Devilz 9р хэсэг

WineRotator-2000x925

*********************Сиэл************************

Вуаа Дарагийн найз ч хөөрхөн ааштай юмаа энэ хачин сургуульд бас ийм хүн байдаг л юм байна.Бид үнэхээр сайн найзууд болох юм шиг ээ , хамт дэлгүүр хэссэн энэ бүхэн үнэхээр хөгжилтэй бас сонирхолтой байна. Гэхдээ тэр хэдий нэр алдартай модел ч гэсэн яг тулаад харьцахаар үнэхээр нинжин сэтгэлтэй гэнэн итгэмдхий бас хүний өөдөөс үг хэлж чаддаггүй юм байна.Дара үнэхээр гоо үзэсгэлэнгийн хатан хаан мэт санагдах боловч тэр нүүрээ бараг буддаггүй тэгээд ичимхий бас аймар сандруу тэгээд бас хими цэвэрлэгээний охин гэж дуудуулсаар байгаад зүрх нь үхчихсэн энэ сургуулийн муу муухайд арай дэндүү идэгдчихсэн охин .Би энэ сургуульд ирээд 2хон сайн найзтай болсон гэтэл энэ 2 минь ийм байдаг. Хэрэв хэн нэгэн Дара руу дайраад алагдаад авбал тэр юу ч хийж чадахгүй үнэхээр сул дорой нэгэн… Тэгэхээр үнэхээр л энэ баячуудын амьдралд миний мэддэггүй бүх тэнэг хуулиуд үйлчилдэг юм бол өнөөдрөөс эхлээд би өөрийгөө бас найзуудыгаа аваад энэ сургуулийн шинэхэн хаант улсыг байгуулах хэрэгтэй юм байна.Тийм ээ чи чаднаа Сиэл гээд өөрөө өөртэйгөө яриад сууж байтал

Үйлчлэгч:Эгчээ болчихлоо

Би:Юу? А-а-а-Аан заза тооцоогоо хаана хийх вэ?

Үйлчлэгч:Танай 2 найз чинь хийчихээд явсан.Манайхаар үйлчлүүлсэнд баярлалаа

Би:мм заза зүгээрдээ

Эээ бурхан минь би тэр үдэшлэгт очих үед юу болох бол? Нөгөө хэдэн тэнэг хэл амаа билүүдсэн юмнууд намайг юу гэх бол гэж бодохоос очмооргүй санагдаж байсан ч би өөртөө амласан бас чадна гэдгээ мэдэж байсан болохоор итгэл дүүрэн хотын гудамжаар алхлаа.

—–Үдэшлэг дээр—–

Саы:Сиэл чи хоцорч байна шүү одоо бараг ёслол дуусах гэж байна тэнд улаан хивс байгаа

Би:за мэдлээ багшаа гээд тэр торгомсог улаан хивсний өмнө ирж жаахан зогсоод цээжээ гэдийлгэж толгойгоо өргөөд итгэлтэй нь аргагүй алхаж эхэллээ.Миний бодсоноос тэс өөр зүйл боллоо.Бүгд л шагшилдан магтаж бүр зарим нь миний зургыг аваад байх чинь.Тэд муулахаас өөр зүйл чаддаг юм байна гэсэн бодол толгойд орж ирэх бөгөөд доод курсын оюутнуудын хэлэх үг бүр намайг улам өөртөө итгэлтэй болгож байлаа. Гэхдээ Бум Дара 2 хаана байнаа??? Аан тэнд…… Жиди бас юу хийж байгаа юм бол? надруу таг гөлрөөд байна.Ямар эвгүй юм бэ? ер нь би тэр хэд дээр очилгүй шууд дотогшоо орсон нь дээр бололтой.Гэхдээ Жидитэй уулзчихвал :/

Хюри*Чанга чригчаар*: За бүгд дотогшоо орцгооно уу

Ёоо ашгүй дээ гээд дотогш орон сууж байтал Жиди ирээд хажууд суучихлаа.Би түүнтэй ярьж болхгүй ээ бас эмэгтэй хүнд бардам зан байх ёстой биз дээ? гэхдээ зүрх сэтгэл минь тэс өөр зүйл хүсээд байна одоо яах уу?

