Уншигчийн хүсэлтээр /YG entertainment-ийн TEAM B хамтлагийн тухай + CLIMAX дууны монгол орчуулга/

teamb

winb_photo_cafe_eab980ed959cebb988_01

KIM HAN BIN aka B.I

Ким Хан Бин

ROLE: LEADER/RAPPER

Ахлагч реппэр

D.O.B: 10/22/1996

1996 оны 10 сарын 22 нд төрсөн

*He was 12 when he first started training; dubbed as the ’2nd G-Dragon’ (was also acknowledged by GD as such);

12 настайдаа анх трэйний хийж эхэлсэн 2 дахь G-Dragon гэгддэг ( GD ч үүнийг нь хүлээн зөвшөөрсөн );

winb_photo_cafe_eab980eca784ed9998_01

KIM JIN HWAN

Ким Жин Хуан

ROLE: VOCAL

Вокал

D.O.B: 02/07/1994

1994 оны 2 сарын 7-нд төрсөн

*Oldest in the group, entered YG in the beginning of 2011.

2011 онд анх YG-д орсон бөгөөд хамтлагийн хамгийн хөгшин гишүүн

winb_photo_cafe_ec86a1ec9ca4ed9895_01

SONG YOON HYEONG

Сун Юүн

ROLE: VOCAL

Вокал

D.O.B: 02/08/1995

1995 оны 2 сарын 8-нд төрсөн

*Originally signed up for acting but started training as a singer in YG on April of 2012.

2012 оны 5 сард YG-д трэйний хийж эхэлсэн … гэхдээ жүжигчин мэргэжилтэй

winb_photo_cafe_eab980eca780ec9b90_011

KIM JI WON aka BOBBY

Ким Жи Вун

ROLE: RAPPER

Реппэр

D.O.B: 12/21/1995

1995 оны 12 сарын 21-нд төрсөн

*From New York, he entered YG in the beginning of 2011.

2011 онд New York хотоос ирж YG-д орсон

winb_photo_cafe_eab5aceca480ed9a8c_011

GOO JOON HWAE

Гүү Жүүн Хүэ

ROLE: VOCAL/MAKNAE

Вокал Макнэ

D.O.B: 03/31/1997

1997 оны 3 сарын 31-нд төрсөн

*NOTE: Was a contestant at SBS KPOPSTAR S1; He was recruited in April of 2012.

SBS KPOPSTAR-д оролцож байсан , 2012 оны 5 сард элсэн орсон

winb_photo_cafe_eab980eb8f99ed9881_01

KIM DONG HYUK

Ким Дун Хёк

ROLE: VOCAL

Вокал

D.O.B: 01/03/1997

1997 оны 1 сарын 3-нд төрсөн

*In March 2012, He won JYP’s Trainee Search Contest. He was also a member of the Def Music & Dance Academy and was recruited into YG on November of 2012.

2012 оны 3 сард JYP энтэртайнмэнтийн трэйний шалгаруулалтад тэнцсэн.Def Music & Dance Academy д гишүүн байсан бөгөөд 2012 оны 11 сард YG-д элсэн орсон.

CLIMAX дууны монгол орчуулга

Өчигдөр би танийг зүүдэллэээ
Би танийг ойлгож чадаагүй учир нь та их хөгшин харагдаж байсан
Энэ бодит юм шиг санагдсан , би их айсан
Орхиж явахаасаа өмнө би, танд амласан
Би байшин бариад танийгаа хүлээж байнаа гэж
Магадгүй та хөгширсөн байж болох ч яагаад ийм үзэсгэлэнтэйгээрээ байна вэ?
Гунигт автсан ээж минь та надад танийг ойлгох боломж олгохгүй байна
Би танийг галзуу юм шиг л санаж байна , хайртай болохоороо
Би хаашаа ч явж бас зоригтойгоор та бол миний бахархал гэж хэлж чадна
Зурган дээрх инээмсэглэл тань уйтгарыг зргээдэг хутга л гэсэн үг
Та миний мөрөөдөл болсон , хэзээ та минь ирэх юм бэ? надад хэлээч
Би танийгаа өргөх болно, миний хувьд та хамгийн үнэтэй хүн

Миний үлдээсэн мөр бүхэн өнөө шөнө над дээр ирнэ гэж итгэж байна
Энэ замынхаа төгсгөлийн мөчид
Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй
(Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй)

Миний хувьд би мөрөөдсөөр л байна
Энэ үдэш, замынхаа төгсгөлийн мөчид энийг хая
Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй

Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй
Touch the sky, touch the sky,
touch the sky

Залуу насаа орхиод, 3 жилийн турш хөл нүцгэн гүйлээ
Гэр бүлдээ, найзууддаа  хэрцгийгээр баяртай гэж хэлснийхээ дараа
Маргаашийн тухай бодоод баяртай амьдарч байна
Би тэдэнд надад итгээч гэж хэлсэн би амжилт олно гэдэгтээ итгэлтэй байна
Зөвхөн миний ч биш 5 хүнийг би нуруундаа үүрээд боломжийг хайж байна
Алдааг ч дарамтыг ч дарах боломж надад олдоогүй
Одоо би гэрэл гэгээг харахыг хүсэж байна тиймээс ирээдүйгээ зургаар дүрсэлж байна
Бурхан надаас чи энэ сонголтондоо харамсахгүй гэж үү? хэмээн асуусан
Гэхдээ би эргэлзэлгүгээр,
Яагаад харамсана гэж? гэж хариулсан
Энэ зүйлийн ард юу үлдсэн бэ гэвэл дарамт болон алдаанууд л үлдсэн
Би бүх зүйлсээ нэг шугаман дээр тавьсан энд ямар ч дараагийн удаа гэж байхгүй
Миний зорилгод ямар ч сонголт байгаагүй гэхдээ би бусдаас өөр байсан

Хэдий энэ миний сүүлийн хугацаа ч гэсэн,

би харамсахгүйгээр дуулах болно
I will sing, sing
Yeah, We Flyin’ tonight
Flyin’ tonight Flyin’ tonight
Flyin’

Миний үлдээсэн мөр бүхэн өнөө шөнө над дээр ирнэ гэж итгэж байна
Энэ замынхаа төгсгөлийн мөчид
Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй
(Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй)

Миний хувьд би мөрөөдсөөр л байна
Энэ үдэш, замынхаа төгсгөлийн мөчид энийг хая
Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй

Тэнгэрт хүрэхэд ямар ч хязгаар байхгүй
Touch the sky, touch the sky,
touch the sky

Өнгөрч буй цаг хугацаа бүх л дурсамжийг дуу болгоно

Энэ л цаг мөчид, everyone touch the sky

За BB21 уншигчийн хүсэлтээр хийлээ тийм сайн орчуулж чадсангүй гэхдээ таалагдана гэж найдаж байна 😉

5 comments on “Уншигчийн хүсэлтээр /YG entertainment-ийн TEAM B хамтлагийн тухай + CLIMAX дууны монгол орчуулга/

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

