♠Шинэ Зохиомж + Танилцуулга♦

1006073_632518210114585_1846363496_n

Сайна уу? :>

Өмнөх зохиомжинд маань зарим нэг БЛАЙКЖАЙКУУД тийм ч сайнаар хүлээж аваагүй ээ.. За яахав дээ яахав =))

Тэгээд уншигчдаасаа уучлалт гуйхаар шинийг эхлүүлхээр боллоо хэээ~~

Нэр: Ховорхон тийм үү?

Төрөл: Хайр дурлал, гуниг инээдэм хоёр хосолсон хохо

Гол дүрүүд: SKYDRAGON  хохо би ч дуртай шүү хот шдээ хүхүхү

Дүрүүд: Бом Топ

Тэгээл би зүгээр  хоёрыг аймар сайн найзууд болгочихсон юмаа хээээ~~

Квон Жиёон

487726_324433154325702_322736334_n

Баян айлын ганц хүү. Тэр эрх дураараа байхаар солонгосд ирж шинэхэн сургууль орж нэгэн охинтой учирснаар бүх зүйлийн эхлэл тавигдах болно.

224397_471909172842157_1862563208_n

Аавтайгаа хоёулахнаа амьдардаг. Тийм ч ядуу амьдралгүй ч гэсэн хүмүүс тэднийг баян гэж ярилцдаг. Харин тэр үнэхээр ухаалаг бөгөөд авъяастай жирийн нэг охин. Тэр ганц найзтай тэр бол И Пак Бом. Энэ хоёр нийлвэл сулгуулиа бараг л нураах шахдаг ч тийм ч их хэрэг тариад байдаггүй томоотой охид.

И Пак Бом

1240498_647675711924156_537070391_n

Тэр үнэхээр галзуу тэр барaгийн бандид нүүр өгдөггүй CL үргэлж тэрэнэд “Чи энэ хойно байдаг сүмд очиж гэлэмаа бол” Гэж хэлдэг ч тэр цоглог хэвэрээ л байдаг. Хүмүүс тэрнийг уурлаж байхыг нэг ч харж байгаагүй.

Чой Сэнг Хюун

1175656_256782801113033_1390597653_n

Үнэхээр шооч нэгэн. Тэр хүнийг шоолж тоглох дуртай. Ялангяa охидыг. Гэвч тэр ууралхаараа үнэхээр аймар болдог хэнч тэрнийг ууралсан байхыг хараад зугтдаг. Тэгэхгүй бол чи үхнэ л гэсэн үг. Аа бас тэр Жиёоны найз.

~1-р хэсэгт~

– Хөөе муу хатсан банана минь яг одоо миний өмнөөс холд эс үгүй бол би.. би.. би 

– Хохо чи ч учиртайдаааа~~~

– Гачин гомо царайтай амьтан!

– Чи хөөе хэнтэй ярьж байгаагаа мэдэж байна уу?

– Ааааш муу тараншины нүх чинь үхээсээ

– Би чамайг анасааан за

1-р хэсэг багадаа л 15 сэтгэгдэлийн дараа..^^

9 comments on “♠Шинэ Зохиомж + Танилцуулга♦

  1. ХӨӨЕ ЧИНИЙ ЗОХИОМЖУУДЫН БАРАГ 80% Нь ХЭРҮҮЛ БХЫМАА УНШИХАД ЖААХАН ТӨВӨГТЭЙ БИ ӨӨРӨӨ БАРАГ ХЭРҮҮЛ ХИЙГЭЭД БГАМ ШИГ ХАХА

      • Зохиол унших таалагддаг , гэхдээ чи уншигчынхаа сэтгэгдлийг бодож үзэж болохгүй гэжүү ? АЛГАС ??? бүдүүлэг

      • Би ганцхан уншигчынхаа төлөө бусад уншигчидад таалагдаж байгаа юмыг өөрчилж чадахгүй.. Чамд таалагдахгүй байгаа бол битгий унш зүгээр өөр юм унш. Тэгээд бүдүүлэг аашилсанд бол уучлаарай.

  2. ХӨӨРХӨН ИН. ГЭХДЭЭ МАНАЙ ТОП-Г ЯДУУ АЙЛЫН ХҮҮХДИЙН ДҮРД ОРУУЛВАА =]]
    ТОП-Г ЯДУУ ДҮРД ТОГЛУУЛСАН ЗОХИОМЖ УНШИХААР УУР ХҮРЭЭД БАЙДЫН. ГАДНАХ БАЙДЛААСАА Л БАЯН ХАРАГДДАГ БОЛОХООР ХХА

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

