2NE1 хамтлагийн ахлагч Сиэл Соло албумаа гаргана

url

 

 

CL энэхүү яриагаа продюссер Teddy-д хандаж үг хэснээр эхэлсэн юм. CL  “Бид Teddy-тэй хамтран ажилладаг. Тэр 2NE1 хамтлагийн ихэнхи дууг хийсэн хүн бөгөөд би ганцаараа 3 дуу зохиосон. Энэ бол миний хувьд үнэхээр анхны удаагийнх байсан.Бид дөрвийн хувьд эдгээр дуунуудыг бичүүлэх үе үнэхээр хөгжилтэй өнгөрсөн . Бараг л дуу бичүүлж байна гэхээсээ илүү үдэшлэг хийж байгаа юм шиг байсан” гэжээ.

CL ирээдүйн төлөвлөгөөгөө тайлагнасан бөгөөд тэр өөгийн гэсэн соло албумаа гаргах төлөвлөгөөтэй байгаа юм байна. CL “Мэдээж хэрэг би өөрийнхөө соло албумыг гаргах гэж байгаадаа баяртай байна.” гэж хэлээд “Би хэзээ гаргахыг мэдэхгүй ч албуман дээрээ ажилласаар байгаа.Би дуу зохиож өөрийн гэсэн бүхнийг үүндээ шингээх бөгөөд нэг их удахгүй би гарганаа гэдэгтэй итгэлтэй байнаа” хэмээн тайлбарлажээ.

Захирал Yang Hyun Suk, 2NE1 болон CL 2014 ондоо багтааж албумнуудаа гарганэ гэсэн .CL одоо шинэ дуу зохиож бүжиг дэглээд 2014 оны 12 сараас өмнө албумаа гаргахдаа бэлдэж байгаа нь тодорхой юм.

Нэмж хэлэхэд , 2NE1 хамтлаг ‘Crush’ албумаа Японы дэлгүүрүүдээр худалдаалж эхлэх бөгөөд аль хэдийн гол  “Crush,” дууныхаа Япон хувилбарыг гаргаад амжсан билээ./Бас аймар хот клип болсон байлээ  :3 /

6 сарын 25-нд, 2NE1 хамтлагийнхан “All or Nothing” дэлхийг тойрох аялан тоглолтоо Японд хийнэ.

 

5 comments on “2NE1 хамтлагийн ахлагч Сиэл Соло албумаа гаргана

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

