[сонирхолтой] ОДОД CL-н ТУХАЙ цуврал-2

2нэ1 Хамтлагийнхан болон БИГ БЭНГ бас бусад Кпоп дахь хамтлагийн гишүүдийн бодлоор СИЭЛ гэж хэн бэ? Энэ бүхнийг манай БЛОГоос уншаарай.https://i0.wp.com/ygladies.com/access/wp-content/uploads/2013/05/CL_teaser_d-2.jpg

  1. 1.    Hwang jung min : Би СИЭЛийн гал цогтой омголон занд атаархсан.
  2. 2.    2ne1 Minzy: СИЭЛ бол миний хамгийн хайртай эгч. Хааяа бид түүнээс айдаг
  3. 3.    YANG HYUN SUK: би СИЭЛийг авсандаа хэзээ ч харамсаж байгаагүй
  4. 4.    Рэппэр MYK: СИЭЛ бусад эмэгтэй рэппэрүүдээс шал өөр. Анх түүнийг бусад охидын хамтлагуудын рэппэрүүдийн адил чадваргүй гэж бодсон гэтэл Тэр үнэхээр цэвэрхэн үглэдэг бас маш цээлхэн сайхан хоолойтой байсан. Би түүнтэй л хамтран ажиллавал миний мөрөөдөл биелэнэ.
  5. 5.    WILL I AM: Би түүнээс гайхалтай авьяас олж харсан. Түүнтэй хамтран ажиллах надад үнэхээр амар байдаг.
  6. 6.    Биг БЭН T.O.P : миний бодлоор СИЭЛ солонгосчуудын хамгийн хайртай дуртай рэппэр нь болох болно \ 2нэ1 ТВ\
  7. 7.    BIG BANG GD: тэр үнэхээр CUTE GIRL. Би түүнийг гайхалтай нэгэн гэж боддог. Бас тэр AEYGEOг үнэхээр сайн хийдэг. Ххэ/2нэ1 тв/
  8. 8.    TEDDY: СИЭЛ бол авьяасын ЦОГЦ. Хэн ч маргахгүй /2нэ1 тв/
  9. 9.    W Сэтгүүлийн эрхлэгч: СИЭЛ үнэхээр ухаалаг хүн…. түүний үйл хөдлөл байгаа байдал надд яг л тийм мэдрэмж төрүүлсэн.
  10. 10.    Go away дууны эрэгтэй жүжигчин song jae rin /сиэл-н хайртай хүний дүрд тоглосон /: Би түүнийг хараад үнэхээр их биширсэн. Гайхалтай жүжигчин. Би түүнийг өвтгөсөн эмэгтэй хүн юм чинь угна өвдөж байна гэх ёстой биздээ. Гэтэл тэр тийм үг огт хэлээгүй. Шантралгүй хичээсээр л байсан

дараагийн хэсгээр уулзацгаая.

таалагдсан бол сэтгэгдлээ үлдээгээрэй ^^

 

8 comments on “[сонирхолтой] ОДОД CL-н ТУХАЙ цуврал-2

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

