We got married 12р хэсэг

https://leechaerin0226.files.wordpress.com/2013/06/3nmclsm4j43qodxfuydgxa29l76tvrr6.jpg?w=380&h=380

Топ- би арчаагүй эр хүн

Жиди- золиг минь яаснаа хэлээч дээ

Дара- бом хааана байна? хаана байна? гэж хашгирлаа

ЖИДИ- Топ тайвнаар юу болсныг хэл дэээ

Тэяан- хайраа тайвшир л дааа..хүүхдээ бод

Жиди- дара тайвшираа…..

Топ- бидний хүүхэд зулбачихсан

https://i1.wp.com/en.korea.com/files/2011/04/4-5-top.jpg

Сиэл- та 2 чинь юу яриад байгаан?

Топ- хүүхэдтэй байснаа мэдээгүй явж байгаад бом шатнас уначихсан

Дара- бом……….эх хүн хүүхдээ алдаад ямар хэцүү байгаа бол гэж уйлж эхэллээ

Сиэл- одоо тэгээд бом гайгүй юу

Топ- галзуугаас ялгаагүй байгаааа…….би өөрөө ч галзуурах гээд байна

Жиди- тэяанаа дара-г аваад гарж бай…..дара тайван байх хэрэгтэй

Топ- надад одоо амьдрах хүсэл үнэн дээ л алга…… би ийм байхад бом-д ямар хэцүү байгаа бол.гээд нулимсаа арчив

Жиди- энтэртаймент руу ярьснуу

Топ- захиралд хэлсээн…. чи энт-рүү явж мэдэгдэл хий

Жиди- сиэл явцгаая…….

************ЖИДИ албан ёсоор мэдэгдэл хийж харамсаж байгаагаа илэрхийллээ*******

https://i0.wp.com/i1.ytimg.com/vi/L64pqYqUu8o/mqdefault.jpg

****ЭМНЭЛЭГ ДЭЭР*****

БОМ- би яахвээ? Би 2 хүний амь хөнөөчихлөө

Топ- чи буруутайн бишээ….. бидэн дээр ирэх ёсгүй юм байлгү дээ…. одоо тайвшир

Бом- ингэж байхаар бурхан намайг аваад яваасай гээд уйлав

Топ- гуйж байна тайвшир….. хэрвээ чамайг бурхан аваад явбал би араас чинь явна шүү…….. гээд бом-г тэвэрлээ…….https://i0.wp.com/th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2011/213/7/1/dont_cry_ft_park_bom_and_top_by_mrdinorawrr-d42cino.jpg

*********ЮРИ ЖИЁОН ХЮНА 3********

Жиёон- тэр муу сиэл-г бодохоор уур хүрээд байхын

Юри- хэлсэн штээ…….сайн загвар байсан…

Хюна- чинийх илүү л байсан штээ тэр аав нь мөнгө өгөөд л цомыг нь сиэлд өгүүлсэн биз

Жиёон- юри миний найз өөрөө загвараа зохиосон биздээ?

Юри-аааан тэгэлгүй яахав

Хюна- үнэхээр гоё шийдэлтэй байсан

Юри баярлалааhttps://leechaerin0226.files.wordpress.com/2013/07/fbad6-yui.jpg

 

************маргааш sunshine дээр********

Саншайн компаний 100 гаруй ажилчид жагсаж зогссон байлаа…. хаалгаар сиэл-н аав буюу захирал и жин ки орж ирлээ..бүгд мэхийнэ……..

Тэяан- сайн явж ирэв үү

И жин ки- сайн явж ирлээ.. би дуулсан загвар зохион бүтээгчийн тэмцээнд манай компаний загвар зохион бүтээгч түрүүлсэн гэлүү…сайн байна

Тэяан- тимээ маш сайн байсан

Хюна- зсс захирал арын хаалга хэрэглэж охиноо ялуулсан гэдгийг нь бүгд л мэдэж байгаа шт

Жиёон- харин тийм……..гэж тэр 2 шивнэлдэн зогсоно……

*************Орой жиди-гийн гэрт********

Жиди-аав аа санаа зоволтгүй дээ бид 2 сайхан амьдарч байгаа

Сиэлийн ээж- та 2 жаргалтай байвал болоо доо…. өнөөдөр бид танайд хонох болохоор зүгээр биздээ

Сиэл- ээж аав гэртээ л хонооч дээ

Сиэлийн ээж- ганц удаа хамтдаа гэр бүл шиг л байцгаая л даа.

Жиди- манайд хоноод яваа ээж аав……

Зэло- би яахын

Жиди- чи ч бас……….

****жиди-гийн өрөөнд****

Жиди- чи орон дээр унт

Сиэл- чи яахын

Жиди- би газар унтчихнаа

Сиэл- зза………………….

*******маргааш***********

Сиэл- бомме минь өнөөдөр явж чадах уу

Бом- чаднаа…..

Топ-бом бид 2т орох газар байгаа болохоор бүгдээрээ орой 5 цагийн үед уулзая тэгхү

Жиди-тэгий2

***5 ЦАГ БОЛСОН БОЛОВЧ СИЭЛ ӨРӨӨНӨӨСӨӨ ГАРЧ ИРЭХГҮЙ БАЙВ**

ЖИДИ СИЭЛ-Н өрөөнд ортол царай нь цонхигор цагаан болчихсон хөлс нь асгарч байв

Жиди- чэе рин……….чэерин чи яасан бэ

Сиэл- би ……би………..

