DeViLz 4р хэсэг!

4R HESEG ZURAG

Жиди- Би хасагдчихсан

Сүи- юунаас?
Жиди- бүлгэмээсээ
Сүи- юу??? Devilz тэгээд жинхнээсээ чамайг хассан гэж үү?
Жиди- одоо бүгдийг мэдсэн бол нүдэнд харагдахаа больчих хэтэрхий ядаргаатай байна. *явах*
Сүи- тэр муу ким үүбин хэн болоод манай жиюуныг хасаж чадваа? Тэр Япондоо дуугүй сурчихаж чадахгүй жидиг бүлгэмээсээ хасна гэнээ.. чамайг даа.
Сиэл ингээд кофе шоп руугаа явлаа.
Сиэл- одоо тэр ий хюри захирлын зохиох үдэшлэг дээр бүгд л гоё гоё даашинз өмсөх байхдаа… Би тэгээд юу өмсөнөө нэг бодлын ийм сургуульд сурах хэтэрхий лайтай юм.. бүх зүйлээрээ чирэгдэж байна.
Сиэл кофе шоп дээрээ ирлээ.
З.Б- өө чэрин ирээ юу
Сиэл- тиймээ эгчээ *бөхийх*
З.Б- хичээлээсээ шууд ирээ юу
Сиэл- ммхн
З.Б- хувцсааа солиод гараад ир.
Сиэл- за эгчээ.
Сиэл хувцсаа солиод гараад ирлээ.
З.Б- дуртай зүйлээ захиалаад идээрэй. Энд махан зүйл зардаггүй болохоор хоол болохгүй л байхдаа. заза ернө одоо хүн багатай байгаа юм чинь 2уулаа гарж хоол идье. Би ч бас махан хоол идмээр байна. би дааая
Сиэл- болно гэж үү
З.Б- болноо. гарцгаая.
*кофе шопын гадаа*
З.Б- намайг чи зохион байгуулагчаа гээд л дуудах юм тэгэх хэрэггүй ээ Хэюн эгчээ гэхэд л болно
Сиэл- болох юм уу
Хэюн- бололгүй яадын…
****Зоогийн газарт*******
Хэюн- би сая чиний формыг харсан чи жонжинхан ахлах сургуулийнх юм уу
Сиэл- тиймээ
Хэюн- тийм том сургуульд сурдаг юм бол яагаад ийм газар цагийн ажил хийгээд байгаа юм
Сиэл- үнэндээ би найзынхаа ачаар тэр сургуульд үнэгүй сурж байгаамаа.. үнэгүй ч гэж дээ найзын маань эцэг эх дааж байгаа. Тэр сургуульд сурах их хэцүү байна өө. болдог бол гарчихмаар л байна
Хэюн- тэгвэл ч хэцүүхэн л юм…. би ч бас тэр сургуулийг төгссөн манай дүү ч бас тэр сургуульд сурдаг энэ жил төгсөнө
Сиэл- би ч бас төгсөх анги. Дүүг чинь хэн гэдэг юм
Хэюн- чүэ сын хён. дэвилз гэж сонссон л биздээ
Сиэл- аан тэр муу балиар амьтад уу *амаа таглах*
Хэюн- хэхэх
Сиэл- уучлаарай эгч ээ.
Хэюн- зүгээр дээ.
гэтэл хаалгаар нэгэн эмэгтэй орж ирлээ.
Хэюн- юбин аа
Сиэл- ////юбин гэнээ хаана сонслоо///// эргээд хартал анх энэ сургуульд орж ирэхэд нь дэвилзийнхэнтэй мэндэлж байсан эмэгтэй байлаа.. Сиэл суудлаасаа босон шууд бөхийж мэндэллээ
Юбин- *гайхах*
Хэюн- за ийшээ суу
Юбин- сонин сайхан юу байнаа. авв ажил хийсэн гэсэн чнь ёстой сайхан харагдаж байна шүү
Хэюн- харин ч царай зүс алдаад байхад.. Аан нээрэн энэ охинтой танилц. жонжинханы төгсөх анги
Юбин- *нүдний шилээ авах*
сиэл- сайн байна уу онни, чэрин гэдэг
Юбин- таатай байна *инээх*
Сиэл- надад ч бас
Юбин- нууц дүү чинь юм уу
хэюн- юун нууц дүү, танил дүү маань байгаа юм.
Юбин- эгчтэйгээ дараа таарвал чэрин байна гээд хэлэээрэй за санахгүй байж магадгүй шүү
Чэрин- за эгчээ
Юбин санасныг бодвол үнэхээр сайхан зантай өөрийнхөөрөөө эгч байлаа. Сиэлтэй хамаагүй харьцаж хошигнож байлаа…
Хаалгаар жиди нэг эмэгтэйтэй орж ирж байв..
Юбин- тэр жиди биш үү
Хэюн- тийм байна шт…
юбин- хажууд нь явж байгаа нь хэн юм болоо?
Хэюн- харин л дээ. Энэ золиг одоо ойрд яасан их охидуудтай уулздаг болчихсон юм бэ
—-Өчигдрийн кико лав биш байлаа… Ямартай ч жонжинхан сургуулийн сурагч биш нь ойлгомжтой байв
Жиди- хэюн эгчээ юбин эгчээ сайн байна уу *бөхийх*
Юбин- золиг минь цаад охин чинь хэн юм
жиди- танил маань байгаамаа. би завгүй явж байгаа болохоор ингээд явъя даа. *явах*
Юбин- энэ одоо яачихсын
Хэюн- харин л дээ.
***********************

