөнө ард үлджээ.Дара унтсаар л…

Бум:Манай Дара удахгүй сэрнэ тийм биз дээ

Сиэл:Тийм ээ зүрхнийх нь цохилт хэвийн байдалдаа орчихлоо удахгүй сэрэх байхаа

Чанёол:Хөөх ашгүй дээ

Бум:Би сэрэхээр нь хоёр гараараа зүрх хийж үзүүлнээ

Сиэл:Би хоёр гарыг нь атгаад хамгийн сайн найздаа энэ дэлхийн хамаг л сайн сайхан үгсийг хэлнээ

Чанёол:Харин би сэрэнгүүт нь духан дээр нь үнсээд миний хайр хурдан эдгээрэй гэж хэлнэ

Сиэл:Вуааа юун романтик юм бээ

Бум:Топыгоо саначихлаа бас өлсөж үхэх нь

Сиэл:Жидигээ саначихлаа… Нээрээ гэдэс минь аймшигтай өлсөж байна

Чанёол:Би гараад хоол аваад ирий

Бум:Гүэ яахын би Топ руу мессэж биччихлээ

Сиэл:Би ч гэсэн Жиди рүү мессэж биччихлээ шд 3 хүний хоолтой ирээрэй гээд

Бум:Паах тэгүүл гурвуулаа 6 хүний хоол идэхнээ :3

Сиэл:Ахаха муу ховдог

Бум:Заас өөрөө өлсөхөөрөө надаас аймар иддийн байжыж

Чанёол*амаа дараад шоолсон маягтай инээх*:хаха

Сиэл:Заза хүн битгий шоолоод бай

*********Сургууль дээр***********

Нана:Сайн байна уу? захирлаа та яагаад намайг амралтын өдөр гэнэт дуудсан юм.

Хюри:Маш муу байна.Харин надаас илүү танд л муу юм болох нь дээ

…:Сайн байна уу? цагдаагийн ажилтан Чансун байна.

Нана: o.O Сайн сайн

Хюри:Тэгэхээр би таны ёс бус үйлдлүүдийг олонтаа харжолонтаа өршөөж байсан гэтэл ийм аймшигтай зүйл болно гэж төсөөлсөнгүй аз болоход энэ хүнд аав чинь нөлөөлсөн бололтой таныг арай ч шоронд хийчихгүй юм шиг байна гэхдээ манай сургуульд та ахин хөл тавих хэрэггүй болсон ойлгов уу?

Нана:Юу тэгээд би яана гэсэн үг юм?

Чансун:Хүүхдийн колон явнаа алив гараад ир

Нана*хашгирах*: Үгүээ би явахгүй ээ

Хюри:Яасан муухай чарладын бэ наадхаа бороохойдчооч

Чансун*Нанагийн амыг таглах*:За баяртай хатагтай

Хюри:Баяртай

***************************************

Топ:Сайн уу?

Бум:Өлбөрч үхэх гэж байгааг үл тооцвол дажгүй шүү

Жиди:Хөөх чиний нүд аймшигтай улаан болчихож их ядарсан юм шиг байна.

Топ:Яг юу болсын хэзээ ийм аймшигтай юм болчихов

Сиэл:Энэ тухай ярихыг хүсэхгүй байна Дараг эдгэхээр ярьж өгье

Бум:Харин тийм ээ ер нь дурсаад хэрэггүй ээ

Сиэл:За хоолоо идэцгээе

Топ:Сайн уу? чи Дарагийн дүү юу?

Бум*хахах*:Гүүгүү хэхэ наадах чинь Дарагийн найз залуу нь

Чанёол*сандрах*:Тийн юу би нөгөө Дарагийн найз залуу

Жиди:Аан би чамайг дүү нь юм байх л гэж бодлоошд

Сиэл:Насаар дүү юм байгаам

Бум:Заза сайхан хооллоорой 2оо

Чахёол:Ок

Сиэл:Заа

==============

Жиди:Дарагийн ээж аав 2 ирчихэж

Бум:Яанаа Сиэл одоо яахуу?

Сиэл:Ямартай ч очиж уулзъя

Чахёол:За тэгий

Гээд бүгд гараад эмчийн өрөөнд орлоо.Дарагийн аав ээж 2 нус нулимстайгаа хутгалдчихсан сууж байлаа.

