♥ Төрсөн өдрийн мэнд Minzy+ 2 Админы бяцхан бэлэг ♥

happy_b_day_minzy_by_roseroxel-d4mnqi4

Өхөөрдөм хөөрхөн макнэгийнхаа төрсөн өдөрт зориулж нэгэн онцгой ярилцлагыг хүргэж байна таалан соёрхоно уу

happy_birthday_minzy_by_badminz-d5ruypo

happyminzyday

tumblr_lxyc4iRzVU1qapkx7o1_500

А- саяхан таны төрсөн өдөр болсон, онцгой тэмдэглэсэн үү
Минжи- ямар ч цагийн хуваарь төлөвлөөгүй өдөр байсан болохоор найзуудтайгаа үдэшлэгт явхын оронд гэр бүлтэйгээ акурам явсан. Би гадуур гараад байдаггүй, гэр бүлтэйгээ заримдаа гадуур хооллохоор хүмүүс яг амьтны хүрээлэнд байгаа юм шиг над руу хараад байдаг.
Би анх удаагаа төрсөн өдрөөрөө махчин загас харсан, бас үсээ акурамны өнгөтэй харьцуулаад хэсэг инээсэн, энэ нь надад хүүхэд насандаа эргээд очсон юм шиг санагдаж байсан. Хэдий энгийн өдөр хэдий ч миний хувьд чухал өдөр байсан
А- та нарын шинэ цомог бичигдэж байгаа юу?
минжи- энэ нь бүрэн цомог байх эсэхт мэдэхгүй байна. Гэхдээ эргэн ирэлт төлөвлөсөн байгаа. Бүжигтэй дуунууд хэдий ч маш олон шинэ төрөл нэмсэн. Одоо яриад байх тийм ч их зүйл алга. Миний хувьд бүжиг стиллээс илүү зүйл. Ян захирал намайг хатуу хянадаг. /кадгай хувцас өмсөхгүй/
А- бусад гишүүд идэвхтэй соло үйл ажиллагаа хийж байна, та хэн нэгэнтэй нь хамтармаар байна уу
минжи- usher , 2ne1 ИЛҮҮ АЛДАРТАЙ БОЛОХООР БИ ТҮҮНТЭЙ ХАМТАРМААР БАЙНА. Учир нь би хип хопод дуртай. asap rocky -г ойрын үед их сонсож байгаа.
энэ дуунууд бол миний стилл. usher bolon asap rocky бол миний ideal
Асуулт- И хая-с эхлээд маш олон дуучид бяцхан трэйний нар ваяжид орсон.
минжи- Миний мэкни-н байр суурь аль хэдийн дууссан гэж боджийн (инээх) Одоо надад маш олон бяцхан трэйний дүү нар бгаа.
Үнэндээ манай бэлтгэлийн өрөөнүүд өөр өөр давхарт бдаг болохоор их уулзаж чаддаггүй гэхдээ би тэдэнтэй уулзахаараа тэдэнд туслахыг маш их хичээдэг бас миний зүрх тэднийг зоригжуулж буй мэт мэдэрдэг.

Асуулт: Бусад гишүүдийн бодлоор та ямархуу хүн бол?

Минжи: Надад эгч нарын өгсөн хоч бол “Утасны шон”. Яагаад гэвэл надад маш үзэл бодолдоо үнэнч зан байдаг. Бусдаар бол тэд надад маш олон дутагдалтай тал байна гэж хэлдэг.  Би муухай шүүмжүүдийг сонсох үед их ичдэг. Мэдээж надад бас эгч нар зөвлөгөө өгдөг иймээс би тэдэнтэй хамтраад засаж чаддаг.

Асуулт: Та маш завгүй цагийн хуваарьтай хэдий ч Твиттэртээ хийсэн хувцас болон өөрийн зургаа хийж амждаг шүү дээ нэ талаар ярьвал…

Минжи: Би их тайван суууж чаддаггүй хүн л дээ. Гэртээ үлдхээрээ дандаа гэрийн ажил хийдэг. Сүүлийн үед би загвар зохиож ,зохиосон загвараараа хувцас хийдэг болсон.Би тийм ч сайн оёж чаддаггүй л дээ, гэхдээ би Япон дахь суртачилгаагаа хийхдээ,Материал аваад өөрийнхөө загварыг гаргасан, тэгээд үйлдвэрт өгсөн. Тайлбараа ч өөрөө хийсэн.Өнөөг хүртэл би 3н хувцас хийгээд байгаа бөгөөд тэднийгээ ТВ шоунууд дээр өмссөн. Стаилист маань надаас энэ ямар брэндийн хувцас вэ гэж асуусан… би өөртөө их сэтгэл хангалуун байсан.

Асуулт: Таны үеийнхэн олон өөр чиглэлийг сонгодог. Тэд таны содон стиллд атаархдаг болов уу?

Минжи:Үнэндээ миний найзууд надад атаархдаг тухайгаа хэлж байсан. Учир нь би хүүхэд байхаасаа өнөөг хүртэл дандаа тэднийг “Ёжилдог” байсан. Би бусдаас ингэж юугаараа илүү болохоо мэдсэн. Хэдий тийм ч би дунд сургуульд дадлагаар явж байхдаа их сургуульд орж чадахгүйгээ мэдээд харамсдаг байсан. Ийм болохоор л би ойрын үед боловсролын шалгалтанд бэлтгэж байгаа. 20 хүрснээсээ хойш, Надад ямар нэг зүйл хийхэд асуудал гарахаа больсон.Маш их бүжиглэж, бичиж бас зураг зурж өөрийгөө хөгжүүлэх болсон. Энэ бүхнээрээ би өөрийгөө илүү сайнаар харуулах гэсэн юм.

Асуулт: Та өөр шигээ 20 хүрч байгаа залууст юу гэж хэлмээр байна?

Минжи: Нэгэнт бид 20той юм чинь ,Би хангалттай их зүйл ярих болно оо. Хамгийн түрүүнд бүгдэд нь хандаж, 20 насны төрсөн өдрийн мэнд хүргье гэж хэлмээр байна. Яг саяны хэлсэн шиг, 20 настнуудын шинэ үе эхэлж байна. Бүгдээрээ найзууд болцгооё (Чанга инээв).

Зиа ингээд Блогийнхоо нэрийн өмнөөс өхөөрдөм хөөрхөн авъяаслаг хот сэкси макнэдаа ТӨРСӨН ӨДРИЙН МЭНД хүргэж байна ^_^

3 comments on “♥ Төрсөн өдрийн мэнд Minzy+ 2 Админы бяцхан бэлэг ♥

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

