WE GOT MARRIED 9р хэсэг

 

https://leechaerin0226.files.wordpress.com/2013/06/3nmclsm4j43qodxfuydgxa29l76tvrr61.jpg

 

 

 ТОП болон жиди нар хамгаалагчтайгаа энтэртайментаас гарлаа

Охидууд орлилдож зарим нь уйлж эхлэв

Охидууд бүгд топ-д баяр хүргье гэж уйлалдаж байв………..

ЖИДИ машиндаа суугаад шууд SUNSHINE компаний зүг явлаа

Жиди- 7 өнгөрөөд 8  болж байна. сиэл одоо л тарж байгаан байна. очоод  л залгахаас

Жиди очоод сиэлрүү залгалаа

Сиэл- байна

Жиди- хөөе чи тарсан уу? Хамтдаа явху

Сиэл- хэрэггүй  дээ. Чи ажлаасаа гарч яваамуу? Би ч бас гарч байна. манай найз ирээд авчий гэсэн чи шууд гэрлүү гээ яв гээд утасаа тасаллаа

Жиди- ааашшшш яах гэж энд ирвээ явахаас даа гээд машинаа асаан явлаа

Минзи- эгч ээ нөхөр чин явчихлаа

Сиэл- юу? Энд ирээгүй штэ

Минзи- дээрийн цэнхэр машин яг мөн л байна штээ…… ирсэн юм бишүү

Сиэл- гү байхөөөөөөө…….

**********СИЭЛ тараад зико-той уулзаж гэртээ хүргүүлллэээ****

/**ТОП-н гэрт*****

Топ- храа өнөө шөнө энэ охидууд орлилдоод унтуулкү байж магадгүй миний хайр өөр газар очиж хонох юм уу

Бом- хэрэггүй ээ гэртээ л байж байя…. өнөөдөр тв-р ярьсан чинь үнэн үү? 2уулаа өөр оронд эсвэл өөр хөдөө амьдрах юм уу

Топ- юу гэж дээ…… хэрвээ ми хр хүскү бол явкү ч байсан яахав…. энэ гэрийг бүгд мэддэг болохоор өөр газар байр авнаа

Бом- зза

******СИЭЛ-н гэрийн гадаа*****

Зико- одоо ор доо

Сиэл- хүргэж өгсөнд баярлалаа

Зико- зүгээр дээ хүргүүлмээр санагдсан үе байвал хэлээрэй

Сиэл- ойлголоо

**СИЭЛ зико 2ыг уулзаж байхыг жиди цонхоороо харлаа**

Жиди- найз ирнэ гээд байсан чинь нөгөө нэг өндөр залуу л

байна шт за яахав и чэрин чи намайг энэ залуугийнхаа дараа бичиж байгаан биздээ…. яах гэж сэтгэл гаргаж өнөөдөр очвоооо…… аашшшш энэ муу залуу нь сиэл-г дэлбэрцэн үед нь хараал хаяна даа би угаасаа мэджийн….

сиэл- би ирлээээээ

жиди- юу хйиж байгаад иржаган

сиэл- ажлаа хийж байгаал иркүюү

жиди- зсс үнэн болтугай

сиэл- чи чинь гэнэт яачаааав? Өө нээрээ түрүүн ажил дээр ирсиймүү…..намайг авах гэж ирсийнмүү

жиди- тэгсэн яадын… схан сэтгэл гаргаад аваад явая гэж бодож байтал найзтайгаа явна ч гэх шиг

сиэл- тэгээд юу гэж

жиди- тэр найз чинь нөгөө зико ч билүү юу билээ тэр чинь л байна лээ шт

сиэл- зсссссс хардаад байгаам уу хаашайн?

