[ЗОХИОМЖ] Boy Or Girl ~2-р хэсэг~

isFRbdj1mRPzT

 

Даваа гарагий нөглөө 7:15 

Би: Крис! Крис сэрээрэй *сэгсрэх*

Крис: .. 

Би: “Хаха хариугаа авнаа дээр чи намайг яасан гэлээ хахахахахаха”

*уруулаа чихэнд нь наах* Чи ч халуухан юмаа *өгзөн дээр нь алгадах*

Крис: *цочих, босх* ёооё юу болоод байна аа. Би чадахгүй ээ үгүй ээ. Кххм яагаад миний биед хүрээд байгаан. 

Би: Чи л эхэлсэн бос гээд байхад чинь. 

Крис: Зүгээр хэлээч гээд босоод явлаа. Би ардаас гөлрөнө. Тэр зөвхөн дотуур өмдтэйгээ байна. О.о

Би: Крис тэнэгээ хувцасаа өмсөөчээ. 

Крис: Мэдэж байна. Яасан миний сайхан биеийг яагаад далдлах гээд байгаан. 

Би: Заза би түрүүлээд нөгөө хэдрүү явлаа. 

Крис: Хонгор минь чи баригдчихлаа. Ву И Фан их ажигч хүн шүү *бувтнах* 

Би: Ёооё нофш чинь ёооо!! Нүүр яагаад халуун оригиод байн аа?..

Ойрд крис их сонин ааш гаргаж байгаа гэхдээ өнөөдөр бүр сонин байна. Арай.. арай тэр охххх… ИЖИЛ ХҮЙСТЭН???

Үгүй ээ би зун болхоор тэрэнтэй уулзая гэж боддог ббайсан шдээ… Т.Т

Заза энэ ч өнгөрчдээ… Юу вэ? Ри юу юуны духанд хүрээгүй байж инэгж бодож болно гэжүү? Гэхдээ тэр яах аргагүй л тийм юм шиг санагдаад байна.. Үгүй ээ үгүй юу гэждээ..

Би: Ээээешшш н*******вш гэж? Мэдэхгүй мэдэхгүй. Гэхдээ гэхдээ л ёооооё. Гээд дээшээ хартал

Нөгөө4: о.О О.о

Би: Я-яасан бэ наадхаа идээч.

Кай: *Духанд хүрэх* Ууг нь ч халуунгүй л байна даа.

Чанёол: Яа Ри чи ганцаараа ярьдаг өвчтэй юмуу?

Би: Юу тэнэгтэцгээгээд байгаа?

Сэүн: Чи чинь саяжингаа л ганцаараа яриад байсан шд..

О.О

Би: Б-би юу?

Тао: Одоо бүр юм аа санахаа байчиж байгаамуу?

Чанёол: Хүхүхү тэгүүл бүх юмаа мартчихсана уу?

Би: За солиороод бай.

Чанёол: Чи тэгүүл нөгөө… миний… чиний… Нөгөө юуг… цохисныг санаж байна уу?

Би: Ёол чи тоглоод байна уу?? Тэр ч хар дарсан зүүд байсан шүү.. ._.  “Мань хүн ч ёстой бурж өгч байна аа хах”

Кай: Ямартайч зүгээр л байгаа юм  байна.

Би: Тэгээд та нар намайг… Галзуурчхаж гэж хэлэх гээд байна уу?

4лээ: *толгой дохих*

Би: Заза болчлоо.. Би бослоо.

Нөгөө 4: Ри..

Би: За зүгээрдээ яасан гэж.. хэхэ за орой уулзая

Сэүн: Юу вэ? Энэ яачваа? Галзуурчихаж гээд хэлцэн чинь гомдчихсон юм байхдаа?

Чанёол: За үгүй ээ, Ри тийм жулдрай эмзэг бандь биш шүү дээ.

Кай: Нэг л юм тохиолдсон бололтой..

Тао: Ханнн.. Би ууг нь жигэмнэгээ шүүгээндээ яалтачгүй хийсэндээ.. Хамм…

Чанёол: *Таог дагздах* Чи ч идхээс өөр юм мэдэхгүй л дээ

Тао: Өөрийгөө бас хэлхээ мартчихлаа. Өөө.. Ри хаачсын *ийш тийшээ харах*

Кай: *Дагздах* Ухаан саанаагаа энд байлгаач. Тэр жигэмнэгэндээ биш.

Тао: Та нар чинь юу болчоод өнөөдөр хүн дагздаад байгаан энэ ямар миний буруу юм уу? Өөрсдөө олигтой хоол өгдөг ч юм шиг ханн..  *явах*

Сэүн: Хэзээ том болнодоо *тогойгоо сэгсрэх*

Чанёол: Засс чи өөрийгөө хэлээч. Ядаж наад тультраагаа зас за. Thehun-ээээ (Сэүний хоч С үсэг хэлж  чаддаггүй болхоор Thehun нэрээ гэж хэлдэг)

Сэүн: Кххмм.. Заза хичээлдээ оръё.

 Ер нь ойрд Крис яачаад байгаа юм болоо? Нэг л сонин байна гаднаасаа тэрийгээ гаргахгүй байгаа ч гэсэн цаанаа л нэг өөр өайна даа.. Дүрэмт хувцасаа өмсхөөр өрөөндөө ортол Крис Доогуураа алчуур ороочихсон үсээ арчаад гарч ирж байв. Н********вш гэж тэр ч үнэхээр халуухан юмаа. Хмм би чинь юу бодоод байна аа.

Крис: Ри.. Ри.. Байна уу?? Ри…

Би: …

Крис: РИ ААЛЗАА

Би: А-айн яасан хаана аалз байна алчхая.

