[Монгол орчуулга] дараагийн удаа T.O.P Монголд ирж зураг авалтаа хийнэ

10450844_636765746419340_6357842014709483967_n

1thek-д өгсөн T.O.P-н ярилцлага монголын V.I.P нарыг баярлуулаад амжсэн. Итгэх нэгэн хэсэг хүмүүс байхад итгэхгүй нэгэн хэсэг байсан. Тэгвэл та бүхэндээ админ миний бие монгол орчуулгыг хүргэж байна.

Би энэ өдрүүдэд өөрийнхөө маш их зүйлийг үзүүлж чадаагүй.
Үнэхээр эелдэг зөөлөн хөгжилтэй бас хүчирхэг/ эрэлхэг байхыг сурсан.
Миний зурагнууд үзэгслэнд өлгөгдсөн байна.
Намайг эхэлж байхад энэ төслийн тухай сонсоод миний инээд хүрсэн
-Би бүх зургаа сонгоно….
Миний бодлоор хүмүүсийн нүд бол чухал ач холбогдолтой.
Ямар зурган дээр би ядарсан байсан гэвэл энэ зургийг сонгоно_… /зураг гарна/
Нүднүүдийг харвал өөр өөр түүх өгүүлдэг.
Асуулт- Дуртай зураг
Би үнэндээ энэ нэг зургийг сонгохыг хүссэн… so…. Би үүнийг жаазалчихсан..
Энэ миний ард/ хажуу талд харагдаж байна, ирээдүйн тухай сонирхдог
залуухан 20-той залуу…..
Миний бодлоор энэ бол олон зүйлийг дүрсэлсэн зураг.
Асуулт- Гишүүд ямар бодолтой байгаа вэ? /үзэгслэнгийн талаар/
Миний бодлоор тэд энэ үзэгслэнгийн талаар мэдэж байгаа, гэвч тэд над руу хараахан залгаагүй л байна.
тэгэхээр… би өөрийнхөө тухай харж байна…
Энэ бол маш олон утгатай…..
Би тэднийг энд ирж хараач гэж хэлж чадаагүй…
Миний бүхн зурагнуудыг энд өлгөсөн..
үнэндээ.. тэд хэзээ ч энд ирэхгүй /хамтлагийнхныгаа хэлж байна//
Би яг одоо энд сууж байгаадаа маш их сандарч байна. би юу яриад байгаагаа ч мэдэхгүй байна /энэ хэсгийг орчуулж байхдаа би өөрийгөө буруу ойлгоод байгаан байна гэсэн чинь манай хүн сандраад ийм юм ярьсан байна лээ шт /
#twentyseven { #27 }
Би балчирхан насан дээрээ үргэлж 27 нас хүрэхийг хүсдэг байсан.
Би маш их горьдож/ найддаг байсан, нэг л мэдэхэд би 27 нас хүрчихсэн ? /энэ хэсгийг би үгчилж биш утгачилж орчуулсан шүү/
Би амьдралаа жолоодож чадахаар болсон, би 27 настай
Би ухаан суусан
Асуулт- дараагийн насандаа чи ямархуу харагдах бол?
топ- 40 ? Миний биеийн галбир маш их өөрчлөгдөх байх
#Exhibition #үзэсгэлэн
үүнийхээ би гарчиганд дуртай ”FROM T.O.P”
Миний нүүрний хувирал…
үүнийг зөвхөн би хийж чадна.
Би хэн нэгнийг дуурайхыг оролддоггүй
“Би хэн бэ” гэдгийг харуулхыг зорьсон.
Миний бодлоор цаг агаар үүнд чухал ач холбогдолтой байсан.
бас энэ үнэхээр аймаар. /гадаа их хүйтэн байхад зургаа авхуулсан, солонгос бол ану-г бодвол дулаахан чийглэг уур амьсгалтай орон/

Би өөрийнхөө зургийг авдаггүй /селка/
Өөрийнхөө зургийг авах нь миний хувьд миний эерги алдагдаж байгаа юм шиг мэдрэмж төрдөг
Асуулт- таны хажуу талаас чинь авсан зурагнууд маш олон зурагнууд байна
Би өөрийнхөө хажуугаас авсан зурагнууддаа дуртай. Миний баруун талын профайл намайг догшин харагдуулдаг бас би догшин/хэрцгий харагдах дургүй
Асуулт-
“Би хэн бэ” би бол томоотой. миний туулж өнгөрсөн зам намайг илүү сайн болгодог. Цаг явсаар л явсаар л…. эсвэл хүмүүс надруу хараад намайг галзуу гэж ярьдаг байх үед энэ миний хувь тавьлан юм шиг санагддаг
Асуулт- хувь тавьлан??
энэ бол урьдаас мэдэж болдоггүй зүйл. //уучлаарай хүмүүсээ энэний дараагийн мөрүүдийг орхисон болно би ойлгоогүй юм аа үнэхээр уучлаарай //
Миний зураглаач бол хун жан хён. /hong jang hyun/
тэр “LET’S TAKE A LOOK” гэж хэлдэг. Бас миний энэ поз-ийг хийсэн. Би түүндээ дуртай.
Энэ үнэхээр хөгжилтэй
Асуулт-
Би үнэндээ хөгжим тоглохыг хүсдэггүй
Би хүмүүс ирж үзнэ бас тэд өөрсдөө бодоно гэж итгэж байсан.
#newyork

Хун “Бид нью иорк явах хэрэгтэй” гэж зөвлөсөн. Яагаад гэвэл тэр намайг хотын цаг агаарт тохирох царайтай гэж хэлсэн бас бүгд үүнийг зөвлөсөн
Би яагаад нью иорк-ийг сонгосон бэ гэвэл нью иорк үргэлж хүйтэн байдаг бас үнэхээр дурламаар…..
Намайг илүү эрх чөлөөтэй болгодог………..
Асуулт- Ахиад зураг авалт хийвэл нью иорк явах төлөвлөгөөтэй байна уу?

Топ- үгүй ээ, Дараагийн удаад би монголд зураг авхуулхыг хүсэж байна. Миний бодлоор монголд би илүү эрх чөлөөг мэдэрнэ. /инээх/

#CHOISEUNGHYUN гэсэн хаштагийг удахгүй оруулнаа. Удахгүй бичлэгэн дээр саб-ийг нь хийхийг бодноо. Угна зун болчихсон хүмүүс завтай болчихсон ч гэсэн админ нь бас завгүй байна өө. Тэгээд ойлгоорой 😀

2 comments on “[Монгол орчуулга] дараагийн удаа T.O.P Монголд ирж зураг авалтаа хийнэ

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