Сиэл:Кхм сайн байцгаана уу?

Бум:Сайн байцгаана уу?

Чанёол:…………………..

Дарагийн аав:Охиныг минь харж байсанд баярлалаа

Дарагийн ээж:Та нарт уурлаж орилж хашгчмаар байгаа ч охин минь өөрөө хүссэн зүйл гэдгийг цагдаагаас ч сонссон бас бичлэгээс ч үзсэн ямартай ч амьд байгаад нь баярлаж байна.Тэгэхээр гэм хийсэн хүмүүс шиг биеэ барих хэрэггүй дээ Сиэл чи бол манай гэрт өсөж хүмүүжсэн миний охины эгчээс ялгаагүй хүн шүү дээ тийм биз

Сиэл:Тэгэлгүй яахав

Гикван:Заза тэгээд ямар ч байсан охин чинь эдгэнээ гэхдээ бүр цоо эрүүл болж чадахгүй байх

Дарагийн:Хмм заза

Гикван:Тэгээд эмчилгээний зардал нийт 62,5 сая вон болсон

*Бүгд балмагдах*

——–Эмчийн өрөөний гадна———

Дарагийн аав:Хоёулаа байшингаа зараад нөгөө хуучиндаа очих уу

Дарагийн ээж:Харин л дээ эсвэл хими цэвэрлэгээний газраа зарж болно

Сиэл:Та хоёрт бэлэн мөнгө хэд байгаа юм?

Дарагийн ээж:За 40 сая л байх тэгээд хими цэвэрлэгээний газраа зарчихвал 20-30 сая болно

Сиэл:Надад 10 сая байна

Бум:Надад 8 сая байгаа

Чанёол:Тэгвэл би 4,5 саяыг нь гаргачихъя

Дарагийн аав ээж хоёр тэр 3ыг сонсоод шоконд орж тэд нар луу нэг хажр бие бие рүүгээ нэг харж байснаа

Дарагийн аав:Гүээ та нар чинь тий их мөнгө яаж олох гэж байгаа юм

Бум:Би Америкт суртачилгаанд тоглож байхдаа цуглуулж байсан юм бараг 5 мянган доллар байгаа воноор бол 8 сая вон болно.

Сиэл:Би төгсөлтөндөө хэрэглэнэ гээд мөнгө хадгалж байсан бас кофе шопд ажиллаж байхдаа нилээд мөнгө цуглуулсан бас төрсөн өдрөөр өгсөн хүмүүсийн бэлэг бас хадгаламжийн дэвтэр дээрх гээд бүгд нийлээд 10 сая болно.Дарадөө зориулахад ямар ч харамсах зүйл алга

Чанёол:Би хувьцаа эзэмшдэг болохоор надад аавын банкны орлогын хувь сар болгон ирдэг.Одоогоор нийт 50 сая байгаа хайртай хүндээ 4,5 саяыг нь зориулчихвал үнэхээр баяртай байх болно.

Дарагийн ээж аав 2 шууд л уйлж орхилоо.

Дарагийн ээж:Миний охин үнэхээр сайн найзуудтай юмаа та нарт үнэхээр их баярлалаа

Дарагийн аав:Үнэхээр их баярлалаа дараа бид заавал эргүүлж өгнөө бас манайд ирж байгаарай ах эгч 2 нь дуртай хүлээж авах болноо

Бум:Зүгээр дээ

Сиэл:Тэгэлгүй яахав би ч танайд дандаал байж байдаг л даа

Чанёол:Ашгүй дээ би яаж аав ээжтэй нь уулзана даа гээд л бодоод байсан юм

Дарагийн ээж:Гүээ ийм сайхан хүүтэй үерхэж байдаг *Дарагийн аав амыг нь дарах*

Дарагийн аав*Ичсэн маягтай инээмсэглээд*:За та хэд ингээд яв даа

Сиэл:Үгүй дээ харин та 2 явсан нь дээр байх.Энэ бүхэн надаас л болсон би найзаасаа холдмооргүй байна