Жиди:Сиэл 2уулаа бүхнийг шинээр эхэлье

Би хэрэндээ бардам зан гаргах гэж хичээв:Яасан буруу тоглочихож уу? Ахиад шинээр тогломоор байна уу?

Жиди:Үгүй ээ үнэнийг хэлэхэд би чамд дасаж байх шиг байна надад ахиад ганцхан боломж олгооч гээд тэр Сиэлрүү горьдлогын харцаар ширтлээ

lotte9

Би /ээ бурхан минь би тэсэхгүйнээ түүний энэ харц намайг яг алах нь… тиймээ түүнд би ахиад ганцхан боломж олгох хэрэгтэй байх/ :За яахав намайг Чэрин гэдэг

Жиди:Жиюун гэдэг гээд бид хоёр хамт юм ярьж инээж суугаад дисконы ая явмагц  Жиди намайг бүжгэнд урьж бид хамтдаа тайзны голд бүжиглэж эхэллээ

Өндөр өсгийттэй бүжиглэх ч хэцүү юмаа хөл их өвдөж байна.

Сиэл:Жиди миний хөл өвдөөд байна түр сууцгаая

Жиди: тэгье

Гээд явж байтал гэнэт урд Сүи гарч ирээд:За хэн хэн хамт байгааг хараачээ харин би зарим нэг азгүй амьтадад сануулга өгсөн байхаа гэж хэлээд барьж байсан хундагатай дарсаа миний хувцас руу цацаж орхилоо

Жиди: Чи чинь яаж байнаа

Би үнэхээр уур хүрж тэрнийг барьж аваад баруун зүүнгүй алгадаад хаямаар байсан ч өөрийгөө эвгүй байдалд оруулахгүйн тулд*Зэвүүн инээгээд*:Харин хэн нь азгүй юм бол доо яг л  энэ мөчөөс эхлээд чам мэтийн юмнуудад дээрэлхүүлж амдьрахгүй учир өмнө минь эгцэлж зогсолгүй тойрж гарж бай гэж хэлээд Сүиг *зөөлхөн* түлхээд чигээрээ алхлаа.Гэтэл муу сул дорой баян айлын эрх цагаан охин гутландаа тээглээд уначихдаг байгаа.Би уг нь унагая гэж бодоогүй ч тэр уначихлаа одоо яаая гэхэв ямар ч байсан эргэж харж болохгүй чигээрээ алхаж очоод нэг газар суучихъя.

*********************ерөнхий**************************

Жиди яахаа мэдэхгүй Сүи рүү нэг харж Сиэл рүү нэг харан зогсож байтал

Сүи:Хөөш чи муу *орилох* …. вуававаував

Юбин *Сүигийн амыг дараад*:Зүгээр орхио явцгаая чи тэр эмэгтэйг өнөөдөртөө биеийн хүчээр ч оюуны хүчээр ч дийлэхгүй бололтой гэж хэлээд Сүиг өргөж босгов…

Сүи*шүдээ зуун*:За яахав гэж хэлээд Сиэлрүү харж байснаа гэнэт эргэж Жидирүү муухай харснаа цааш явав.

Жику*Сиэл дээр очоод*:Май энэ салфетка чиний хувцас даавуун биш гялгар материалтай болохоор амархан арилах байхаа

Сиэл:Баярлалаа

Жику:Сая жаахан эвгүй юм болчих шиг боллоо би чамайг ийм өөртөө итгэлтэй байгааг чинь харж байгаагүй юм байна *инээмсэглэх*

Сиэл:Харин тийм ээ жаахан эвгүй юм болчихлоо

Жику:Юу… хоёулаа хамт жаахан ярьж сууя

Сиэл:А-а-аан юу гэхдээ би өөр хүнтэй явж байгаа л даа/Жиди ирээд намайг аваач дээ би түүнтэй явмааргүй байна үффф/

Жиди:Кхмм *Жикугийн мөрөн дээр гараа тавиад хажуу тийш нь түлхлээ*

Жику:Яасан? өөрөө зүгээр үү?

