[Монгол орчуулга] BIGBANG-н Бусанд өгсөн ярилцлага

БИГБЭНГ ХАМТЛАГИЙГ ХЭДИЙД ЭРГЭН ИРХИЙГ ТА МЭДХИЙГ ХҮСЭЖ БАЙНА УУ? ТЭГВЭЛ МАНАЙ ЯРИЛЦЛАГЫГ УНШААРАЙ
xxmisuzu_

BIGBANG BUSAN-ий фен уулзалтан дээрээ өгсөн ярилцлага
хөтлөгч- Бигбэнгийн цомог хэдий үед гарах вэ?
– ө вөл? на мар?
– Өвөл.
– Бид тийм ч итгэлтэй биш байгаа…Бид магадгү гишүүдийнхээ тоог цөөлөх байх, хамтлагаасаа зарим хүмүүсээ жийнэ угна энэ бидэнд хэрэггүй л дээ… Би дуу чимээг хүсэхгүй байгаа. /ЭНЭ БОЛ ТҮҮНИЙ ТОГЛОЖ ХЭЛСЭН ХАРИУЛТ УЧРААС ХҮНДЭЭС ТУСГАЖ БОЛОХГҮЙ/

хөтлөгч- Ойрын өдрүүдэд юу хийв дээ? / юу байна сонин сайхан?
Daesung- Соло тоглолтуудтай байлаа
Taeyang- Соло үйл ажиллагаандаа бэлдээд завгүй байсан.
GD- яг одоогоор би амарч байна
T.O.P- Саяхан киногоо дуусгасан.
Seung ri- Дараа 7 хоногт киногоо дуусгана

Хөтлөгч- Утасны дэлгэцэн дээр чинь ямар зураг байдаг вэ?
T.O.P- Миний 4 жилийн өмнөх зураг байгаа
Daesung- Миний хамарны зураг
Gd- миний гарны зураг
Seung ri- Өнөөдөр лифтен дотор явж байтал топ хён надаас би хөгшин харагдаж байна уу гэж асуусан
Хөтлөгч- чи шоконд орсон байхдаа
Seung ri- үгүйээ… Яагаад гэвэл тэр байнга энэ тухай ярьдаг
Бусад сонирхолтой баримтууд:
– Seung ri японд хйисэн фен уулзалтан дээр GD&T.O.P 2ын орчуулагч болсон гэнэ /учир нь жиди топ 2 япон хэлэндээ тийм ч сайн биш/
– T.O.P Tazza 2 киноныхоо зураг авалтыг дуусгаад өдөр бүр архи уусан бөгөөд заримдаа тэр Seungri-рүү залгаад хамт архи уухыг асуусан.

мөн бигбэнгийн мэдээ мэдээллийг дараах блогоос аваарай
http://www.bbtabi.wordpress.com

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