Бум:Аанхаан би ч бас

Чанёол:Бии чгсэн

Дарагийн аав:Хммм заза тэгвэл та хэдэд найдлаа шүү

Дарагийн  ээж:За баяртай

Бум,Сиэл,Чанёол:Баяртай

=============================

Гикван:Энд ийм олуулаа байж болохгүй шүү өвчтөнд муугаар нөлөөлөх байх дээд тал нь 3 хүн байхад болноо

Топ:Буммий 2уулаа явъя

Жиди:Тэгвэл би үлдчихье

Бум:Заза би маргааш хүрээд ирье

Сиэл:За тэгээрэй бка

Чанёол:Баяртай

Бум:Баяртай 2оо

Сиэл,Чанёол:Ок

———Бүтэнсайн өдрийн өглөө———

Чанёол Сиэл 2 шөнөжин нүд цавчилгүй манаж хоносон болохоор өөрийн эрхгүй зүүрмэглэцгээж байлаа

…:Мхх ммм ёооё толгой

Сиэл: Дара

Дара:Сиэл

Чанёол:ДАРА 😀

Сиэл:Бие нь яаж байна

Дара:Толгой өвдөөд байна би хаана байнаа?

Чанёол:Эмнэлэгт байна

Дара:Би ийм хүчтэй уначихсан юм уу

Сиэл:Юу?

Дара:Хоёулаа савлуур дээр тоглож байгаад уначихсан шдээ

Сиэл:Айн? гүээ нөгөө осол

Дара:Би яг толгойгоороо уначихсан бололтой

Чанёол:Чи санахгүй байгаа юм уу?

Дара:Уучлаарай эмч ээ би яг юу болсныг санадаггүй ээ гэхдээ яах аргагүй л би суугаад Сиэл савлуурыг түлхэж байсан даа

Сиэл Чанёол 2 балмагдлаа.Бие бие рүүгээ гайхсан янзтай харлаа.Яг энэ мөчид Сиэл нэгэн явдлаа саналаа Дара тэр 2 9 настай даа савлууран дээр тоглож байгаад Сиэл Дараг түлхэж байсан чинь гэнэт савлуурын гинж тасарч Дара газар унаад ухаан алдаж байсан.

Сиэл:Тэгхээр арай

Дара:айн?

Чанёол: 😥

Сиэл:Ой санамжаа алдчихаж

Дара:Юу?

Сиэл:Дара чи хэдэн настай билээ

Дара:Удахгүй 10 хүрлээ

Чанёол: 😮

Сиэл:Үгүй ээ ийм юм байж болно гэж үү?

Чанёол:Би эмчтэй уулзад ирье

———————————————-

Гикван:Аан ашгүй сэргэчихсэн үү тэгвэл одоо гайгүй дээ ингэсгээд эмнэлгээс гарч болно

Чанёол:Гэхдээ мэч ээ тэр ой санамжаа алдчихсан юм шиг байна

Гикван: Ээ халаг гэж яг ямар нэг юм болно гэж мэдсэн юмаа.Тэгэхээр иймэрхүү том ослын дараа хүмүүс ой санамжаа алддаг нь хэвийн үзэгдэл гэж хэлж болно.Танай найзын хувьд толгойндоо их хүчтэй доргилт авсан болохоор аргагүй юмаа .Аз болоход эрүүл саруул оюун ухаантай байна шүүдээ мэдрэл болчихоогүй д нь баярлах хэрэгтэй

Чанёол:Эмч ээ тэр миний тухай юу ч санахгүй байна.Түүний ой санамжийг сэргээх арга байхгүй юу?

Гикван:Ой санамж сэргэдэг л дээ зарим нь зүгээр л гэнэт ухаан орчихно зарим нь ямар нэг дурсамжийг нь ярихад заримнь таньдаг хүмүүстэйгээ уулзаад зарим нь хамгийн жаргалтай эсвэл хамгийн аймшигтай мөчтэй нь ижил зүйл болох үед.Ихэнхи нь хуучин цагын холбогдолтой гэр хүн эсвэл ямар нэг зүйлийг нь үзүүлэхэд л сэргэдэг.