Сиэл/Яанаа надаас болж бас нэг асуудал гарах юм шиг байна/:Юу уучлаарай би түүнтэй хамт явж байсан юм баярлалаа Жику гэж хэлээд худлаа малийгаад аль чадахаараа Жидиг чирээд тэндээс гарлаа

*****************Тагтан дээр******************

Дара:Бум хостойгоо Сиэл ч хостойгоо харин би аятайхан найзалчих хүн ч байхгүй бас найз залуу ч байхгүй… би ер нь хэн юм бээ??? 😥 *толинд харах* ийм байхад намайг хэн ч тоох вэ дээ? би үнэхээр сул дорой эмэгтэй юм аа …

Минжи:Чи үнэхээр үзэсгэлэнтэй харагдаж байна

Дара*Цочих*:Айн? юу? аан б-б-баярлалаа сайн уу ? чи энд юу хийж байгаа юм? *сандрах*

Минжи:Зүгээр л сая санаандгүй зогсож байгаад чамайг сонслоо л доо чи их гутранги үзэлтэй юм байна

Дара:Харин тийм тал ч байгаа шүү

Минжи:Би энэ үдэшлэгт ирээд чамайг хамгийн олон найзтай бараг л энэ сургуулийн од нь байх гэж бодсон

Дара:Юу? о.О

Минжи:Тийм ээ чи хамгийн хөөрхөн нь байсан гэхдээ нэг л юм дутагдаад байна

Дара:юу?

Минжи:Өөртөө итгэх итгэл…

Минжи Дарагийн үсийг янзалж өгөөд нүүрэн дээрх толбыг нь арилгаад уруулынх нь 2 талаас дээш татан инээмсэглүүллээ

Минжи:Ингээд л болчихлоо … одоо нэг хардаа гээд толийг аваад өөдөөс нь харуулан барив

Дара:Итгэмээргүй юм аа би үнэхээр хөөрхөн юм гээч :))

Минжи:Би хэлсэншд 🙂

Дара:Баярлалаа ..  Сандара гэдэг Дара гэж дуудаж байгаарай

Минжи:Минжи гэдэг таатай байна харин одоо дотор ороод үсээ задгай тавиад ямар нэг зүйл захиалаад эрхэмсэг төрх гаргаад суугаарай тэгээд л залуус хуйлраад ирнэ за юу би явж тоглолтоо хийлээ амжилт хүсье

Дара:Тэгэлгүй яахав баярлалаа чамд ч бас амжилт хүсье

Минжи:Ок

Дара /за яахав тэрний хэлснээр хийгээд үздэг хэрэг үсээ задгай тавьчихлаа одоо юугаа захиалнаа заза ундаа л захиалхаас -_- өөр юм мэдэхгүй юм чинь… Энэ нээрээ үйлчилж байх шиг байнаа түрүүнээс хойш л тэр өндөр царайлаг залуу над руу таг гөлрөөд байх юм ирээд юм ярьж болдоггүй л юм байхдаа.Эгдүүтэй юмаа :3 бас дэлдэн ….Хоох тэр ирж байна яанаа яг надруу чиглээд …. за бэлтгэлтэй бас бардам байна шүү /

…:Сайн уу?

Дара:Сайн сайнуу

…:Сайн сайн та үнэхээр үзэсгэлэнтэй харагдаж байна

Дара:Баярлалаа

…:Танилцъя намайг Чанёол гэдэг

Дара/хаха юуун хөөрхөн нэртэй юм/:Сандара гэдэг Дара гэж дуудаж байгаарай

Чанёол:Тэгэлгүй яахав….