Кюри- өнөөдөр их баярлалаа..
Топ- зүгээр дээ. Ингээд ор.
Кюри- за.
Топ- Бас
Кюри- Юу
Топ- дасахгүй байж чадна биздээ
Кюри- юу???
Топ- заза юу ч бишээ. *машин руугаа орлоо*
Кюри- хичээнээ….. *гэрлүүгээ орох*
20111116_crycry_tara_qri_19
Топ гэрийнхээ ойролцоо буулаа..
топ- ахаа та маргааш ирж аваарай.
Жолооч- за залуу ноёнтоон
Топ чихэвч сонсон урагш алхана….
alien_couple___top_and_bom__by_cassiebb13-d5pcrja<a

гэтэл яг урд нь паг бум сууж байв
alien_couple___top_and_bom__by_cassiebb13-d5pcrja
Топ чихэвчээ аван өөдөөс нь алхана
Бум- чи гэртээ их оройтож ирж байна
Топ- чи энд юу хийж байгаан арай намайг хүлээсэн юм биш биздээ.
Бум- Би галзуурсан бишдээ. Манай гэр энд болохоор л сууж байна
Топ- юу
Бум- шинэ хөрш нүүж ирсэн гэж сонсоогүй байгаамуу? чи ч мэдээллээс хоцрогдмол юм аа.
Топ шууд алхав
Бум- хэрвээ надаас зайгаа барьхын тулд ий кюриг ашиглаж байгаа бол хэрэггүй ээ. НАМАЙГ МАРТАХ ГЭЖ ХЭН НЭГНИЙГ ЗОЛИОСЛОХ ХЭРЭГГҮЙ, ТЭР Ч ГЭСЭН ЗҮРХ СЭТГЭЛТЭЙ
Топ- чамайг мартах?? Би АНУ-с ирэх онгоцондоо суугаад л чамайг мартсан… Аа бишээ чамайг тэр залуутайгаа аз жаргалтай зугаалж явхыг чинь хараад л чамайг мартъя гэж шийдээд онгоцны буудал руу явж байхдаа л мартчихсан байх.. Бас би ч гэсэн хүн. Дандаа чиний төлөө амьдарна гэж санаа юу
Бум- сын хён чи хэтэрхий сэтгэлгүй
Топ- тийм үү. Тэгвэл сэтгэлтэйг нь олоод ав. *алхах*
Бум- тэнэг… ….
***************кофе шоп******
Жику- Нэг халуун шоколад авъя
Сиэл- уучлаарай та дараагийн зөөгчөөс захиалчих, би ажлаасаа бууж байна.
Жику- заза тэгвэл хэрэггүй биз..
сиэл кофе шопоос гарлаа.. гэтэл түрүүний юм захиалсан хүн араас н яваад байв
Сиэл-өөрөө яагаад дагаад байнаа?
Жику- чи намайг санахгүй байгаамуу? Өчигдөр би чамайг өмөөрсөн чи баярлалаа гэсэн.
сиэл- аан тийштээ
жику- Харагдаж байгаагаасаа ч илүү ухаан муутаймаа
Сиэл- ххи
жику- чи өнөөдөр манай сургууль дээр явж байсан
сиэл- юу?
Жику- жонжинхан ахлах сургууль, бас чи яг одоо юбкыг нь өмсчихсөн байна. манай сургуулийн формны
Сиэл- аан тиймээ, тэнд сурдаг
жику- тэгээд энэ кофе шопд ажиллах?? гайхаж байна шүү.
Сиэл- зүгээр л
жику- зүгээр л ажиллах? Манай сургуулиас ажил хийдэг хүүхэд 1 ч байхгүй. Яахав эцэг эхийнхээ ажилд тусалдаг хүн байж магадгүй юм. энэ кофе шоп хамаатных чинь юм уу
Сиэл- үгүй ээ. гэхдээ би ернө өөрт чинь байцаагдаад байх шаардлагагүй байх. ХЭН БОЛООД ХҮНИЙГ ШАЛГААГААД БАЙГААН? ТАНАЙ СУРГУУЛИЙНХАН БҮГД ЯЛГААГҮЙ ЭЭЖ ААВЫНХАА ХӨРӨНГӨӨР ОНГИРОГЧИД. ТИЙМ БОЛОХОР НАД ШИГ ЯДУУ ХҮҮХДҮҮДИЙГ ХАРААД ДОРОМЖИЛДОГ.
гэж хэлээд цааш алхав
*************
Жику- заза уурлуулсан бол уучлаарай. Би чамайг аварсан шт чи намайг дайлахгүй юм уу
Сиэл- баярлалаа гэж хэлье. Дараа дайлъя
Жику- амлалтандаа хүрээрэй.
Сиэл *явах
жику- өөртөө баймгүй их зантай охин бэ о.о
*********СУРГУУЛЬ ДЭЭР**********
Ан сүи- Ий кюри чамайг топ-той үерхэж байгаа гэж сонссон юм байна баяр хүргэе. хэдэн жил араасаа гүйлгээд овоо чамайг тоосон бололтой
Кюри- сүи ингэж амныхаа зоргоор ярьж болдог юм уу? Чи ч гэсэн цагтаа топ-н араас гүйдэг байсан биздээ, Чамайг тоогоогүй болохоор жидиг оролдож эхэлсэн биздээ. Азаар жиди согтуу байхда чамайг үерхэе гээд гуйчихсан юм шиг байна лээ. Чи хүний хэрэгт хошуу дүрж байхаар өөрийнхөө Жидиг чэринээс булаахаа бод за. Чамайг мянга түмэн сайхан хувцас өмсөөд ирсэн ч жиди чинь чам руу харахааргүй болтлоо чэриний араас гүйдэг гэдгийг мэдээгүй л биздээ
гэтэл Сүи кюриг алгадчихлаа
инжон- хөөе чи
Сүи- Амаа тат. ЧАМ МЭТИЙН ХҮҮХДҮҮД НАДТАЙ ИНГЭЖ ХАРЬЦАХ БОЛООГҮЙ ШҮҮ.
Сүи гүйгээд явчихав
Кюри- ашш *доороо дэвхцэх*
Инжон- зүгээр үү
Жиён- гайгүй юу
Кюри- зүгээрээ. Ан сүи чи буруу хүнээрээ оролдлоо доо. жидиг чинь чамд өгөхгүй харж л бай
Инжон- чи солиорой юу
Жиён- найз залуутай байж жидигээр яах гэж байгаан
Кюри- бишээ, ий чэрин жидитэй үерхвэл сүи яаж ч хичээгээд жидиг өөрийн болгож чадахгүй. өнөөдрөөс эхлээд чэриниг дэмжэцгээе
Инжон- гэхдээ…
Кюри- миний хэлхийг ойлгоогүй юм уу? Эсвэл намайг эсэргүүцэх?
Инжон- заза. кюри тэгеээ.
****Сургуулийн номын сан*********
жиди- тэгвэл энэ хариу яаж гарсан юм
Сиэл- энэ томъёог ашиглаж бодно тэгээд энэ тоогоо орлуулахаар гарч байгаа юм…..