****эмнэлэг дээр****

Жиди- сиэл-г зүгээр гэсэн болохоор өнөөдөр та нар яв….маргааш бид 2 араас чинь очино

Топ- за ямар нэг юм болвл бидэн рүү утасдаарай…….

*****жиди сиэл-г гэртээ авчирлаа*****

Жиди- эмч чамайг сайн асарвал маргааш гэхэд зүгээр болчихно гэсэн одоо хэвт…. бас ахиж ингэж өвлөтлөө ажиллах хэрэггүй ээ…гээд сиэл-г хэвтүүлллээ…

Сиэл- баярлалаа

Жиди- зүгээр дээ……… одооноос илүү хариуцлагатай байнаа….

Сиэл- миний өвчин юу гэсэн бэ?

Жиди- хэлсэн штээ ядаргаа……..

Сиэл- өөр?

Жиди-өөр өвчин байхгүй ээ……………………..

Шөнөжингөө жиди сиэл-н хажууд байж хүйтэн жин тавьж хонолоо……….

http://21bigbang.files.wordpress.com/2011/10/gdragon_20090907_seoulbeats.jpg

Өглөө…….жиди сиэл-н хажууд  суугаагаараа хоносон байлаа..

GD түрүүлж сэрэн гал тогоондоо орж зутан бэлдлээ…….

Сиэл- чи юу хийж байгаан

Жиди- бие чинь зүгээр үү? Зутан хийчихлээ идчих

Сиэл- за …..бас баярлалаа

Жиди- зүгээр дээ….. нээрэн чи цагаан сарнайнд дуртай юм уу

Сиэл-мхм

Жиди- аааан…миний хуучны хайртай эмэгтэй ч бас цагаан сарнайнд дуртай байсан……

Сиэл-ааааанннн. Юри юу

Жиди- юу?

Сиэл- юри биздээ? Би та 2ын тухай мэднээ…..надтай хоол иднэ гэчихээс мартчихсан тэр өдөр ч бас юри-гийнд байснуу? Юри-г загварын шоунд орох гэж байхад нь загварууд дээр нь ажиллаж тусалсан гэлүү? Би мэднэээ

https://i2.wp.com/data.whicdn.com/images/21187652/2ne1___cl_by_sayusayuu-d4a7cab_large.png

Жиди- тэр бүхнийг яаж мэдсийн?

Сиэл- зүгээр л мэдсийн…….аан нээрэн энэ чиний цаг юритэй байхдаа орхисон гэсэн.

Жиди- би түр гарчихаад ирье

https://i2.wp.com/images6.fanpop.com/image/photos/33200000/G-DRAGON-kwon-jiyong-33255655-682-1023.jpg

****ЖИДИ ЮРИ-ГИЙН ГЭРТ ОЧЛОО******

ЮРИ- манай гэрийг хүртэл юу болов?

Жиди- сиэлд чи их олон зүйл ярьсан уу? Бид 2ын харилцаа дууссан гэж хэлээ биздээ? Яалгах гээд байгаан

Yuri- ийм зан гаргах байсын бол яах гэж надд хайртай гэж хэлсийн….надаас холдохоороо ганцаарддаг гэж яах гэж хэлсийн

GD- миний гаргасан алдаа гээд ойлгочих…..одоо энэ тэнэг хүүхдийн тоглоомоо болье. Сиэлд ахиж битгий илүү дутуу зүйл ярь. Тгээд бас хэрэг гарвал дууддагаа боль. Ахиж уулзахаа болье. Бас ахиж таарвал таньдаг царайлах ч хэрэггүй гээд гарах гэтэл

Юри- чи сиэлдээ тийм их хайртаймуу?

Жиди- тиймээ…..зовоомооргүй байна

Юри- тэгвэл би эмэгтэй хүн биш юм уу?

Жиди юу ч дуугаралгүй зогсож байснаа гараад явлаа………

https://i2.wp.com/images.kpopstarz.com/data/images/full/2012/03/27/12563-snsds-yuri-transforms-into-fashion-designer-in-fashion-king-photos.jpg

****ЖИДИ гэртээ ирлээ******

Жиди- чи юу хийж байгаан?

https://i0.wp.com/userserve-ak.last.fm/serve/_/84526513/GDragon+BSX.png

Сиэл- америк явах бэлтгэлээ хийж байна

25 хүрчихсэн болохоор нь оруулчихлаа._.. сэтгэгдлээ сн үлдээгээрэй

31 comments on “We got married 12р хэсэг

  1. Xxa энэ бом топ 2н хүүхэд яаджийтл яаасан тогтдоггүүм б тт.тт сда в -_- ингэж их зулбахаар ахиад хүүхэддтэ болхууу ????

  2. Зза одооо л үйл явдл ширүүсжийнааа =)))) хха зза 25 хүрчүүл дараагнхан хэсгг хурдан орууулара ^_^ яаджийтл жиди сиэл 2 бие биендэээ сн болчихоор схан бна

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

