CL Rudo сэтгүүлийн ярилцлага [монгол орчуулга]

https://i1.wp.com/24.media.tumblr.com/tumblr_lx7okckb341qzjb8ko1_1280.jpg

 

2012 онд өгсөн ярилцлага ч гэсэн оруулчихье гэж бодлоо. Цаашид манай блог сиэл болон 2нэ1 хамтлагийнхны сэтгүүлд өгсөн ярилцлагыг орчуулан оруулж байх болноо.

А- асуулт гэсэн үг шүү

А- эрчүүдийн ямар стиллд дуртай вэ?

Сиэл- хип хоп стилл. Надад гудамжны чөлөөт стил таалагддаг

А- та өөрийн зан ааш байгаа байдлаа дүгнэвэл?

Сиэл- би мэдэхгүй *инээв* би нүдээрээ инээдэг

А- та баярлах үедээ юу хийдэг вэ?

Сиэл- янз бүр…би заримдаа иддэг

А-та ямар алдартантай найзалмаар байна вэ?

Сиэл- нууц.

А- зөвхөн таны л мэддэг гишүүдийн чинь нууц байгаа юу?

Сиэл-тэд нуудаг. Би тэднээс асууж чаддаггүй *инээв*

А- хэрвээ та 2нэ1 хамтлагийн гишүүн биш байсан бол юу хийж байх бэ?

Сиэл- урлагийн хүн л байх байсан

А- таньд яг одоо хамгийн их хүсэж байгаа зүйл байна уу?

Сиэл- амралт

А- япон эрчүүдийн стилл таалагддаг уу?

Сиэл- тэд олон стиллтэй. Гэхдээ би дуртай

А- эмэгтэйчүүдийн загвар ямархуу санагддаг вэ?

Сиэл- тэдний үсний засалт болон нүүр будалт надад таалагддаг

А- японы ямар хоолонд дуртай вэ

Сиэл- Teppanyaki [энэ дээд зэрэглэлийн ресторанд хийгддэг дээд зиндааны хүмүүс иддэг хоол]

А- таньд японы жүжигчин урлагын хүмүүсээс дуртай хүн бий юу?

Сиэл- би багадаа японы рок хамтлагийг сонсдогб байсан.

За нэг иймэрхүү ярилцлага байна. чадвал дараа 7 хоногоос эхлээд өөр сэтгүүлийн ярилцлагууд оруулах болно.

 

5 comments on “CL Rudo сэтгүүлийн ярилцлага [монгол орчуулга]

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