жиди- баярлалаа чи үнэхээр мундаг шүү
Сиэл- хэхэ энэ чинь амархан штээ..

*сургуулийн номын сангийн урдуур сүи уйлж яваа харагдав*
юри- тэр ан сүи мөн үү яагаад уйлчихсын болоо?
Юна- харин тиймээ сонин юм аа…
жиди- сиэл эндээ намайг хүлээж байгаарай. Би одоохон… гэж хэлээд номын сангаас гарав….
Жиди гартал сүи сургуулийн заалны коридорт уйлаад зогсож байв
Жиди- чи зүгээр үү
Сүи- би зүгээрээ , чи хаанаас гараад ирэв
Жиди- май арч *алчуур өгөх*
Сүи- Баярлалаа *улам уйлах*
жиди- юу болсын
Сүи- чи мэдэх хэрэггүй ээ. Бас надааас хол бай намайг хаясан шигээ бүр мөсөн хаячих
Жиди- сүи
Сүи- миний нэрийг ч хэлэх хэрэггүй ээ
жиди сүиг тэвэрлээ
Жиди- тэнэг минь яаж чамайг хаях юм одоо болтол жоохноороо байгаамуу даа, тайвшир за. Хэнээс юу сонссоныг чинь мэдэхгүй ч одоо тайвшир. үнэхээр чи надаас хол баймаар байгаамуу?
Сүи- үгүй
жиди- тийм бол мартах хүртлээ намайг тэвэрсэн ч болно эсвэл зодсон ч болно. Өөрийгөө зовоохгүйгээрээ намайг март би л зовъё
Сүи- жиюун аа
жиди- уйлж болноо…. Харин надаас өөр залуугийн нүдэн дээр битгий уйлаарай чи уйлахаараа царай муутай гэдгээ мэднэ биздээ
сүи- *инээх* за
Жиди- тэнэгхэн минь дээ…..
сиэл гэнэт гараад ирэв
Сиэл- уучлаарай би ингээд явлаа.

жиди- өө чэрин
Сүи- чэрин??
жиди- тиймээ чэрин гэдгийн.
Сиэл- баяртай. би завгүй болчихлоо. *явах*
жиди- зааз…
сүи- тэр хэн юм ? та 2 юу хийж байсын?
жиди- манай ангийн охин байгаамаа хичээлдээ сн болохоор нь математикаа заалгасан юм
сүи- аан. Их хөөрхөн охин байна
Жиди- чамайг яаж гүйцхэв. зза тайвширсан биздээ. би ингээд явлаа
сүи- заз….

