[ярилцлага] CL I-D сэтгүүлд өгсөн ярилцлага /монгол орчуулгатай/

https://i2.wp.com/www.soompi.fr/wp-content/blogs.dir/5/files/2013/03/2NE1-CL-ID-Magazine-e1364058535890.jpg

А- та дэлгүүрээс юу худалдаж авах дуртай вэ

Сиэл- би дэлгүүр хэсэх маш их дуртай. Би vintage Versace chanel –н загварын коллекцуудыг худалдаж авдаг.

А- хаагуур дэлгүүр хэсдэг вэ?

Сиэл- ихэвчилэн японд shopping хийдэг… ТОКИО-д сонголт хийхэд тохиромжтой байдаг яг л миний сонголт бас олон галзуу хувцас бий.. бас хонконг-д олон төрлийн брэндийн хувцас байдаг…. бас нью иорк \инээв\

А- хэн 2нэ1-ийн стиллист вэ

Сиэл- түүний нэрийг xin гэдэг. тэр бидэнтэй сайн найзууд. Тэр одоо лондонд байгаа

А- тэгэхээр хэн хэн таньтай хамт лондонд ирсэн бэ?

Сиэл- яг одоо гэвэл миний стиллист нүүр будагч үсчин бас менежер тэгээд миний хэсэг найзууд ирсэн. Би мэдэхгүй байна гэхдээ магадгүй та бигбэн хамтлагийг сонсдог байх.

А- би бигбэн хамтлагт хайртай

Сиэл- yeahh~! Cool GDRAGON энд ирчихсэн

А- аан.. та нар энд ирээд хэр хөгжилтэй байна даа? Хөгжилтэй явдлууд тохиолдсон уу

Сиэл- аан..ххэ тэр миний стиллисттэй сайн найз /тэр гэдэг нь жиди/ тэр ирчихээд миний стиллистийг л олж харсан. Ирсэн өдрөө намайг огт анзаараагүй. Ернө бол бид сайн найзууд….өдөр бүр л тэд хөгжилтэй байгаа гэхдээ надгүйгээр.

А- та залуу хамтлагуудын талаар ямар бодолтой байна?

Сиэл- тэд үнэхээр сайн. Миний анхаарлыг шинэ хөвгүүдийн хамтлагууд их татдаг. Тэд нар маш галзуу. Фэн ихтэй

А- 5 жил найз залуугүй байсан шүү дээ. Хэр удаан хугацаа вэ

Сиэл- би үнэхээр хаалттай хүн. Одоогоор ваяжи энтэртайментаас 2 охиныг болзохыг зөвшөөрсөн *дара бом 2*

А- та хэзээнээс болзох вэ

Сиэл- 3 жилийн дараа би болзох эрхтэй болно. Минжи ч бас….. бид болзсон болзоогүй хөгжилтэй байж чаддаг

А- жереми-гийн талаар яриач

СИЭЛ- бид уулзахдаа дэлгүүр хэсдэг. Алхангаа ярилцаж хөгжилтэй байдаг. Би бол түүний фэн. Тэр гайхалтай авьяаслаг хүн

Энэ ярилцлагийг сиэл маань лондонд жереми-гийн загварын шоун дээр очихдоо хальт өгсөн юм байна. арай гэж олоод орчууллаа.

2013 оных шүү. *бас зарим асуулт хариултыг орхисон шүү. *

 

 

9 comments on “[ярилцлага] CL I-D сэтгүүлд өгсөн ярилцлага /монгол орчуулгатай/

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

