Devilz 7р хэсэг

WineRotator-2000x925

Сүи- хөөе чи??? чи надтай ингэж харьцах??? нэг муу хими цэвэрлэгээний газрын охин юм байж намайг хөөе чи гэсэн үү?? Харамсалтай нь ийм үед хөөрхөн царай чинь чамд тусалж чадахгүй юм даа… хаахаххаха
гэж хэлээд гарлаа…
Бум- сиэл зүгээр үү
Сиэл- зүгээрэ… гэж хэлэн гараа атган шүдээ зуун зогслоо….
гэтэл урд талд нь сууж байсан жику пиджакаа тайлан сиэл- д нөмөргөөд авч гарлаа…..
Топ- энэ одо бас юувдээ
Гын саг- Хар морьтой ханхүү л байна
*******Сургуулийн гадаа*****
жиди- сонин юмаа юбин эгч хаана байнаа…. гэтэл өөдөөс нь жику сиэл 2 гарч ирлээ
жиди- чэрин аа юу болоо вэ
сиэл юу ч дуугарсангүй
Жику- хамгаалж чадахгүй юм замд хөндлөлзөх хэрэггүй байх. найз залуу нь гэлүү эргэн тойрныхоо фенүүдийг зохьцуулаад сурчих
Жиди- сиэлийг хэн ийм болгосын
Жику- хэрэгтэн нь чиний хайрт асан сүи.
жиди шууд сургууль руу гүйж орлоо..
Сиэл- баярлалаа
жику- зүгээр дээ… баярлаж байгаа бол яамай…. одоо 1:1 боллоо
Сиэл- тим юм байна….
*****сургууль дотор***
жиди шууд сүигийн анги дээр очлоо…
жиди- сүиг дууд
юри- за.
сүи гарч иртэл жиди- ан сүи чамайг арай ч ийм охин гэж бодсонгүй одоо больчих тэгэх үү
СҮИ- Би яасан гэж?
Жиди- сиэлийг яаж байгаан
Сүи- тэр яачихсын? Форм нь гурил болсон л төдий, тэгээд ч би уурандаа тийм зүйл хийчихсэн байналээ. ангидаа ороод бодоод байсан чинь миний буруу байсан байна лээ намайг уучлаарай
Жиди- өөрт нь л хэл
Сүи- би одоо яаж царайг нь харах юм.. чи хэлчхээрэй. би орлоо
гэж хэлээд анги руугаа орлоо
Жиди сургуулиас гүйн гартал аль хэдийн сиэл байхгүй байлаа…
Жиди- Чэрин аа ий чэрин чи хааччихваа…. намайг бага зовоо л доо……
жиди сургуулийн гадаа хэсэг хайсан ч ямарч нэмэр байсангүй… анги руугаа ортол ангийнхан нь бүгд л гайхан харна…
Жиди- юугаа харцгаасын….
гэтэл хүүхдүүд бүгд л хоорондоо шивнэлдэж эхэллээ…
жиди байрандаа очиж суулаа
Топ- тусламж хэрэгтэй бол хэлээрэй, найз охиныг чинь жику дагуулаад гарч байна лээ
Мину- хар морьтой ханхүү юу эсвэл цагаан морьтой ханхүү юу
Жиди- хаашаа явсныг нь хараагүй биздээ
Топ- эмэгтэй хүүхдийг зодох тэнэг амьтан биш байх гэхдээ найз охиныг чинь найрч чадах залуу шүү дээ
жиди- фаак *ширээгээ цохих*
Тэёон- хөөе гвон жиюун найз охиндоо гаргах уураа юундаа ширээнд гаргаад байгаан чи хүүхдүүдийн тайван байдал алдагдуулаад
Гын саг- юууую энэ хөөрхөн ууртай охин чнь ямар хөөрхөн охин бэ? хөөе хөөрхөн охион