Жиди- би хардаагүй

Сиэл- чи хардаад л байна шт….. хммм

Гээд өрөө рүүгээ явлаа

*****ЖИДИ өрөөндөө ороод бодно********

Жиди- сиэл бид 2 юу л хийгээд байна да……. энэ ариа л хэтэрсэн зүйл боллооо

******МАРГААШ ЭХЭЛДГЭЭРЭЭ ЭХЭЛЛЛЭЭЭ********

ӨДӨР СИЭЛ АЖИЛ ДЭЭРЭЭ-

Минзи- эгч ээ та завгүй байна уу? Таньтай квон жиёонг гэдэг хүн ярье гэнээ

Сиэл- ярий

Сиэл- байна

Жиди- ажил чинь хэр байна даа

Сиэл- завгү л байж таараашт

Жиди- хөөе ааш муут минь өнөө орой хамтдаа хоол идэе

Сиэл – хаана

Жиди- би уулзах цаг бас газрыг нь мсж-р хэлеээ

Сиэл- за яахав хамтдаа хооллоцгоооё

Жиди- ок

********ДАРА ТЭЯАН 2 хамтдаа дэлгүүр хэслээ*-***********

Тэяан- энэ таалагдаж байна уу?

Дара- гоёимааааа___________

Тэяан- үүнийг авая……

Дара- храа ямар их юм авдын бэ

Тэяан- зүгээр дээ….. харин ч бага байна… храа өөөр юу авхуулмаар байна?

Дара- надад нэг л зүйл маш их хэрэгтэй

Тэяан- юу юм? юу авхуулмаар байна? хурдан хэлээ…..

Дара- чи………. чи л байхад болооо…….. үнэтэй хувцас байрнаас илүү чи л миний хажууд байвал боллоо

Тэяан- хөөрхөн шт *дара-г тэврлээ*

Дэлгүүрийн худалдагч- та 2 үнэхээр сайхан хосууд юм аа.. атаархчихлаа

Дара- чамд ч гэсэн ийм их аз жаргал бэлэглэх хэн нэгэн байгаа биздээ…….

Худалдагч- байгаа…..*инээмсгэлэх*

Тэяан- энд манай компаний загвар зохион бүтээгчдын хувцас байгаа юу? Хармаар байна

Худалдагч- ямар компани юм?

Тэяан- sunshine

Худалдагч- аан байгаа энэ хэсгийн хувцаснууд танай брендийн хувцаснууд……

Тэяан- тийм үү……… цаанаа л нэг өөр байна шүү

Дара- энэ ямар байна…..

Тэяан- одооноос храа даруухан хувцаслах хэрэгтэй…үүнийг ав

Дара- за………

********СИЭЛ орой 8цагаас жиди-тэй хооллох газартаа очлоо*****

Сиэл- ааш 20:30 болчихлоо энэ жиди хааччихваа

Сиэл тэнд жиди-г хүлээн суусаар л байлаа

Сиэл- далиманд нь хэлэх зүйл байсан юмсан…… ядаж байхад утасаа авахгүй юм……….

****ЖИДИ-Гийн машинд Юри тэр 2 хамтдаа хан мөрний эрэг дэээр******

Жиди- сиэл бараг 100 удаа залгасан байна

Юри- утасаа авах хэрэггүй ээ өдөржингөө хамт байна гэж амлачаад одоо сиэлрүү явбал тэнэгштэээ

Жиди- байна

Сиэл- чи яачихваа хаана байгаан? Ямар нэгэн юм болоо юу

Жиди- юу яачихваа гэж вэ? Би удахгүй очноо…. гээд утасаа тасалчив

Сиэл- энэ одоо юу яриад байгаан болоо…. уулзы гэчэээд мартчихаж байгаан байх даа Өөдгүй гэдэг нь……….машингүй ирцэн байдаг..такси л барихаас

Гэтэл зико ард нь зогсож байв

Зико- юу хйиж байгаан

Сиэл- зүгээр л:…. харин чи юу хийж байгааан

Зико- зүгээр л……… энэ зоогийн газарт ирмээр санагдаад…. даанч хамтдаа хооллох хүн байсангүй

