СИЭЛ өөрийн бага насны амьдралын талаар

tumblr_m5u9puSNcT1rnwre2o1_500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Би 12 настайдаа японд үлдэж бага сургуульд нь орсон. Японы цукуба бага сургуульд. Аав маань цукуба их сургуульд профессороор ажиллахаар болсон юм л даа.

Миний аав маш завгүй байдаг. Би өдөр бүр хэдхэн хором л түүнтэй ярилцдаг байсан. Миний ээж аав 2 үнэхээр сайн хүмүүс. Миний дүү болон ээж бид 3 маш сайн найзууд. Би багаасаа л үргэлж гадаадад боловсрол эзэмшсэн учраас солонгосын боловсролын талаар мэддэггүй байсан. Солонгос хэлээ ч бас. Ээж аав маань надад хөгжмийн боловсролыг багаас маань өгсөн учраас би солонгост ирээд YGE-д ормоор санагдсан. Гэвч энэ энтэртайментед орохын тулд солонгос боловсрол дээд зэргийн байх хэрэгтэй байсан учраас солонгосын талаар суралцаж эхэлсэн. Би дэбүтийнхээ өмнө дунд ахлах их сургуульд 6 сарын турш шалгалт өгсөн. Миний эцэг эх солонгост ирээд гэртээ солонгосоор ярьдаг байсан учраас надд солонгос хэл сурах маш амархан байсан.

Би бага сургуулиа японд дунд сургуулиа америкт ахлах сургуулиа франц-д төгссөн. Үүний дараа их сургуулиа америкт төгссөн

Бид франц-д амьдарч эхлэх үед би маш олон төлөвлөгөө гаргаж өөртөө зорилго тавьдаг байсан. Би франц-д маш удаан байсан.

Би ПАРИС-д сургуульд явж эхлэхэд надд маш их таалагдсан миний сурдаг сургууль маш том бас олон хүүхэдтэй. Хүүхдүүд нь зарим нь ази хүүхдүүд. Тэд үндэснийхээ хэлээр биш англи хэлээр ярьдаг учраас надад маш амар байсан. Би үнэхээр их аз жаргалтай байсан учраас тэндээс ахин нүүхэд надд хэцүү байсан.

Би үргэлж л бүжгээр хичээллэдэг. Би дуулангаа бүжиглэх маш их дуртай байсан. Би багаасаа л тэдди ахад маш сайн ханддаг хүүхэд байсан учраас тэдди ах болон Alica keys-н дууг дуулдаг байсн. шинэ жилийн үеэр яан захирал намайг хятад хоолонд урьсан. Би яагаад намайг хоолонд урьсаныг нь мэдэхгүй ч түүнийг намайг хоолонд урьж хамтдаа хооллосонд үнэхээр их баярлаж байгаа.

10 comments on “СИЭЛ өөрийн бага насны амьдралын талаар

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