Крис: За битгий тэнэгтээд бай. Орж ирчээд юугаа гөлийчөөд үүдэнд зогсоод байгаа? Яасан миний сайхан биёийг харах тийм сайхан байна уу?

Би: Ти-ти юу ҮГҮЙ ЭЭ ҮГҮЙ.. Яахаараа чи намайг цэнхэр гэж л бодоод байх шиг байна. Би чинь жинхэнэ эр хүн хэхэ. Заза би хувцасаа өмсөх хэрэгтэй байна.

Крис: Би өмсүүлээд өгөх юмуу? *ёжтой инээх*

Би: ЮУУУУУ? Чи чинь цэнхэр юм уу?

Крис: Мэдэхгүй ээ. Орйд эхэл сонин байна эсвэл би БИСЭКШИЛ болчихсон байх.

Би: ААААААЙН?? Тэ-тэ-тэр чинь юу юм?

Крис: Чи үнэхээр мэддэггүй юм уу?

Би: *Толгой дохих*

Крис: Чи тоглоод байгаа юм уу?

Би:*Толгой сэгсрэх*

Крис: Чи ер нь эр хүн мөн үү?

Би: Толгой сэгсрэх,бодох, толгой дохих*

Крис: ХХАХАХ. Толгой сэгсрэх??

Би:* Толгой сэгсрэх*

Крис: Хэл чинь хааччих ваа?

Би: *мөрөө хавчих*

Крис: Залуу минь чи Ву Фаныг оролдоод дэмий л байх шүү.

Би: *Толгой дохих*

Крис: Тэгэрхээр тэр чинь болхоор…

Би: За??

Крис: Тэр чинь бол…

Би: Аанхаан

Крис: ер бол.

Би: Хараал алгадаг Крис зүгээр хэлээчдээ

Крис: *Цочих* Хөөе яг хэлэх гэж байхад чинь

Би: За тэгээд..

Крис: Эмэгтэй хүн хараад ч сэтгэл нь хөдөлдөг ч бас эрэгтэй хүн хараад сэтгэл нь хөдөлдөг хүнийг хэлдийн мангараа.

Би: *нүд нь томрох* Тэгээд чи..

Крис: Аанхаан..

Би: Хэхэхэх за хичээлдээ орлоо байртай.

Крис: Формоо өмсөөч.

Би: Зүгээрдээ энэ хувцас гоё байна.

Крис: Заааза.

 Крисын хэлсэн үг зүгээр л намайг айдасруу түлхээд унагаачихлаа. Би яаж өрөөндөө орох юм бэ. Заза өнөө шөнө Чанёол Тао Кайн аль нэгнийг нь л гүйхандээ.

Ангируугаа орох гэтэл аль хэдийн хичээл эхэлсэн байлаа. Гэхдээ бас азтай Ёо багш байна хах энэ л миний боломж.

Би: Багшаа орчхуу?

Ёо багш: Хэдэн минут.. Хөөөх Ри яаанаа яагаад хоцорчихвоо за ор ор.

Би: За хэхэ

Ёо багш: Яагад формоо өмсөөгүй юм?

Би: Аан хээ нэг асуудал гараад чадсангүй ээ..

Ёо багш: За суу суу. Эгийн хувцастай байхдаа ч сайхан харагдах юмаа *бувтнах*

 Хичээл тархад би нээх өрөөрүүгээ яарсангүй. Мэдээж Крисээс болоод сургуулийн коридоороо алхаад юм бодно. Өнгрөөсөн бүх амьдрал одоо ирээдүйд яаж ямаршуухан байхаа. Яаж эмэгтэй төрхөндөө орохоо бодно. Би ер нь үүрд ингээд үлчихдэг ч юмуу?

Гэхдээ хэзээ ч задардаггүй нууц гэж байдаггүй… Алхаж байтал урдаас нэг их танио царай юу билээ??

????: Хонгор яагаад удаад байгаа юм бэ??

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

Богинохон байгааг мэдэж байн аа.. Өнөөдөр толгой нэг л хоосон байна. Гэхдээ өнөөдөр сэтгэгдэл сайн байвал. Бонус оруулнаа. Хээээ~ багадаа 15 хүрвэл.

 

17 comments on “[ЗОХИОМЖ] Boy Or Girl ~2-р хэсэг~

  1. ЮУ Л ДАА.. угна их хөөрхөн бичиж байна. гэхдээ энэ блогийг ямар блог гэдгийг ойлгоогүй байгаамуу? эсвэл өөрийнхөө дураар ингэж бичээд байгаамуу?
    сиэл огт үзэгдэхгүй бна. би ойлгохгүй байж магадгүй л дэ.
    анх чамайг ороход би хэлсэн штэ зөвхөн сиэлээр бичкү өөр хүнээр бичиж болно гэж хэлсэн гэхдээ арай ч эксо нтр бас өөрөө гол дүр нь байж болохгүй байхаа..
    сиэл биш юмаа гэхэд манай минжи дара бум 3ийн нэгийг нь гол дүр болгосон бол арай л өөр байх байлаа

    • бас би чамайг манайд өгүүллэг бичихдээ топ-г гол дүр болгоод өгөөрэй. манай уншигчид дуртай гэж хэлсэн дэ. гэтэл бүр бараа нь ч алга -_-
      манай блог угна CLOvers нарын блог юм л да. заза ойлгоно гэж найдаж байна

      • Umm.. Uugna bol ter Chaerin chne CL shtee tgeed bi svvl mvvl dund hawitsaa orhooroo bas neg uur ym bodyson bgaa l daa. Gehdee bi odoohondio nuutsiih zadruulmaargv bna.. Xixi^^~

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