Сиэл-анн

Зико- чи ганцаараа хооллосон юм уу

Сиэл- хооллоогүй ээ

Зико- тэгвэл хамтдаа хоол идэцгээе

Сиэл- тэгхүү……. гээд зико-той хамт орлооо

****ЖИДИ ЮРИ 2********

ЖИДИ- *би сиэл-тэй уулзахаа мартчихаж……* гэж бодлоо…. Юри чи эндээс такси бариад явчих

Юри- чи хаачих гэж байгаан

Жиди- нэг газар очих ёстой байснаа мартчихсан байна………

*****ЖИДИ sunshine зоогийн газар луу яаран очлоо*************

ЖИДИ зоогийн газар луу орон өөрийн захиалсан ширээ рүү хартал сиэл байхгүй байлаа……. жиди гарах гэж байтал цонхны хажуугийн ширээн дээр сиэл хуучин найз залуу зико-тойгоо хамт хоол идэж байхыг харлааа……….жиди гарж машинаа унан гэрлүүгээ явав

************зико сиэл-г хүргэж өгөв************

Зико- заз ордоо

Сиэл- баяртай……. гээд орлоо

Жиди- чи хаачаад ирж байгаан

Сиэл- хоол идчээд

Жиди- хэнтэй

Сиэл- заавал хэлэх ёстоймуу

Жиди- надтай хооллоно гэснээ мартцымуу?

Сиэл- харин чи мартсын биш үү?

Жиди- ичих ч үгүй өөр эртэй хоол идээд явж байдаг…….

Сиэл- юу гэнээ? Би чамайг ямар удаан хүлээснийг мэджийнүү? Би тэр зоогийн газарт ороод чамайг ирхийг хүлээж олны нүд болтлоо суусан за….. харин ч зикотой таарсан тулдаа л……. ернө чамд тайлбар хийх албатай юу… гээд өрөөндөө орлоо

Жиди- байнга л тэр зикотойгоо уулзхын

Сиэл- уулзсан ч яадын…… 2уулаа ямарч холбоогүй биздээ гэрлэсэн гэсэн нэрнээс л цаашгүй шт… тэгээд ч гэртээ ирэхэд идэх хоол байгаа биш…… гадуур хооллое гэсэн ч хамт хооллох хүн байхгүй юм чинь би яахын……. гээд өрөө рүү гээ орлооо…….

***********Өглөө**********

Сиэл босон ажилдаа явахаар бэлдлээ

Жиди- явах гэж байгаамууу?

Сиэл- тэглээ

Жиди- би хоол бэлдсэн

Сиэл- юу?

Жиди- ойр доо би амрана…….. тэгээд  л хоол бэлдчихлээ……. хоол идчихээд яв….. чи ойрд их оройтож ирээд бас ажил ихтэй оройтож унтаад байгаашт…….. хоол идэх хэрэгтэй

Сиэл- за яахав………

Жиди- амттай байна уу?

Сиэл- мхм……..

Жиди-ашгүй дээ….. орой ирэхийнхээ өмнө яриарай… би хоол хийгээд хүлээж байя…… аан нээрэн өнөөдөр орой топ бом дара тэяан 4ирнэ шүү

Сиэл-зза

Жиди- өнөөдөр чи их хөөрхөн байна…….. өөр хүнтэй уулзах гэж байгаамуу?

Сиэл- үгүй ээ….. өнөөдөр би  чухал зүйл батлуулна….

Жиди- сиэл амжилт амжилт

Сиэл- /инээмсгэлэв/ баярлалаа жидрагон. Гээд гарлааа

Жиди- одоо л нэг эмэгтэй хүн шиг харагдаж байна шүү

Сиэл машиндаа суугаад бодно:::::: *жидрагоны нүдэнд би тийм хөөрхөн харагдсын байхдаа.. өнөөдөр овоо хүн шиг зантай байна шү*

********SUNSHINE компани дээр***********

Тэяан- өнөөдрийн хурал албан ёсоор эхэлснийг мэдэгдье. манай байгууллагын орлого сүүлийн 14 хоногийн байдлаар маш хурдацтай нэмэгдэж байгаа нь та бүхний ач юм шүү…. бүгдэд нь баярлалаа. Мөн онцолж хэлэхэд манай 2 загвар зохион бүтээгчийн ач гавьяа их шүү.