Тэёон- та нар ч гэсэн сургуулийн хамгийн адгийн муу сурлагатнуудаар шалгарсан юм байж юундаа баярлаад байгаан , хичээлээ хийхийн оронд хүний найз охинд анхаарал тавиад сууж байх ч гэж дээ. арчаагүй амьтад чинь. Энэ бол миний анги тиймээс миний дүрэм л энд үйлчлэнэ.
гэтэл мину суудлаасаа босоод тэёоны урд талын ширээн дээр суулаа
Тэёон- хэн чамайг ширээн дээр суу гэсийн бос
Мину- чи тийм л мундаг ангийн дарга юм бол түрүүн хооллож байхад тэр охиныг өмөөрөхгүй яасын чи чадаагүй биздээ?? эхэхэхх инээдтэй юмаа. охин хүүхдийг зодох хэцүү загнах хэцүү одоо би яах уу?
Топ- хаяачдээ андаа. хэнхэг охин аххаха
Гынсаг- хөөрхөн охион дараагийн цаг эхэлчихсэн байхад багш хааччихва??? олж ирэх нь чиний үүрэг биздээ.
Тэёон- удахгүй ороод ирнэ.
Топ- хөөрхөн юмөө царайлаг юм чааваас хааххаха
Гынсаг- хөөрхөн охион өсөлтөндөө анхаарахгүй бол ч чамаас намхан хүн солонгост байхгүй байхаа…
гэтэл багшийн урд талын ширээнээс шиндун босож ирлээ
Шиндун- та нар болиочдээ. Манай ангийг сурах гэж сонгосон юм бол ядаж бусдыгаа хүндлээч
Мину- энэ баатар чинь бас хэн гээч нь вэ
Гынсаг- ийм ангид орсон биш эр эмгүй дээрэлхэх нь ээ
Топ- биднийг яг л сургуулин хог шаар гэсн харцаар хараад байхын одо яахуу
Мину- чи хэн гээч нь юм? гэж шиндунаас асуулаа….
Тэёон- хүүхэд дээрэлххээ болиорой
Мину- инээдтэймаа хахахха чиний найз банди юму хөөрхөн хосууд байна штээ хахх
Топ- би ахиж хэрэг хийвэл хөөгдөнө , угаасаа удахгүй эцэг эх маань намайг дагуулаад АНУ яваад эргэж ирэхгүй байх…. надад чамайг зодчоод сургуулиас хөөгдөхөд харамсах зүйл алга
Шиндун- Чам шиг хүний адаг болсон амьтанд намайг зодож цустайгаа холилдсон байхыг минь харах сайхан байх биз. Харамсалтай нь би чамд зүгээр зогсож байгаад зодуулах тэнэг биш. хүсвэл намайг зодоод үз л дээ.. Би ч гэсэн хүн
Топ- яасан гэнээ?? ширээгээ түлхэн суудлаасаа бослоо.. шууд л дээгүүрх пиджакаа тайлан шидлээ.
Топ- хэн чи хэн юм??? Би бол солонгосын хамгийн алдартай өв залгамжлагч, чиний аав ямар ажил хийдэг вэ? хүсвэл би аавдаа хэлээд танай гэр бүл удам угсааг чинь жажлуулах уу? чи бол ердөө л шүдний чигчлүүр гэдгээ мэдэж ав
гээд шиндунд ойртлоо…
шиндуныг барьж аваад шууд цохиж унагаалаа…
хүүхдүүд- хөөе топ болиочээ.. ямар аймаар юм бэ :/
Шиндун ширээгээ түшин босож ирлээ..
Топ- тэртээ тэргүй би ууртай байна. чи бас юу ч юмб дээ. танай ангийнхан шинэ хүүхэд ирвэл эр эмгүй дээрэлхдэг юм байнал.. биднийг бас дээрэлхэнэ гэж бодоо юу? гү л дээ бас…
жиди- болио сын хён
Топ- ахиад цохиулмаар байна уу эхэлсэн юм чинь дуусгая л даа. чи л эхэлсэн шүү гээд шиндуны урд байсан ширээг авч шидэх гэтэл бум ардаас нь тэвэрлээ…