*****************************
Гын саг- өнөөдөр жаахан биенийхээ чилээг гаргах уу?
Крис- сагс тоглоцгоох уу манайд очицгооё
Мину- надад та нарт хэлэх юм байна
крис- за?
Мину- Би энгийн ангид орохоор шийдсээн… энгийн ч юу байхав дээ.. та хэдтэй хамт сурахгүй л гэж..
Гын саг- мину???
мину- намайг урвасан харцаар харах хэрэггүй ээ. Зүгээр л манай ээж энэ сургуулийн эзэн байхаа больсон, аав ээж 2 салсан би ээжтэйгээ байгаа. Тэгэхээр би та нарын зиндаанд таарах нэгэн байхаа больсон байх гэж бодож байна. Та нар ч бас бодож байгаа биздээ. Гэхдээ би тийм ангид орлоо гээд девилз-г орхиж байна гэсэн үг биш л дээ. Хасмаар байвал хассан ч болноо.
Топ минуг заамдлаа
Топ- новш минь бид ямар хөрөнгө харж найзалдаг хог шаарнууд уу? Баян айлын хүүхдүүдийн хүрээлэн байгуулж байгаа гэж бодоо юу?? Хар багаасаа найзалчихаад биднийг хөрөнгөтэй айлын хүүхдүүдтэй харьцдаг гэж боддог байсымуу?
крис- топ болио
Гын саг- топ тайвшир
хүүхдүүд- Девилзийнхэн зодолдож байна хоорондоо муудалцаж байна аймаар юм аа
Топ минуг тавьлаа
Топ- Жиди эхлээд биднийг орхисон дараа нь чи гарна одоо тэгэд хэн нь гарах юм??
Гын саг- Топ түүнд хэцүү байгаа. түүнийг бас ойлгох хэрэгтэй.
Крис- тайвшираа.. хэн хэндээ л хүнд байна
гэтэл сургуулийн хаалгаар Блок би-гийнхан гарч ирлээ.
Топ- жику нохойн гфлфг минь чи тэднийг өөртөө урвуулсан уу? чи тэднийг бүлгэмээсээ гар гэж хэлсэн үү
Гын саг- бурхныхаа сахлаар оролдож байж амьдарлаа сүйрүүлэв дээ дүү нар
мину- наад жаал чинь энэ асуудалд хамаагүй
63879398
Жику- топ гуай өөрийг чинь өнгөрсөн хугацаанд таарах бүртээ нохой шиг толгойгоо бөхийлгөж мэндэлж байсан минь үнэн гэхдээ арай ч чиний найзуудыг урвуулах дээрээ тулсан адгийн шаар нь би биш шүү

Крис- чам шиг хүүхдүүд топ-г нэрээр нь дуудах болоогүй баймаар юм
Пиу- Ганц үг хэлчихье, топ эхлээд жикуг нохойн гөлөг гэсэн
Топ- чи одоо надтай ингэж харьцдаг болсон уу
гээд жикуг шууд цохиж унагаалаа..
Пиу урагшлах гэтэл
Кён- пиу хэрэггүй ээ… бид дийлэхгүй гэдгийг чи мэдэж байгаа
Пиу- гэхдээ жику
Тэил- зүгээр л зогсож бай.
Жику босож ирлээ.
Жику- Чи бас чиний найзууд мөнгөөр хүнийг зоддог мөнгөөр хүнийг дээрэлхдэг та нар мөнгөгүй л бол хэн ч биш. ТА НАРЫН АРААС ҮХЭН ХАТАН ГҮЙДЭГ ОХИДУУД ЧИНЬ Ч ТА НАРЫГ ХОГ МЭТ ҮЗЭХ БОЛНО. НИЙГЭМ ЕРДӨӨ Л ИЙМ. МӨНГӨТЭЙД НЬ ҮЙЛЧИЛЖ МӨНГӨГҮЙГЭЭ ДЭЭРЭЛХДЭГ.
