[ONESHOT] Үлгэрт гардаг шиг залуу..♥

 

575085_388824547816159_1421132177_n

*утас дугарах* Өө бурхан минь үгүй байлгүй дээ. Миний хуучин найз залуу Мину. 

Би: Байна уу?

Мину: Юмин-аа надад итгэлдээ. Гуйж байна шдээ. Ганц…

Би: Яасан дахиад л чиний үел үү?? Эсвэл найзын чинь найз охин уу?? Өө эсвэл бур ангийн чинь охин уу? Өөр юу гэмээр байна хэлээдэх!

Мину: Юмин-аа би чамд хайртай. Яагаад итгэхгүй байгаа юм бэ? Яавал итгэх юм? Чиний төлөө юу ч хийсэн чадна. 

Би: Хайрыг итгүүлдэггүй мэдрүүлдэг юм! Миний төлөө юу ч хийж чадна гэлүү? 

Мину: Тиймээ чадна. 

Би: Тэгвэл үхээч гээд утасаа таслалаа. Зөндөө удаа бараг үстэй толгойноосоо их охинтой байсан байхдаа тэгчээд дандаа л үеэл холын хамаатан найзын найз охин гэж ургэлж худлаа ярина. Би зөндөө удаан тэвчсэн одоо хангалттай. Анх охинтой харснаасаа хойш бараг л хайргүй болчихсон. Хувцсаа өмсөөд дэлгүүр гарч ойр зуурын юм аа цуглууллаа. Дэгуурт явж байгаад салгалаад утасаа унагаачихлаа. 

?????: Хөөе.. Намайг дуудаад байгаа юм байхдаа О.о 

Эргээд хартал сайхан инээмсэглэлтэй дунд зэргийн өндөртэй. Гэхдээ надаасаа бас өндөр байгаамаа. 

Би: Яасан? 

??????: энэ таны түрүүвч мөнүү гэчихсэн миний яагаан хэллөв киттитэй туруувчыг барьчихсан цаанаа шоолонгуй инээнэ. 

Би шуурч аваад хармаандаа хийгээд ичсэн байртай инээмсэглэв. 

Би: Баярлалаа. 

?????: Зүгээрдээ. Чуй Сэнг Хюун

Би: И Юми танилцсандаа таатай байна. Бас түрүүвчийг маань олж өгсөнд баярлалаа. 

Сэнг Хюун: Зүгээрдээ. Дараа таарах байх баяртай. 

??????: Чи чинь яачхавдаа. Хурдлал одоо тэр ирлээ шдээ. 

Сэнг Хюун: Явах гэж л байна шдээ байжы. Гээд надруу хараад гараа даллаад инээмсэглээд цаашаа алхав. Би ардаас нь харж зогсож байгаад цаашаагаа юмаа цуглуулаад гэрлүүгээ явлаа. Харин тэр эрэгтэй толгойноос гарсан шөнөжингөө тэр инээмсэнлэлийг бодон хэвтэв. 

 

Өглөө ажилдаа явдгаараа алхаад явж байтал нэг эрэгтэй намайг түлхээд хамаг юмаа газраар нэг цацчихав. Амандаа тэр хүнийг харааж үглэж юмаа түүнэ. Харин нэг гар орж ирэн хамт түүлцэв. ”Баярлалаа” гээд дээшээ хартал өчигдрийн залуу байна. 

Сэнг Хюун: Дахиад таарах шив?

Би: Аан тийм ээ.

Сэнг Хюун: Их салага юмаа. Таарах болгонд л хамаг юмаа газар тараачихсан байх юм.

Би: ..Тийм ээ баярлалаа ингээд явъядаа.

Сэнг Хюун: Хүн туслаж байхад зүгээр явах гэж байга аа юм уу?

Би: Юу би одоо жоохон яарч байна л даа.

Сэнг Хюун: Орой завтай юу?

Би: …мм магадгүй ээ

Сэнг Хюун: Дугаараа өгчих.

Би: Яах гэж?

Сэнг Хюун: Орой хамт хооллоё.

Би: За.. 010********

Сэнг Хюун: За залгая. Ингэхэд хэдээс тарах юм бэ?

Би: Мм.. 5 гээд тарчих байхаа.