**************************************

Бүгд:Вуаа тоглолт эхэллээ

-Систар

-Ша-и-ний

-Би эй пи

-Эй пинк

-Гун Минжи

Хюри:За ингээд энэ жилийн танилцах үдэшлэг албан ёсоор өндөрлөж байгааг мэдэгдье

********Үдэшлэг тарлаа*********

Сиэл:Хаха тийм үү ямар инээдтэй юм бэ

Жиди:Тэгээд л бүгд намайг шоолоод байдын

Сиэл:Ммм заза би ингэсгээд Дара Бум хоёртой хамт явчихъя чи явдаа

Жиди:За болгоомжтой хариарай

Жику:Хөөш чи

Жиди:Юу гэнээ?

Жику:Битгий илүү юманд хошуу дүрээд бай мэдэв үү

Жиди:Чи муу наад амаа мэдээрэй хэн болчихоод хэнтэй юу ярьж байгаагаа мэдэж байна уу? айн?

Жику:Чи түүнд хайргүй биз дээ яах гэж тэр эмэгтэйгээр тоглоод байгаа юм хэн ч өмгөөлж хамгаалахгүй болохоор яаж ч болно гэж бодоо юу

Жиди:Энэ муу бацаан чинь *цохих*

Жику Жиди 2 зодолдож хэн хэн нь л хүчтэй сайн зодолддог болохоор эцсээ хүртэл зодолдож хоёул ухаан алдан уналаа…

*******************************************

Сиэл:аийш энэ Дара Бум 2 яачихваа 11 гэхэд ирчихсэн байна шүү гэчихээд ирэхгүй…

Дара:Бүүүү

Сиэл: -_-

Дара:Өөө хүн цочоож байхад чинь :))

Сиэл:Яасан уддаг юм бэ Бум хааччихваа

Дара:Аан түрүү Топтой тэврэлдээд явж байсан тэр хоёр учраа ололцсон юм шиг байна лээ

Сиэл:Аан заза хоёулаа явцгаая

Дара:Ок нээрээ би сая хэнтэй таарсан гээч … Аан бас нэг залуутай танилцсан … заза замдаа ярия

*******************Маргааш өглөө********************

Мину:Байна уу? Топ

Топ:Байна байна яасан бэ? ямар эрт залгаж байхын

Мину:Тэр яахвээ эмнэлэгээс залгасан

Топ:Айн?

Мину:Жидид ямар нэг юм тохиолдсон бололтой шууд гэмтлийн эмнэлэг рүү очоорой тэнд уулзъя

******Эмнэлэг дээр*******

Топ:Жиди чи зүгээр үү юу болсын?

Мину:Өчигдөр чи юм уугаагүй биз дээ Хэн чамайг ийм болгочихсын?

Гын саг:Юу болсон бэ?

Крис:Бие чинь гайгүй юу?

Жиди:Би гайгүй ээ харин өчигдөр санамсаргүй нэг тиймэрхүү юм болоод

Крис:Тойруулаад байлгүй хэлэдээ 5 дахь өдрийн үдэшлэгийн үеэр ямар ч хэрүүл зодоонг гараагүй бас чи согтуу биш байсан шд

Жиди:Би хайртай эмэгтэйгийнхээ төлөө л ийм юм хийчихлээ..*гэмшсэн царай*

Мину:Ойлгомжтой тэгэхээр Сиэлийг булаацалдсан хэрэг үү?

Топ:Жику тэр муу новштой зодолдсон байхнээ

Жиди:Тийм ээ тэхдээ энэ хэрэгт та хэд битгий оролцоорой гуйж байна бас бид ахиад нэг л зөрчил гаргавал сургуулиас хөөгдөх байх

Мину:Муу бацаанууд ч том болжээ

Крис:За яахав нэг удаа ганц эмэгтэйгээс болсон юм гээд орхих нь зүйтэй байх харин дараагийн удаа юунаас ч болсон байсан тэдэнд хэн гэдгээ мэдрүүлэх болно

********************Даваа гараг*****************************

Сиэл:За тэгээд өөр асуух юм байна уу?

