Yang захирлын зүрхэнд СИЭЛ 1т байдаг уу?

Вуаа үнэхээр сайхан мэдээ байна. би түрүүн уншчаад шууд л блогтоо оруулах гээд яарлаа. Яан захирал маань үнэхээр хатуу хүн гэдэг ч гэсэн сиэл-д маань үнэхээр сайхан үг хэлжээ. цааш дэлгэрэнгүй уншцгаая

866bBmICL: намайг соло цомгоо гаргах үед яан захирал маш их алга ташиж намайг дэмжсэн.

Шинэхэн дууны дараа яан захирал надад хандан: битгий санаа зов чи үргэлж миний зүрхэнд Ноймер 1 байх болно. чи анхны дуугаа хайрлах хэрэгтэй. би гайхалтай тоглолтыг хүсэж байгаа шүү. гэж хэлсэн

гэжээ.

яан захирлын зүрхэнд СИЭЛ 1т байдаг гэхээр үнэхээр гоё санагдаж байна шүү^^

6 comments on “Yang захирлын зүрхэнд СИЭЛ 1т байдаг уу?

♫ Сэтгэгдэл хуваалцах ♫