Бум- сын хён битгий гуйж байна, чи одо хэрэг тарьвал хөөгдөнө штээ. битгий…
Топ хэсэг ширээг барин зогссон ч яах ч аргагүй доошоо тавьлаа..
Мину- тарган андаа бум байгаагүй бол чи эмнэлэгт хэвтэх байсан байхдаа. бас хүн өмөөрөх зөв ч гэсэн цагаа ол. хэнийг хэнээс өмөөрхөө сайн бодож бай л даа..
гын саг- хөөрхөн охион үерхэлд чинь амжилт хүсье хөөрхөн юмаа ахахах
гэтэл гэнэт тэёон уйлаад гараад гүйчихлээ
-Бум топ-г араас нь тэвэрсэн хэвээрээ л байлаа… топ бумын гарыг тавиулаад эргэж харлаа…
Бум- баярлалаа гэж хэлтэл топ юу ч хэлэлгүй цүнхээ аваад гарлаа..
мину- 2уулаа ч гэсэн явху гын саг
Гынсаг- тэгье
тэр 2 гартал коридорын цонхон дээр тэёон уйлж байлаа..
Мину- андаа чи аргалчаарай би топ-той хамт гадаа хүлээж байя
Тэёон нулимсаа арчин цонхор дээр цаашаа харан зогсож байлаа…..
Гын саг наанаас нь очин “хөөе” гэж зөөлхөн дуудлаа
Тэёон- яваач дээ тэгээд
Гын саг- чи зүгээр үү
Тэёон- зүгээр байсан бол уйлах байсан уу?
Гын саг- харин тиймээ ямар тэнэг асуулт вэ
гэтэл тэёон эргэж хараад шууд гын саг-г алгадчихлаа.
Гын саг нүүрээ даран тэёон руу хартал
Тэёон- найзуудаас чинь авах өшөөгөө чамаас авчихъя гэж хэлээд эмзэг газар луу нь өшиглөчихөөд анги руугаа орчихов
гын саг царай нь сонин болон доошоо суулаа
Гын саг- яадаг шулам бэ…… яаая….
гэж байтал хажуугаар нь өнгөрч байгаа охидууд гынсагыг шоолон өнгөрч байлаа….
*********Сургуулийн гадаа**********
гын саг гарч очлоо
Топ- юу вэ наад хацар чинь
Мину- аххах гарын мөр гарчихсан байна штээ
гын саг- тиймүү тэр муу тэёоныг дээ
Топ- алгадуулцымуу
Гын саг- ойлгомжтой штээ
мину- өө заяагүйм бэ
Гынсаг- ингэхэд одоо хаачих юм
Топ- крис тарах болоогүй гэнээ. 3уулаа хаачих вэ
мину- өнөөдөр дэлгүүр хэсье гэж бодож байна
Гынсаг- уукэ тэгцгээе. ашгүй дээ ойрд дэлгүүр хэсээгүй юм байна
Топ- дэлгүүр хэсэх юу нь тийм сайхан байнаа??
Мину- чи ч гэсэн эмнэлэгт хэвтээд 7 хоног шинэ хувцас аваагүй л биздээ явяа…
ингээд тэд дэлгүүр явахаар боллоо.
************
Инжон- энэ ч үнэхээр асуудал шүү.
Суёон- кюри ч одоо боож үхэх гэж байгаа даа
жиён- манай сургуулийн охидууд арай л юмаа. энэ муу топ-н фенүүдийн хийж байгаа ажил биз
Хюмин- топ гэж нэг юм цэвэрхэн ч салчихаж чадахгүй хүүхдэд гай болчих юм аа.
Инжон- топ ямар хамаатайн. тэр паг шинхэгээс л хамаг юм болсон байж таараа
жиён- нээрээ тийштээ. тэрэнтэй муудалцаагүй байсан бол