Чанёол:Хмм заза баярлалаа. гэж хэлээд Дарагийн хэвтэж буй өрөөний зүг гүйж очтол Сиэл уйлчихсан Дарад ямар нэг юмыг ахин дахин хэлж байлаа

Сиэл:Дара чи санахгүй байна гэж үү чи одоо 23 настай том охин шдээ их сургуульд орохдоо тод шар даашинзаа өмссөн санаж байна уу?

Дара:Чи тэр киногоо үзэхээ болиоо битгий уйлаа хоёулаа намайг эдгэхээр эндээс гараад зайрмаг авч идэцгээнээ

Чанёол:Чи миний тухай юу ч санахгүй байна гэж үү?

Дара:Эмч ээ би ухаан алдчихсан байсан болохоор санахгүй байнаа

Чанёол:Би эмч биш

Сиэл*уйлах*:Чанёолаа чи өнөөдөртөө явж байсан дээр юм шиг байна удахгүй аав ээж 2 нь ирж авах болохоор би тэр хооронд аль чадхаараа сануулах гэж оролдъё

Чанёол*үсээ гарынхаа салаагаар оруулан базах*:За яхав хичээгээрэй Сиэл ..Баяртай Дара

Дара:Баяртай эм… бишээ хэнээ

*********************1 дэх өдөр************************

Саы:Нэг хүүхэд дутуу байна

Сиэл:Дара өвчтэй байгаа

Бүгд л 2 3аараа ам амандааюм бувтнана

Минжи:Дара яасан юм?

Бум:Дараа хэляаа

Минжи:Хмм зааз

Инжон:Ангиас хэн ч мэдээгүй байхад очиж очиж Сиэл мэдчихсэн байдаг нь сонин шүү

Сиэл*Ширээгээ тулан босох*:Хөөш чи муу

Бум*Сиэлийн гараас бариад*:Хэрэггүй ээ

Саы:Сууцгаа хичээлдээ оръё

***************************************

Дарагийн аав:Миний охин энэ сааднаас холдож болохгүй шүү тэгээд байж байгаад гэртээ ороод ирэээрэй

Дара:За

Хммм хийх юм байхгүй Сиэл ч бас байхгүй ядаж хамт зайрмаг идэх найзтай байх хэрэгтэй байдаг …

…:Сайн уу?

Дара:Сайн сайн уу

…:Сайн сайн май

Дара:Хөөх миний дуртай зайрмаг байна шд баярлалаа

…:Зүгээрээ чамайг хэн гэдэг вэ?

Дара:Сандара гэдэг гэхдээ Дара гэж дууддын

…:Чи их гоё нэртэй юмаа

Дара*ичих*:Баярлалаа харин чамайг?

…:Тэяяан гэдэг………………

/Хаха та хэд намайг арай #1 биасаа үхүүлчихнэ гэж бодоогүй биз дээ :)) тэгээд хандалт ер нь сайн байгаа гэхдээ сэтгэгдэл бичиж байгаа нь хэд дахин бага болохоор жаахан тиймхэн л байна.Гэхдээ л үнэнч уншигчид минь үргэлж дэмжиж байдаг болохоор их баярлаж урамшиж байгаа шүү/

Дараагийн хэсэгт

Чанёол/Тэр их жаргалтай харагдаж байна :/ /

==================================

Тэяан:Чи муу одоо юу вэ

==================================

Сиэл:Надад ерөөсөө таалагдахгүй байнаа -_-

==================================

Бум:Би жирэмсэн болчихож 😮

==================================

Сынри:Хөөш Тэяан чи хүн алах гээ юу болиоч

********************************************

 

 

9 comments on “Devilz 12р хэсэг

  1. hooh aimr goe bn ugasa dara uhehgu gj mded bsima xxe tgd odo bom jiremsn bolchij bgn mu bas taeyang daratai uerheh u za medku tgd dragin hesges unshnaa :)))) huleej teskunee

  2. Aaa yaanaa taeyang garaad irleeshde yamar hetsuu songolt we Chandara yu Darayang u 😥 anhnasa Chanyeoltoi baisan bolohoor Chandara baigaasai gej husjiin
    Goe bnaa amjilt ^_^

  3. манай тэяаныг үхүүлцийн бхдаа л гэж боджийсон гараад ирэхээр нь айр баярласан!!! ♥♥ МУндаг үнэн саааааааааак ♥

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