Крис- чи биднийг хэн гэж бодоов *Жикуг заамдах*
Жику- сайнаар хэлж байгаа дээр намайг тавь, эхлээд топ-д дараа нь чамд цохиулах шаардлагатай юу бас??? чи бид 2ыг энд тэндээс бичиж байгаа гээд боддоо эцэг эх чинь хараад баярлах болов уу
Пиу- крис хён тавьчих
Гын саг- крис болио тавьчих
Крис жикугйн чихрүү ойртон- тиймээ бид мөнгөтэй мөнгөөр юу ч хийж болно хүн ч алсан болно, үхмээргүй байвал аятайхан амьдар. гэж хэлээд тавьлаа
BLOCK B-ийнхан тэдний хажуугаар өнгөрлөө….
инжон- үнэхэр ширүүхэн байлаа шүү
Бурам- энэ удаад девилзийнхэн үнэхээр уурласан бололтой
Жиён- тэд ч зүгээр байлгахгүй дээ
Бурам- аашш тэил нь таалагддаг юмсан өрөвдчихлөө
Жиён- би л лав BLOCK B-н талд
******************бүгдээрээ топ-н гэрт ирцгээлээ******
Гын саг- одоо ч нөгөө халтар фэйсбүүкээр шуугиж байгаа даа
Топ- шуугьвал шуугина л биз… одоо өнгөрсөн
гэтэл тэр 4ын утсанд зэрэг мсж ирлээ
крис- Өнөөдөр 23:00-с *******-д уулзъя ирэхгүй бол айсанд тооцъё жику
гэсэн байна?? О.О
Мину- надад ч бас ингэж ирсэн байна
Топ- надад ч бас
Гын саг- ямар сонин юм бэ? надад ч бас
Крис- аххахах инээдтэй юм аа
Мину- тэд үнэхээр бидэнтэй хүч үзэхээр шийдсийн байхдаа?
гын саг- гэхдээ крисд 23:00 гэж ирсиймүү?? надад 22:00 гэсэн байна?
Топ- хөе минийх 21:00 гсэн байна?
Мину- хоо минийх 21:30 гэсэн байна?
Топ- нохойн гөлөг чинь цаг цагийн зайтай нэг нэгээр нь зодохоор шийдсэн юм байхдаа
Гын саг- арчаагүй арга ядсан юм бэ
Мину- тэгвэл 21:00 гээд очоцгооё
топ- та нар цаг цагтаа оч. би ганцаараа очноо
Крис- аюултай штэ. Хамтдаа л очицгооё
Топ- хэрэггүй ээ та нартай хамт очвол айсан юм шиг харагдана
Мину- үхсэн ч хамтдаа энэ бидний уриа
Гын саг- хар багаасаа л том ах нартай зодолдохдоо ч үүнийг хэлсээр ирсэн
Крис- хамтдаа явяа
топ- заз…
*********************20:59*********
Крис топ мину гынсаг нар мотоциклоноосоо буулаа
Топ- бурхан минь хурдхан дуусгачихвал сайн байна
мину – бүр сэтгэл хөдөлчихлөө
гынсаг- Гар хөл болж явсан бацаануудтайгаа нүүр тулах өдөр ирэх ч гэж дээ эхэхххэ
Крис- инээд хүрээд байнаа хурдан очицгооёоо
гээд тэр 4 жикугийн дуудсан гудамж руу нь алхлаа

