♦Сайн мэдээ + Асуулт…♥

270141_391207650997667_1740555348_n

Би ууг нь бол Boy Or Girl-г 5-р хэсэг хүртэл нууцлая гэж бодож байлаа энийг.

Гэхдээ өчигдөр надад нэг мэйл ирсэн. Тэрэнэд “хөөё чи заавал тэр эксо билүү тэр мэрэнтэйгээ өгүүллэг бичих хэрэгтэй юм уу? Чи ууг нь СиЭл-ийн блогд ажилдаг биздээ? Тэгээд СиЭлийн талаар бичиж чадахгүй юм бол гараач” Гэсэн байсан гэхдээ бодоод байхад зөвч юм шиг. Boy Or Girl дээр гарч байгаа Чаэрин чинь СиЭл шүү хүүхдүүдээээ~~ Хэээ~~ Би тэгээд энэ Boy Or Girl 5 6 л хэсэгтэй байна тэгээд энэ нь Ри-гийн Чаэриний түүх гэж хоёр байгаа энэ бол хамгийн том нууц байсан юмаа. Та нар одоо шууд Ри-гийн түүхийг нь болиулаад шууд Чаэрин-ий түүхийг авхийм уу? Тэгвэл болно шдээ. Би уурлахгүй бичээд л өгнө. Хэхэ тэгээд өнөөдөр Boy Or Girl-оо оруулж чадсангүй ээ. 2 шалтгаанаас.. Би үнэндээ өдөр тэр мэйлийг хараад гайхсан тэгээд баахан л Boy Or Girl-оо үрэгжлүүлхүү яахуу? гэж бодлоо. 2рт BIRTHDAY PARTY болсоон хэхэ. Би өнөөдөр төрсийн хохо (энэ үг хүн амын тоо их болгох талаараа биш өөрөө төрсөн талаараа шүү) Тэгээд маргааш сэтгэгдэл харж байгаад үрэгжлүүлэх үгүйгээ бодоёдоо.

9 comments on “♦Сайн мэдээ + Асуулт…♥

  1. Энэ чин Чэрини блог шүүдээ.. Тэр эксо эдрээрэ бичхэ болиод зүгээр л 21бигбэнг-р бичиж болохгүй юму? Энэ блогин ихэнх уншигчид Скаядрагонд дуртай бдагшдэ -_- Тэгээд энэ өгүүллэг 4evaonlyone.wordpress.com http://4evaonlyone.wordpress.com/category/%e2%99%a5%d0%b1%d0%b8-100-%d1%8d%d1%80-%d1%85%d2%af%d0%bd-%d0%b1%d0%b8%d1%88%e2%99%a5-%d0%b4%d1%83%d1%83%d1%81%d1%81%d0%b0%d0%bd/ бэнэ өгүүллэгтэй их адлхан санагдаад бхим :\ гэхдээ үгүй ч байж магадгүй би зүгр бодсоноол хлсн шүү ххи ^^

    • Би энэнийй санааг бол ямар нэгэн тийм хүний зохиосон зохиомж нтрээс бол аваагүй зүгээр л нэг кинон дээрээс авсан бага зэрэгийг л.. Тэрийг бол мэднээ зүгээр л зарим нэг уншигчид дуртай байсан болхоор л бичсэн.

  2. ЧИНИЙ ӨГҮҮЛЛЭГҮҮДИЙГ БИ УХАЖ УНШСАН ,,,, ЕР Нь Л ДАНДАА МЭДЭХГҮЙ2 ХАМТЛАГ НЭРНҮҮД ИХ БАЙСАН БИ УНШИГЧЫН ХУВИАР САНАЛАА БИЧМЭЭР САНАГДЛАА ЗҮГЭЭР ВАЯ ЖИ -ИЙНХНЫ ДОТОР Л БИЧМЭЭР ЮМШИГ ЭНЭ ДҮР ХУВИАРЛАЛТАН ДЭЭР ЮУ ГЭЖ БОДОЖ БНА ?
    ТЭР МАЙЛ ЯВУУЛСАН НӨХӨР ИХ УУРТАЙ БАЙСАН БОЛОЛТОЙ ХЭХЭ
    МАНАЙХАН СЭТГЭГДЛЭЭ САЙХАН ТАЙВАН БОЛОВСОН БИЧИЖ БАЙВАЛ ХЭН ХЭН МААНь ТҮРГЭН АВИР ГАРГАХГҮЙ БАС ГОМДОХГҮЙ ШҮҮДЭЭ 🙂

  3. Манай блогийн бүх уншигчид эндээс зөвхөн YGFAMILY-н тухай өгүүллэг уншихыг хүсдэг. үнэндээ чамайг анх манай блогт орж ирж байхад би ТОП-оор бичээрэй гэж гуйсан л даа.. тэгээд дараа нь гэнэт өөрөө ч бараг ойлгоогүй.
    гэхдээ угна чи сайн бичдэг л дэ. даанч бас арай л юм шигээ…. чи өөрөө эксотик хүн ч гэсэн чиний өгүүллэгийг унших, манай блогоос өгүүллэг уншихыг хүсдэг хүмүүс эксотик биш байж болно шт… тэр нь л жоохон онцгүй байсан. би өөрөө эксотик биш болохоор надад энэ өгүүллэгийг унших ч бас төвөгтэй санагдсан. бас манай ихэнх уншигчид фб мэйлээр над руу энэ өгүүллэгийг юу юм бэ? гэсэн байсан. бас чиний мэйлийг асуусан.
    энд орж ирдэг бүх хүмүүс блэкжэкүүд учраас түргэн зан гаргаж чам руу тийм мэйл явуулсан байхаа.

    • Тиймээ тэрийг бол сайн мэдэж байна. Тэгээд дээр мэдэгдэл хийж асуусан чинь болно л гэсэн л дээ бас би өөрөө ч дуртай байсан энэ 2 парттай болхоор бас сонирхолтой байх гэсэн үүднээс л бичсэн юм. За тэгээд дургүй байгаа бол устагчихая даа.

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