Юри:Чи ч удирдах авъяастай юмаа.Ангийн орлогч дарга болвол яасан юм?

Шиндун:Дэмжиж байна

Сүи:Гаххх

Юна:Гэхдээ Тэёон яагаад ирэхгүй байгаа юм

Инжон:Бас Кюри

***Хонх дуугарах***

Саы:Сайн байцгаана уу? хүүхдүүдээ

Бүгд:Сайн

Саы:Мэдэгдэх зүйл байна манай сургуулиас Тэёон Кюри нар шилжиж байгаа юм байна оронд нь өнөөдрөөс эхлээд нэг шинэ сурагч ирж байгаа .Ор ор

Бүгд:Уаааа үүүүүү  вооаав

…:Сайн байцгаана уу? Гун Минжи байна энэ сургуульд суралцах гэж байгаадаа баяртай байна тусалж дэмжиж байгаарай

Бүгд:Нэээ

Саы:За тэр бүдүүний хажууд суучих.Тэгээд бас нэг шийдэх зүйл байна манайд шинэ ангийн дарга хэрэгтэй байна

Юри,Юна,Шиндун,Жиди,Дара,Бум,Юбин:Сиэлийг ангийн дарга болгоё

Инжон,Жиёон,Бурам,Сүи:Гүээ Сиэл л биш шүү

Топ,Мину,Крис,Гынсаг:Хэн нь ч байсан яахвээ

Саы:Заза олонхын саналаар Сиэлийг ангийн дарга болголоо за хичээлдээ орцгооё

********************Үдийн цайны үеэр***********************

Нана:Сайн уу Сиэл мөн үү?

Сиэл:Тийм ээ би байна

Нана:Өнөөдрөөс эхлээд сурагчдын төлөөлөлд болсон болохоор бидэнтэй хамт нэг ширээнд сууж байгаарай

Сиэл:Аан гэхдээ

Нана:Зүгээр дээ дандаа сургуулийн нэр нөлөө бүхий оюутнууд суудаг бас бүгд чамайг мэдэх болохоор санаа зовох зүйл байхгүй

Сиэл:За тэгяаа….

,,,,,,,,,,,,,,,

Дара:Сиэл сиэл 3уулаа тэр цонхны хажууд сууя

Сиэл:Юу нөгөө би сурагчдын зөвлөлийнхөнтэй хамт суулаа өнөөдөртөө та хоёр тэнд суучих даа

Дара:А-а-аан заза o.O

Бум Дара 2 бие бие рүүгээ гайхсан харцаар харж байгаад тэрхүү цонхны хажуу дахь ширээндээ суун хооллох гэж байтал

Топ:Буммий энд суучих хамт сууцгаая

Бум:Юу .. би нөгөө.. заза *шивнэх*Уучлаарай Дара би топтой суулаа

Дара:Өөө тэг тэг тэгэлгүй яахав ^_^

/Ахиад л ганцаараа -_- /

…:Сайн уу?

Дара:Сайн сайн *эргэж харах*

Дара:Аан чи юу :3

Чанёол:Хамт сууцгаая

Дара:Тэг тэг

*********3 сарын дараа************

Дара:За яахав би чамайг үргэлж найзаа гэж бодож явсан шүү эцэст нь ийм байдалд орж байгаадаа итгэж ч чадахгүй байна одооноос бид найзууд биш болсон.Баяртай Сиэл

Сиэл:Хммм гэхдээ….

Нана:За Сиэл явцгаая тэр охиныг хаяачдээ нэр хүнд эрх мэдэл байхад тэр мэтийн нөхөд хүрээд л ирдэг юм.

Сиэл:Уг нь тэр миний…

Нана Сиэлийн гарнаас чирээд сурагчын зөвлөлийнхөнтэй хамт явлаа

Бум:Дара чи яагаад уурлачихаа вэ?