 

Тэрнээс салаад явхад нэг л сэтгэл сайхан болчихлоо. Үргэлж л тэр сайхан инээмсэглэлээ ил гаргаж явах юм аа. Ямар азтай хүн нь тэрний эхнэр болох болдоо. Гаднаас нь хархад л эмэгтэй хүний хүндлэж халамжижлж чадна гэдэг нь илт. Тэрний өмссөн цэвэрхэн загварлаг хувцас, хүнрүү явуулж байгаа тэр дулаахан инээмсэглэл гээд л тоочоод байвал дуусахгүй нь. Тэр төгс залуу юм. Ажлаа хийж байхдаа нэг л догдлоод байв. Байна байн цагруу өнгийж 5 болохыг хүлээнэ. Өдөржин бичиг цаастай зууралдсны эцэст тарах цаг боллоо. Шууд гараад гүйх гэж байсанаа азнан тэрнийг залгахыг хүлээв. Эцэст нь утас дугарав.

Би: Байна уу?

???: Аан би юу.. Сэнг Хюун байна. Ажил чинь тарчихсана уу?

Би: Тийм ээ тэглээ.

Сэнг Хюун: За тэгвэл хаана очих уу?

Би: ХХХХ

Сэнг Хюун: За тэгвэл хүлээж байгаарай очоод залгая.

Ингээд утас тасрав. Тэрнийг хүлээх зуураа дуу аялан. Ингэсэгээ сэргээн уруулаа өнгөлөв. Тэрнээс “Ирчихлээ гараад ир” гэсэн мсж ирэв. Би ирсэн дариуд нь гүйх шахам доошоо бууж байснаа бодон албаар тайвнаар алхан доошоо буулаа. Үүдэндээ гархад тэр бас л өнөөх сэтгэл татам инээмсэглэл намайг угтав.

Сэнг Хюун: Сайна уу?

Би: Сайна. Сайна уу?

Сэнг Хюун: Үнэхээр сайн байна за суучих гээд хаалга онгойлгож өглөө. Би бага зэрэг толгойгоо дохиод ороод суулаа. Боловслон юм аа.

Сэнг Хюун: Ажил хэр байвдаа?

Би: Нэг хэвийн..

Сэнг Хюун: Ингэхэд чи юу хийдэг юм бэ?

Би: Тавьлаганы загвар гаргадаг юм аа.

Сэнг Хюун: Хөөх тийм үү? Тэгвэл нэг цагаан өнгөтэй сөөлжилсөн тавиуртай номын тавиур таны гарсан загвар уу?

Би: Аан тийм ээ.. Та яаж?

Сэнг Хюун: Би саяхан эгчдээ авч өгсөн юм аа.

Би: Хөөх та ч үнэхээр халамжтай юм аа.

Сэнг Хюун: Хэхэ тийм байна уу?

Би: Тиймээ..

Би богино юбка өмсчихсөн байсан болхоор юбканаасаа татаад л яваад байв. Харин Сэнг Хюун тэрнийг анзаарсан бололтой инээгээд ардаасаа өөрийнхөө цамцыг гаргаж өгөөд миний өвдгөн дээр тавьлаа.

Би: Баярлалаа.

Сэнг Хюун: Зүгээрдээ их эвгүй байгаа юм шиг байна. За ирчихлээ буугаарай.

Би буугаад харвал өмнө нь Минугийн надад анх үерхэх санал тавьж байсан газар байна.

Сэнг Хюун: Орохгүй юм уу?

Би:..

Сэнг Хюун: Зүгээрээ гээд миний гарнаас татаад оров.

 

Би өмнөх дурсамжаа үл тоон зориглон орлоо. Орход өмнөх хэвээрээ л байлаа. Тансаг зэрглэл тухтай байдал тайзан дээр тоглох хөгжим тэр том танхимыг цуурайтуулж байлаа. Жиёон хамгийн голд орших бөөрөнхий ширээн дээр ирж суулаа. Хоолоо захиалан дарс шимэн бие биенийхээ талаар илүү ихийг мэдхийг хүснэ. Бид хоёр ч нэлээн халлаа. Бид хоёр инээлдэн суухад хэн нэгэн миний нэрийг дуудлаа.

???: Юнмин?

Би: Чи энд?

Мину: Энэ хэн юм?

Би: ..

Мину: ХЭН ЮМ ГЭЖ БАЙНА!

Би: би чамд хэлэх албагүй биздээ! Бид хоёрт юм үлдээгүй. Одоо чи миний хувьд хэн ч биш!

Мину: *Сэнг Хюуныг заамдах* Чи хэн юм? Хэн болчихоод миний найз охинтой хамт байгаад байгаан?!

Би: Тавиач. Тэр миний найз залуу. Чамд би хамаагүй бид хамааралгүй гэж хэд хэлэх юм!