гэтэл бөөн чимээ гарч байв
Топ- юу вэ бэлтгэл хийгээд байгаан байхдаа
Крис- гэхдээ яг л зодолдож байгаам шиг сонсогдоод байна даа
Гынсаг- нэг хүн орилоод байна
Мину- жидитэй адилхан хоолойтой юм байна
Топ- хараал идсэн нохойн гөлөгнүүд жидиг бас дуудсан байна
Крис- тийм байна яг цагийн өмнө дуудсан байх
топ шууд тэр гудамруу гүйлэээ араас нь нөгөө 3 нь ч бас гүйв..
ОЧТОЛ ҮНЭХЭЭР ТООЦОО ЁСООР ТЭД ЖИДИГ ЗОДОЖ БАЙВ
ИЛ ГАЛ ПОШКОН ДОТОР ТҮЛСНЭЭС ГАДНА ТЭД ГОЛФИЙН ЦОХИУР БАРИН ЗОГСОНО.. ХАРИН 2 НЬ ЖИДИГ ДЭВСЭЛЖ БАЙЛАА….
ТОП- ҮҮ ЖИ ХҮҮҮҮҮҮҮҮ *ОРИЛОХ*

за ингээд төгсөж байна. Удаасан бол уучлаарай . Дараагийн хэсэг 20 сэтгэгдлийн дара орох болно
Дараагийн хэсэгт:
– топ одоо болтол ухаан ороогүй л байна
– Девилзийнхэн арай л дэндэж байна. Би тэднийг сургуулиас хөөмөөр байна
– чамд л гэж хэлэхэд жидигийн амьдралд чамаас гадна 3 , 4 эсвэл 10 ч эмэгтэй байж магадгүй эртнээс зайгаа барьсан чинь дээр. сануулсан шүү…
– найз охин нь гэсэн байхаа? надаас мэдээлэл муутай юмаа… тэ эмнэлэгт байгаа. харамсалтай нь чамайг эргэж амжихаас өмнө гарах байх

iris19-00008

28 comments on “DeViLz 4р хэсэг!

  1. Хүмүүсэээ ийм гое өгүүллэг бичиж бгааа админааа бодооод урам өгөөөд сэтгэгдэлэээ сайн бичэээрэй :3 :)))))

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