Дара:Зүгээр л .. өнөөдөр их муухай өдөр байна.Хоёулаа хамт явж ямар нэг хөгжилтэй зүйл хийцгээе

Бум:Юу нөгөө харин найз нь Топтой хамт кино үзнэ гээд ярьчихсан

Топ:Буммий хурдлаарай

Бум:Заза найз нь явлаа дараа гоё хамт зугаалнаа

Дара:За баяртай /чи ч бас ингэж байгаа юм уу тэ /

Нэг л мэдэхэд он цаг өнгөрч Сиэл маш олон найзтай болж Дэвилзийнхэнтэй нэгдэж тэд маш хүчирхэг нэр хүндтэй болсон байлаа.Сүи Жиёон байтугай Блок бигийнхэн ч тэдэнд ойртохоо больжээ.Бум Топ болон Жиди Сиэл нарын харилцаа улам гүнзгийрч ингэж гүнзгийрэх тусам Дарагаас хөндийрч Анхнаасаа л нэр хүндтэй байсан Минжи гэх эмэгтэй Даратай найзууд болж доод курсын оюутан Чанёол гэх мэтийг нэгтгэсэн бас л нэг арми болжээ.Товчхондоо сургууль хүч тэнцүү 2 том хаант улс болон хуваагдсан байлаа.

********Дара*********

Үнэхээр ийм зүйл хиймээргүй байвч өөр арга алга даа,,,,, Сиэл ,,,,,,чи миний хамгийн сайн найз байсан гэвч одоо чи урьдийн хөөрхөн охин биш болжээ намайг үнэхээр уучлаарай…

(За тэгээд үнэхээр урт бараг кино шиг юм биччихлээ туршлага муутай болохоор санаагаа товчхон илэрхийлж чадахгүй байх шиг байна бас хэтэрхий сунжруулаад байх шиг санагдлаа хэрвээ тийм бол үнэхээр уучлаарай за тэгээд 20 өөр хүний эерэг сэтгэгдэлийн дараа сүүлийн хэсгээ оруулнаа)

 

 

 

15 comments on “Devilz 9р хэсэг

  1. Eee bitgii tugsgulduu 😦
    yoo ter muu nanagas buh yum bolj baigan Cl Bom vs Dara Minzy bolchihlooshd yamar hetsuu songolt we 😥 bas tugsgul hesegt Dara neg l ewgu ug helchihlee daraa ni yah bol :/
    yamar ch baisan goe bnaa taalagdjin zaawal daraagiin hesgee oruulaarai 😉

  2. Eee bitgii tugsgulduu 😦
    yoo ter muu nanagas buh yum bolj baigan Cl Bom vs Dara Minzy bolchihlooshd yamar hetsuu songolt we 😥 bas tugsgul hesegt Dara neg l ewgu ug helchihlee daraa ni yah bol :/
    yamar ch baisan goe bnaa taalagdjin zaawal daraagiin hesgee oruulaarai 😉 amjilt ^_^

  3. Ёоохх ёстой гоё болжээ. Бум Сиэл 2 дэвилзийнхэнтэй нийлээл. Топ Бум 2 ёстой хөөрхөн шүү. Одоо Дара Минжи Ёол 3 хха хэцүүхэн ч юм болохнээдээ. Дара одоо С элийг биеэ тоочихлоо л гэж бдож бга бхдаа. Амжилт гоё өгүүллэг шүү

  4. buur l goy blod bhima 🙂 urt bh tusma goy bn aa :3
    TOPBOM 2 uneher huurhun shu :>
    bitgi tugsguldu guiy enenees uur unshdag bas huleedeg zuil bhgui bolson tiim bolohor ydaj dahiad 5 heseg orulcih l da :)) thu

  5. uneher goy boljina 🙂 bitgi tugsguldu tehuu ulam l goy blod bhin
    bas urt bsan ni deree oilgod unshjil bval urt bval iluu der shd 🙂
    zaza amjilt daraagin hesge hurdan oruularai :3 🙂 ❤

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