Сэнг Хюун: Өөрөө тавьчихгүй юу? Хэн болчихоод миний эмэгтэйрүү хашиграад байгаан!

Мину: Юу гэнээ?

Сэнг Хюун: Хайраа явхуу?

Би: Т-тэгий.

Мину: Юнмин!!
Бид хоёр дарсаа аваад гарлаа. Замдаа юу ч ярихгүй явсаар манайд ирлээ.

Сэнг Хюун: За.

Би: Хамт дарсаа ууж дуусгахуу?

Сэнг Хюун: Тэгий

Бид хоёр манай гэрийн цэцэрлэгт байдаг саравчинд орж суун элдэв юм ярилцан чанга чанга инээлдэнэ. Бид хоёр нилээ явчихлаа. Рэсторанд 1 хагас шил манайд ирээл 1 шил дарс уучихлаа. Яагаад ч юм инээмээр санагдаад инээгээд л байв.

Сэнг Хюун: Яасан би инээдтэй байна уу?

Би: Үгүй ээ инээмээр санагдаад.

Сэнг Хюун: Чи үнэхээр хөөрхөн юм аа.

Би: Хэхэ..

Сэнг Хюун надруу ойртож суугаад надруу ширтлээ. Хацар халуу дүүгэж улайж байгаа нь мэдэгдэв.

Сэнг Хюун: Хөөе

Би: Мм?

Сэнг Хюун: Наашаа хар

Би: Зүгээр хэлээ.

Сэнг Хюун: Тооллоо шүү

Би: Яаавдаа *дээшээ харах*

Сэнг Хюун: Зүгээр л гээд нүүрлүү орйтон духаа миний духанд наан

Сэнг Хюун: Чи үнэхээр үзэгслэнтэй..

Би: Кххмм.. Юу хийгээд байгаа юм бэ?

Сэнг Хюун: Чи миний амьдралд миний хайралсан анхны эмэгтэй болхуу?

Би: Юу..

Сэнг Хюун: Хэтэрхий хурданыг нь мэдэж байна л даа гэхдээ чи зүгээр л төмөрийг татаж байгаа соронз шиг намайг татаад байна.

Би: Хоёулаа согтуу байна..

Сэнг Хюун: Зүгээрээ би эрүүл ч чамайг хайралсаар байх болно гэж хэлээд миний уруул дээр үнслээ.

Тэрний үнсэлт бүүр ширүүшсээр. Тэр ч гэсэн соронз бололтой соронз соронзтойгоо ирээд наалдчихлаа. Хэзээ ч салахгүйгээр. Тэрний гар миний бүсэлхийгээр ороон улам өөртөө наана. Тэр надаас уруулаа салган духаа надад наасанчигтээ: За би явах хэрэгтэй байх..

Би: Чи ч гэсэн соронз бололтой. Соронз соронзоосоо салахыг хүсэхгүй байна.

Гэж хэлхэд тэр эргээд үнсээд эхэллээ. Тэр намайг тэврэн гэрт орж ирэн диваан дээр тавин үрэгжлүүлэн үнслээ. Тэрний гар миний цамцан доогуур орон нурууг минь илнэ. Би зөв юм хийж байгаа болвуу? Танилцаад дөнгөж 1 хоноод ингэж болно гэжүү гэхдээ би тэрнийг намайг хуурч явах хүн биш гэдэгийн мэдэж байна.

Сарны гэрэлд бие биенийгээ илүү сайн мэдэж мэдэрнэ.Том байшингийн мухарт бидний амьсгаа зүрхний цохилт л сонсогдоно…

Тэр шөнөөс хойш аль хэдийн 7 жил өнгөрсөн байна. Сэнг Хюун бид хоёр одоо болтол хамт байгаа.. Өөө.. Бид 4 юм байна хүхүхү. Тиймээ бид хоёр 2 охинтой болсон. Том охин маан 4тэй бага маань 1тэй хоёр хөөрхөн гүнжтэй болчихсон. Хүүхэдтэй гэж хэлхэд Сэнг Хюун яаж баярлаж байсан одоо болтол санаж байна. Хөөрхөн царайндаа сэтгэл татам инээмсэглэлээ тодруулан надад баярлалаа гэж шивнэж байсан нь одоо ч гэсэн чихэнд минь сонсогдож байна…

 

Ийм залууг ҮЛГЭРЭЭС Л ОЛОХ БАЙХ..♥

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

Юу л биччихэвдээ :Р

 

14 comments on “[ONESHOT] Үлгэрт гардаг шиг залуу..♥

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