Өнөөдрөөс эхлээд и чэе рин-ыг ахлах загвар зохион бүтээгч болгож байна. харин  гон минжи таныг сиэл-н туслах загвар зохион бүтээгч болгож байна. маргааш загварын маш том хэмжээний шоу-тай учраас өнөөдөр 2 загвар зохион бүтээгчдээ бүгд туслаарай. Мөн загвар өмсөгчдөө өөрсдөө мэдээд олох учраас энэ тал дээр компани оролцохгүй э…. за хурал өндөрлөсөнийг мэдэгдье….

***ЮРИ-гийн өрөөнд*****

Юри- энэ сиэл ч бас загварын шоунд оролцох юм у

Хюна- харин тиймээ….. аан юри загвар өмсөгчдөө олсон уу

Юри- манай найз сүүёон америкаас ирж загвар өмсөнө тэгэхдээ  2,3 загвар өмсдөг найзтайгаа ирнэ гэсэн…. бас чи загвар өмсөж надад туслаач

Хюна- бололгүй яахав…….. чиний загварыг өмсөнө гэдэг сайхан хэрэг……..

Юри- ххэ…..

**СИЭЛийн өрөөнд*******

Сиэл- загвар өмсөгч хөлслөнө гэхээр миний бараг 3 сарын цалин хэрэгтэй юм байна

Минзи- би гоё биетэй бол өмсмөөр л байна даанч……

Сиэл-би ааваас тусламж авах хэрэгтэй Юм шиг байна

Сиэл- байна уу

Сиэлийн аав- байна охин мин юу болов

Сиэл- аав аа надад туслаач…….

Аав- юу болов

Сиэл- би маргааш загварын шоунд оролцохоор болсон надад загвар өмсөгч хэрэгтэй байна

Аав- тийм үү? Аавдаа эртхэн хэлэх гүй дээ……. хэдэн хүн хэрэгтэй вэ? Аав нь олоод өгөе

Сиэл- 10 хүн

Аав- зза… орой хэлэе

Сиэл- баярлалаа баяртай.

Минзи- бүтсэн үү

Сиэл- мхм…. чи үйлдвэр дээр очоод миний хувцаснуудыг аваад ир өнөөдөр бэлэн болно гэсэн

Сиэл- за….

*******ӨДӨР 15 ЦАГИЙН ҮЕД********

МИнзи- эгч ээ…. баларсаан таны нөгөө хамгийн чухал гээд байсан нэг мөртэй даашинзыг чинь зарчихаж

Сиэл- юу яриад байгаан?

Минзи- харин дэлгүүр лүү явуулсан бараан дотроо хамт өгчихсөн гэж байна шт

Сиэл- тэр жиёон-ыг дууд

/***жиёон орж ирлээ****

Сиэл- чи чинь тэнэг юм уу? Миний шоунд хэрэглэх хамгийн чухал хувцсыг дэлгүүр лүү явуулна гэдэг чинь юу  гэсэн үг юм?

Жиёон- уучлаарай. Би мэдсэнгүй….. дэлгүүр лүү явуулах хувцасны жагсаалтан дэээр 1001 шигтгээтэй даашинз гэцэн байсан шт

Сиэл- тэр дэлгүүр лүү гээ ярьсымуу? Зарагдаагүйн бишү

Жиёон- түрүүн ярьж асуутал зарагдчихсан гэсэн…….. намайг уучлаарай

Сиэл- чи ч үнэхээр арчаагүй амьтан байна даа…. гар

25 comments on “WE GOT MARRIED 9р хэсэг

  1. Бушуу болих we got married | КПОП ӨГҮҮЛЛЭГ ЗОХИОМЖ

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