***фэйсбүүкэд энд тэндгүй кюригийн зургууд :
гарчиг нь- ий кюри топод хаягдсан уураа барьж дийлэлгүй хүүхэд дээрэлхэв….
“Өрөвдөлтэй кюри” гэх мэт зургууд явсаар л байв…

*********K-BRAND их дэлгүүр******************

Крис- энэ ямархуу харагдаж байна? надад зохиж байна уу
Топ- яршигтай юмаа энэ эмэгтэйчүүд
Мину- харин тиймээ анх удаа эрэгтэй хүн харж байгаан байхдаа ццу
Гынсаг- биднээс илүү топ-н зургийг аваад байгаам шиг санагдаад байна даа.
Крис- фэкпот. би ч бас тэгж хэлэх гэж байсын гэхдээ энэ хүмүүс энгийн хүмүүс мөн үү?? сэтгүүлчид шиг л харагдаад байна даа
Топ- өө кафаа гай вэ, утсаа асаахаас
гээд утсаа асаалаа.. гэтэл ээж болон эгч тэгээд танихгүй дугаараас ч дуудлага иржээ.
ээж нь залгав-
Топ: байна
Жунуг- чи хаана явна, эргэн тойронд чинь сэтгүүлч байна уу
Топ- байна
Жунуг-тэгвэл ээжээсээ илүү дутуу зүйл асуулгүй миний хэлхийг сайн сонсоорой. эхлээд тэдний өмнө маш соёлтой хүн шиг бай, илүү дутуу бүдүүлэг зан битгий гаргаарай, чиний үйл хөдлөл бүр чинь олны анхаарлыг татаж байгаа шүү.
Топ- ээжээ та юу хийгээд байгаан
Жунуг- золиг минь чиний л төлөө хийж байна. одооноос л олны анхааралд байх ёстой юм бишүү. бАс эртхэн ирээрэй
гэж хэлээд утсаа таслав
Топ- oh mu guvsh!!
гынсаг- танай гэрт асуудал гараа юу
Топ- мэдэхгүй ээ.
*********
сиэл гэртээ ирлээ… гэтэл гэрийнх нь гадаа жиди зогсож байв
Сиэл- чи хэр удаан энд хүлээсийн
Жиди хичээл тараал энд ирсэн
сиэл- тэнэг байхаа
жиди- өнөөдөр их муухай зүйл болжээ. сүи харамсаж байна уучлаарай гэсэн
Сиэл- тийм үү
Жиди- чи өдөржингөө юу хийв
Сиэл- Би одоохондоо чамтай ярихыг хүсэхгүй байна л даа. Маргааш би мөнгийг чинь өгье. Ахиж уулзахгүй байвал сайн байна.
жиди- чэрин
Сиэл- нэр дуудахаа боль ядаргаатай сонсогдоод байна. Тэртээ тэргүй би чиний утсан хүүхэлдэй баймааргүй байна. Одоо хангалттай биздээ. Хангалттай чи надаар тоглосон.
Жиди- чи тэгж ойлгодог байсымуу
Сиэл- за би орлоо.. гээд гэр лүү гээ орлоо…
******************** ТОП-н гэрт *******************
Топ- ээж ээ өдөржингөө таныг ирхийг хүлээлээ та хааччих ваа
Жунуг- амжуулах ажил олон байлаа
Топ- Гадуур юу болоод байгаан? Яагаад сэтгүүлчид намайг оролдоод байгаан
Жунуг- ээж нь чиний тухай ярилцлага өгсөн
Топ- юу
Жунуг- Чи олонд танигдах хэрэгтэй. Одоонос өөрийн гэсэн байр суурьтай болох хэрэгтэй. Бас чамайг сургуулийнхаа захирлын охинтой уулздаг гэж сонссон юм байна. Ээждээ авчирч танилцуулаарай. Эртнээс бэртэйгээ уулзах ёстой биз дээ
Топ- ээж ээ та юу яриад байгаан
Жунуг- золиг минь чи бол ирээдүйн T.O.P компаний эзэн тийм байхад өнөөдрөөс эхлээд бэлтгэх ёстой биш үү. Хар багаас чинь л чамайг нууцлагдмал байдалтай амьдруулсан. Одоо бол үгүй.
Топ-………………..
гэтэл топ-н утсанд мсж ирлээ
Бум: Сынхён хурдан гараад ир. хурдлаарай
Топ: юу болсон
гэтэл хариу ирсэнгүй
Топ гэрээсээ гарлаа…. гэрийнхээ ойролцоох усан оргилуурын хажууд очвол кюри бум 2 зогсож байв
Топ- кюри? бум?
Бум- топ..
Кюри- чүэ сын хён би чиний хувьд хэн байсан бэ?
Топ- юу болоо вэ? наад нүүр царай чинь яачихсын
Кюри- би амьдрах шалтгаанаа мэдэхгүй байна. Би чамайг бас чамайг *бум рүү заах* Алчихаад өөрийгөө ална
Топ- ий кюри *ойртох*
Кюри – “битгий ойрт” гээд буу гаргаж ирлээ… кюри топ-руу буугаа чиглүүлээд “Буудчихна шүү” гэж хэллээ
Топ- энэ чинь тоглоом биш… Хэн хэндээ халгүй амьдаръя наадхаа буулга
Кюри- тэгээд л 3уулаа хамт үхье гэж байна
Топ- намайг алах юм бол чиний ээж аав 2 чинь нарсанд сууна. Чи намайг хэний хүү гэдгийг мэдэж байгаа биздээ ээж аав 2 чи үхсэн байвал чиний аав ээж 2ыг тайван амьдруулахгүй. Харин бум үхвэл Бум-н нэр хүнд солонгос америкт алдартай болохоор танай ээж аав 2ын бүх зүйл сүйрэх болно. Чи тэгсэн ч буудмаар байна уу
Кюри- тэгвэл би өөрийгөө буудлаа
гэж хэлээд өөрийнхөө толгой руу буугаа чиглүүллээ..

ЗА ДАРААГИЙН ХЭСЭГ ДАВАА ГАРАГТ ОРЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ СЭТГЭГДЭЛ САЙН БАЙВАЛ ТЭРНЭЭС ӨМНӨ ОРУУЛНАА.

30 comments on “Devilz 7р хэсэг

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

